zavřít panel
Toto pole je povinné

Víte, že přes vyhledávání najdete i pobočky?
Stačí zadat město nebo adresu.

Možná, že hledáte...

Raiffeisenbank pokračuje ve sjednocování vizuální identity, FWR je nově Raiffeisen Private Banking

9. 5. 2024

Po loňské změně vizuální identity Raiffeisenbank následuje rebranding privátního bankovnictví, které mění název z původního Friedrich Wilhelm Raiffeisen na Raiffeisen Private Banking. Nabídka produktů i servis zůstává beze změny.

V průběhu minulého roku došlo postupně k vizuálním úpravám nejen mateřské společnosti Raiffeisenbank, ale také dceřiných společností Raiffeisen – Leasing a Raiffeisen stavební spořitelna. Rebranding privátního bankovnictví tak byl logickým krokem.

Proměna Raiffeisen Private Banking bude probíhat postupně. V tuto chvíli jsou k dispozici webové stránky s novými náležitostmi, stejně jako nová podoba internetového bankovnictví. Všichni klienti byli o změnách předem informováni. Dalším krokem je inovace marketingových materiálů a poboček.

„Změna loga byla jasným výstupem celé strategie rebrandingu. Rozhodli jsme se opustit multibrand strategii s FWR jako samostatnou značkou pro privátní bankovnictví a sjednotili jsme vizuální identitu celé skupiny včetně segmentu těch nejnáročnějších klientů. Využijeme tak lépe synergie plynoucí ze stability a vysokého povědomí o značce Raiffeisenbank a současně budeme v komunikaci privátního bankovnictví držet exkluzivitu a vysokou individualizaci produktů a služeb,“ říká Michaela Kuželová, Head of Marketing Communication v Raiffeisenbank.

Individuální přístup ke klientům a exkluzivita fungujících služeb zůstává beze změny v kvalitě, na kterou jsou klienti zvyklí. Rovněž nabídka produktů a servisu se nemění. Společné grafické prvky a sjednocená loga budou více konzistentní a snáze rozpoznatelné než dosavadní multibrand strategie.