Víte, že přes vyhledávání najdete i pobočky?
Stačí zadat město nebo adresu.
Privátní bankovnictví
Pro váš maximální komfort v začátcích využívání aplikace jsme pro vás připravili instruktážní video. Zároveň zde najdete přehled nových funkčností, nejdůležitějších změn a odpovědi na vaše nejčastější dotazy.
V případě jakýchkoli dalších dotazů se prosím obraťte na svého privátního bankéře, který vám rád s orientací v novém internetovém bankovnictví pomůže.
Zde se dozvíte, jak budeme novou aplikaci nasazovat a jakou formou vás budeme informovat o vašem
termínu.
Zajímá vás, co vše je v internetovém bankovnictví nového? Podívejte se na souhrn nejdůležitějších změn a nových funkčností.
V sekci dotazů najdete odpovědi na nejčastější otázky. V případě specifického dotazu, je vám plně k dispozici váš privátní bankéř.
O přesném termínu spuštění nové aplikace internetového a mobilního bankovnictví vás budeme informovat zprávou ve stávajícím internetovém bankovnictví, e-mailem a den předem ještě připomeneme SMS zprávou.
Abychom vás ve využívání služeb co nejméně omezili, změna proběhne v nočních hodinách. Po nezbytnou dobu budou obě aplikace nedostupné. Ostatní služby, jako například výběry z bankomatů a platby kartou, budou v době jejich spouštění plně funkční.
Jakmile bude vše dokončeno, můžete se do svého internetového a mobilního bankovnictví přihlásit tak, jako obvykle ze stránky www.fwr.cz. Po zadání klientského čísla akliknutí na tlačítko Poslat kód se vám otevře nové okno s přihlašovací obrazovkou. Vaše přihlašovací údaje zůstávají stejné.
Zasílání upozornění „Informuj mě“ poštou, faxem nebo do schránky internetového bankovnictví jsme zrušili. Upozornění o změnách na vašem účtu vám nově bude chodit pouze formou SMS a e-mailu. Je pro nás důležité, abyste měli své finance bezpečně pod kontrolou, proto budeme upozornění zasílat pouze digitální formou na zařízení, která máte neustále k dispozici.
Před převodem do nového internetového bankovnictví je nutné sjednotit vaše přihlašovací údaje. Vás, kteří máte v současné době více než jedno klientské číslo/přihlašovací jméno, budeme kontaktovat s kroky, které je třeba učinit. Zvolíte si jeden přihlašovací údaj, který budete dále využívat, ostatní budou zrušeny. Tím zajistíme větší bezpečnost vašich financí.
Chceme, aby byl obsah nového internetového bankovnictví co nejpřehlednější a jednoduchý. Proto jsme se rozhodli zrušit služby, které byly využívány minimálně. Do nového internetového bankovnictví nebudou převedeny: