Víte, že přes vyhledávání najdete i pobočky?
Stačí zadat město nebo adresu.
Víte, že přes vyhledávání najdete i pobočky?
Stačí zadat město nebo adresu.
.
Klientské číslo si můžete zobrazit v mobilní aplikaci Raiffeisen bankovnictví.
Přihlaste se do aplikace a na hlavní straně vyberte Profil (ikona panáčka v pravém horním rohu) a klikněte na Moje klientské číslo.
Pokud nemáte mobilní aplikaci Raiffeisen bankovnictví, navštivte některou z našich poboček, kde vám rádi pomůžeme.
Prostřednictvím jednoduché žádosti si online vygenerujte nový I-PIN a T-PIN. Pro ověření budete potřebovat český občanský průkaz.
Na stránce RB.CZ klikněte na modré tlačítko VSTUP NA ÚČET:
Nebo zavolejte na naši klientskou linku 412 440 000, kde vám nový I-PIN a T-PIN vygenerujeme. K žádosti potřebujete:
V ostatních případech navštivte některou z našich poboček, kde vám I-PIN a T-PIN vygenerujeme a pošleme e-mailem.
S-PIN je 4 až 8místný číselný kód, který jste si zvolili při první aktivaci aplikace Raiffeisen bankovnictví.
Pokud zapomenete S-PIN, z bezpečnostních důvodů ho nemůžete nikde najít, ani vám ho nemůžeme sdělit po telefonu na klientské lince.
Pokud jste zadali S-PIN 5krát chybně a mobilní bankovnictví se zablokovalo, můžete si přístup znovu aktivovat. Během aktivace si nastavíte nový S-PIN.
Když se na stránce rb.cz hlásíte do internetového bankovnictví přes modré tlačítko VSTUP NA ÚČET a vyberete SMS kód, obdržíte na mobil SMS s kódem pro přihlášení. Pokud vám SMS nepřišla, může to být z následujících důvodů:
Když se na stránce RB.CZ hlásíte do internetového bankovnictví přes modré tlačítko VSTUP NA ÚČET a vyberete RB klíč, obdržíte na mobil oznámení k potvrzení přihlášení.
Pokud se vám oznámení na mobilu automaticky neobjevilo nebo jste jej přehlédli, přihlaste se na mobilu do aplikace Raiffeisen bankovnictví (případně samostatné aplikace RB klíč) a v pravém horním rohu klikněte na ikonu klíče. Zde byste měli oznámení vidět a stačí přihlášení potvrdit.
Pokud oznámení nevidíte ani v aplikaci, je možné, že od pokusu o přihlášení do internetového bankovnictví na stránce RB.CZ již uběhlo více než 5 minut a platnost oznámení vypršela. V tom případě se vraťte na stránku RB.CZ a zkuste se přihlásit znovu.
Jestli vám přihlášení nefunguje, zkontrolujte, že máte nainstalovanou nejnovější verzi aplikace Raiffeisen bankovnictví nebo RB klíč (podle toho, kterou používáte pro potvrzování operací). Otevřete Obchod Google Play (na Androidu) nebo App Store (na iPhonu). Vpravo nahoře klikněte na profil. Když aplikace nabízí možnost aktualizace, aktualizaci spusťte.
Pokud není příčinou, že máte nový mobil, nebo jste mobil uvedli do továrního nastavení, nebo si aplikaci smazali, pak zavolejte na linku +420 412 446 402.