Víte, že přes vyhledávání najdete i pobočky?
Stačí zadat město nebo adresu.
Privátní bankovnictví
Potřebujete poradit s orientací v novém internetovém bankovnictví nebo chcete získat detailnější informace? Využijte sekce častých otázek nebo kontaktujte svého privátního bankéře, který vám s orientací v nové verzi aplikace rád pomůže.
Veškeré nákupy cenných papírů a jejich nacenění podléhají tomu, zda byla investice nakoupena na regulovaném trhu (burze) nebo byla vypořádána formou OTC (mimoburzovní obchodování). Pro kontrolu ceny certifikátů je možné využít stránky emitenta www.rcb.at. V pravém horním roku zadáte ISIN certifikátu a zobrazí se Vám veškeré informace. V případě, že chcete znát aktuální ceny akcií, můžete využít dostupné prohlížeče jako google finance nebo se obraťte na svého privátního bankéře.
V případě, že nemáte k dispozici obálku s heslem do aplikace RBroker, je potřeba zažádat o nové heslo. Tento požadavek pro vás vyřídí privátní bankéř. Do aplikace se také můžete přihlašovat přímo z internetového bankovnictví rozkliknutím odkazu na RBroker v záložce Investice. Heslo zde budete potřebovat pouze pro potvrzení převodu prostředků z investičního na běžný účet.
Potvrzení o transakci naleznete v hlavním menu v sekci "PLATBY". V horní části zvolíte účet, jehož platby chcete zobrazit. Následně se vám níže v části "Provedené" zobrazí všechny platby za zvolené období. Kliknutím na vybranou platbu zobrazíte její detail a v něm kliknete na tlačítko "PDF Potvrzení".
Zrušením trvalého příkazu se zároveň odstraní všechny budoucí platby, které měly být na základě něho provedeny. Pokud příkaz nezrušíte, ale pouze změníte datum příští platby, nejbližší platba bude realizována podle původního nastavení. Další platba se již provede v nově nastavený den.
Hlavním výhodou hromadných plateb je možnost si platby připravit a poté je certifikovat jediným kódem. Platby si připravíte standardně ve formuláři pro novou platbu. V Kroku 2 namísto tlačítka „POSLAT KÓD“ však kliknete na odkaz „Uložit k podpisu“. Poté přejdete do Přehledu odchozích plateb. V záložce „K mému podpisu“ zaškrtnete platby, které chcete najednou odeslat a kliknete na tlačítko „PODEPSAT PLATBY“. Platby pak potvrdíte najednou jediným SMS kódem a IPINem.
Měnové složky se aktivují a blokují v nastavení každého jednotlivého účtu. V hlavním menu klikněte na sekci "ÚČTY" a zvolte v přehledu běžný účet, u kterého chcete aktivovat novou měnovou složku. V levém menu vyberte "Detail účtu", poté "Detail a nastavení". V dolní části zobrazené stránky je přehled měnových složek, které můžete využívat. Měnovou složku aktivujete kliknutím na odkaz "Změnit" v příslušném řádku. Pokud byste chtěli aktivovat měnovou složku, kterou v přehledu nenajdete, kontaktujte svého privátního bankéře nebo navštivte pro aktivaci kteroukoliv naši pobočku.
Stav "blokovaný pro příjmy" znamená, že na tuto měnovou složku vám nikdo nemůže poslat platbu. "Blokovaný pro výdaje" znamená, že vám sice peníze na měnovou složku přijít mohou, ale nemůžete je platbou odeslat z měnové složky pryč. "Blokovaný" znamená, že na danou měnovou složku nelze přijímat žádné platby a ani z ní žádné platby odesílat.
Po přechodu do nového internetového bankovnictví se vám zobrazí měsíční výpisy za posledních 18 měsíců. Pokud potřebujete starší výpis, obraťte se prosím na svého privátního bankéře, který vám rád pomůže.
Výpisy všech bývalých klientů Citibank jsou k zobrazení kliknutím v pravém horním poli na "Dokumenty". V levém menu klikněte na "Přehled dokumentů" a dále klikněte na "Výpisy ze Citibank".
Trvalou blokaci je možné provést pouze prostřednictvím bezplatné NONSTOP infolinky 800 900 900.
V hlavním menu přejděte do sekce "KARTY". V přehledu si zvolte vybranou kreditní kartu. V levém menu pak klikněte na položku "Výpisy". Zobrazí se seznam výpisů, který můžete libovolně filtrovat nebo stáhnout. Pokud jste držitel kreditní karty převedené ze Citibank, historii výpisů za poslední tři roky naleznete pod ikonou „Dokumenty“ po následném kliknutí na položku „Výpisy ze Citibank“ v levém menu.
Jakákoliv blokace karty ze strany klienta je trvalá a nelze ji odvolat. Staráme se tak o bezpečí vašich financí. Je nutné s jistotou ošetřit situaci, kdy si nejste jisti, kde se vaše karta právě nachází a nemáte ji osobně pod kontrolou. V takové situaci vždy volejte naši bezplatnou NONSTOP infolinku 800 900 900 nebo proveďte blokaci karty přímo v internetovém bankovnictví. Klikněte v navigaci na "KARTY" a vyberte kartu, kterou chcete zablokovat. V detailu vybrané karty vlevo dole klikněte na tlačítko "Blokovat kartu".
Nasadili jsme novou verzi mobilního bankovnictví. Ověřte prosím, že ve svém telefonu máte povoleny automatické aktualizace. Pokud ne, a aplikace si aktualizujete ručně, proveďte je podle tohoto postupu.
Přihlašujte se výhradně přes www.fwr.cz v modrém poli „Vstup na účet“ s ikonou zámečku. Nepoužívejte prosím jiné stránky, které můžete mít například uložené v „Oblíbených“ ani odkazy získané z vyhledávačů.
V případě, že zapomenete I-PIN/T-PIN, obraťte se prosím na svého privátního bankéře. Nutnou podmínkou pro odblokování je provést hovor z registrovaného čísla, na které vám jsou zasílány autorizační SMS.