Pro přesnější vyhledání v Historii pohybů využijte funkci Rozšířeného filtru. Zde zadejte vyhledávané období a číslo účtu. Filtr pro daný účet je možné uložit pro další použití.
Pro zobrazení více informací v seznamu plateb použijte tabulkové zobrazení. Klikněte na ikonu tabulky v pravém horním rohu v Historii pohybů nebo Přehledu odchozích či příchozích plateb. Zobrazí se všechny detaily plateb v novém okně.
Zadanou platbu nelze změnit, protože poté co vámi byla autorizována, je již připravena ke zpracování. Pokud však platba ještě neodešla z banky, můžete ji odvolat a následně vytvořit platbu novou. Povolení k inkasu a SIPO je možné upravit.
Neodeslanou platbu odvoláte přes hlavní menu v sekci "PLATBY", v levém menu vyberete "Přehled odchozích plateb". Následně kliknete na "Čekající platby" a zvolíte platbu, kterou chcete odvolat. V jejím detailu vše dokončíte kliknutím na "Odvolat" v pravém dolním rohu.
Zrušením trvalého příkazu se zároveň odstraní všechny budoucí platby, které měly být na základě něho provedeny. Pokud příkaz nezrušíte, ale pouze změníte datum příští platby, nejbližší platba bude realizována podle původního nastavení. Další platba se již provede v nově nastavený den.
Potvrzení o transakci naleznete v hlavním menu v sekci "PLATBY". V horní části zvolíte účet, jehož platby chcete zobrazit. Následně se vám níže v části "Provedené" zobrazí všechny platby za zvolené období. Kliknutím na vybranou platbu zobrazíte její detail a v něm kliknete na tlačítko "PDF Potvrzení".
Vzory plateb převedené do nového internetového bankovnictví má zatím možnost změnit nebo smazat pouze uživatel, který je v minulosti zadal. Pracujeme na změně funkcionality, aby tuto možnost měli i jiní uživatelé.
V současnosti není možné v rozšířeném filtru vyhledávat podle variabilního symbolu. Tuto funkcionalitu připravujeme. Zároveň bude také možné variabilní symbol uložit do vlastních filtrů.
Ano, v CSV exportu jsme trochu změnili pořadí informací a některé tam přidali. U částky jsme nastavili pevný formát čísla. V blízké době plánujeme přidat čas transakce.
Balíčky si můžete sjednat pro současné cenové programy: Podnikateslké eKonto Smart, Komplet PLUS, Exclusive a k předchozím cenovým programům Podnikatelské eKonto START, ŽIVNOST, KOMPLET A BUSINESS.
Délka nesmí přesahovat 35 znaků a zároveň v názvu nesmí být mezinárodně zakázané znaky. Doporučujeme používat pouze alfanumerické znaky bez diakritiky.
V případě, kdy je název příjemce delší než 35 znaků, uveďte zbývající část názvu příjemce do pole "Ulice" a za čárku poté doplňte adresu. V případě pochybností kontaktujte svého bankéře či volejte na naši bezplatnou infolinku 800 900 900.
Hlavní výhodou hromadných plateb je možnost připravit si více plateb z jednoho účtu najednou a poté je certifikovat jedním kódem. Stačí v sekci PLATBY v levém menu rozkliknout "Hromadné platby" a zvolit "Manuální zadání". Zadáte účet, ze kterého se platby provedou a postupně přidáte jednotlivé platby. Po jejich zadání můžete v detailu hromadné platby zkontrolovat zůstatek vašeho účtu před odesláním, sumu i detaily zadaných plateb. Pro odeslání kliknete na tlačítko "ULOŽIT K PODPISU" a dále na "PODEPSAT". Platby potvrdíte najednou jediným SMS kódem a I-PINem. Zadané hromadné platby najdete v jednoduchém přehledu.
V plně podepsané hromadné platbě odeslané do banky již není možné provádět změny. Pokud platby z ní ještě nebyly provedeny (čekají na datum splatnosti), můžete je jednotlivě zrušit v "Přehledu odchozích plateb". Změna je možná pouze zrušením původní a zadáním nové platby.
Vzory hromadných plateb již nenabízíme. Nyní můžete hromadnou platbu vytvořit manuálně využitím jednotlivých vzorů plateb, které jsme vám do nového internetového bankovnictví převedli. V průběhu tohoto roku nabídneme možnost kopírovat historickou hromadnou platbu, což je v podstatě analogie vzoru hromadné platby.
Nové internetové bankovnictví vzory hromadných plateb nepodporuje. Pokud jste měli nastavený vzor trvalé hromadné platby, bude v novém internetovém bankovnictví převeden na vzory jednotlivých plateb s původním názvem, které budou očíslovány. Platby si připravíte standardně ve formuláři pro novou platbu. Od května 2018 bude možné již provedenou hromadnou platbu zopakovat, tj. vytvořit z již provedené platby novou hromadnou platbu se stejnými údaji a aktuálním datem splatnosti.
Přehled historických hromadných plateb není k dispozici. Jednotlivé provedené platby jsou uvedeny v přehledu odchozích plateb, kde je kompletní historie. Opakování již odeslaného hromadného příkazu k úhradě bude možné od května 2018.
Výpisy si můžete stáhnout z Přehledu výpisů konkrétního účtu, případně z více účtů najednou z Přehledu výpisů ze všech účtů. Zaškrtnutím políčka vlevo vyberete požadovaný výpis nebo výpisy, které si přejete stáhnout. Následně se vám zobrazí dole pod přehledem tlačítko EXPORTOVAT, na které kliknete a zvolíte požadovaný datový formát a potvrdíte. Kliknutím na hvězdičku u formátu si můžete zvolit preferovaný formát pro příští stahování. Výpisy se stáhnou na vaše zařízení a poté je můžete nahrát do účetního systému nebo jiné aplikace.