Víte, že přes vyhledávání najdete i pobočky?
Stačí zadat město nebo adresu.
Podnikatelé a malé firmy
Víte, že přes vyhledávání najdete i pobočky?
Stačí zadat město nebo adresu.
Podrobnější informace výpisech a běžných a spořicích účtech, které vám usnadní jejich správu.
Tarif lze změnit v detailu nastavení jednotlivého účtu. V hlavním menu přejděte do sekce "ÚČTY" a zvolte v přehledu běžný účet, u kterého chcete tarif změnit. V levém menu vyberte "Detail účtu", poté "Detail a nastavení". Tarif změníte kliknutím na odkaz "Změnit" v příslušném řádku. Změna bude platná od prvního dne následujícího měsíce.
Můj název účtu (karty) je určen pro vaše vlastní pojmenování. Pro jednoduchost jej na začátku nastavujeme například jako BĚŽNÝ OSOBNÍ ÚČET, SPOŘICÍ ÚČET nebo DEBETNÍ KARTA. Pokud máte více účtů nebo karet, můžete si je tak pro sebe odlišit vlastním pojmenováním. Toto pojmenování se vám bude zobrazovat všude v aplikaci, kde se daný účet vyskytuje. (Stále však budeme zobrazovat pro přehlednost i číslo účtu.) Na oficiálních dokumentech jako jsou výpisy nebo potvrzení o platbě vlastní název není uveden.
V hlavním menu klikněte na sekci "ÚČTY" a zvolte v přehledu běžný účet, u kterého chcete upravit vlastní název. V levém menu vyberte "Detail účtu", poté "Detail a nastavení" pro zobrazení obrazovky s nastavením účtu. Můj název účtu upravíte kliknutím na odkaz "Změnit" v příslušném řádku.
Ano, všechny účty je možné pojmenovat vlastním názvem. U účtů jsme pro vás nastavili předdefinované názvy např. BĚŽNÝ FIREMNÍ ÚČET nebo BĚŽNÝ OSOBNÍ ÚČET. Názvy účtů změníte v detailu daného účtu. V horním menu vyberte položku "ÚČTY", vyberte účet, v levém menu zvolte "Detail účtu" a "Detail a nastavení". V poli "Můj název účtu" klikněte na "Změnit" a přepište název. Toto pojmenování se vám bude zobrazovat všude v aplikaci, kde se daný účet vyskytuje. Kromě názvu zobrazujeme vždy i číslo účtu. Na dokumentech, jako jsou výpisy nebo potvrzení o platbě, bude uveden oficiální název účtu.
Stav "blokovaný pro příjmy" znamená, že na tuto měnovou složku vám nikdo nemůže poslat platbu.
"Blokovaný pro výdaje" znamená, že vám sice peníze na měnovou složku přijít mohou, ale nemůžete je platbou odeslat z měnové složky pryč.
"Blokovaný" znamená, že na danou měnovou složku nelze přijímat žádné platby a ani z ní žádné platby odesílat.
Měnové složky se aktivují a blokují v nastavení každého jednotlivého účtu. V hlavním menu klikněte na sekci "ÚČTY" a zvolte v přehledu běžný účet, u kterého chcete aktivovat novou měnovou složku. V levém menu vyberte "Detail účtu", poté "Detail a nastavení". V dolní části zobrazené stránky je přehled měnových složek, které můžete využívat. Měnovou složku aktivujete kliknutím na odkaz "Změnit" v příslušném řádku. Pokud byste chtěli aktivovat měnovou složku, kterou v přehledu nenajdete, navštivtě pro aktivaci kteroukoliv naši pobočku.
Pokyn pro převod mezi vlastními účty funguje pouze mezi účty, které patří jednomu majiteli. Pro převody z osobního účtu na firemní doporučujeme založit si vzory plateb.
Zobrazujeme vám informativní přepočet, který odpovídá tomu, kolik bude převedeno, pokud v daném okamžiku konverzi potvrdíte.
Obě frekvence PDF výpisů jsou i nadále k dispozici. U účtu si ověřte Nastavení výpisů a vyberte kratší, než měsíční periodu sestavení např. týdenní nebo denní. Měsíční výpisy vám pak automaticky budeme do internetového bankovnictví nahrávat navíc. Najdete je mezi ostatními výpisy.
Dříve byly poplatky na výpisech ve formátu ABO a Gemini zobrazeny souhrnně v jedné částce. Nově jsou poplatky rozděleny do více položek (např. u jednotlivých plateb, podle typu poplatku).
Výpisy je možné získávat třemi různými způsoby: Zasílání výpisů do aplikace internetového bankovnictví je zahrnuto vždy. Pokud zvolíte pouze tuto možnost, pak ještě jednou za rok dostanete shrnující papírový výpis poštou, což je naše zákonná povinnost. Dalšími možnostmi jsou kombinace internetového bankovnictví a e-mailu s výpisem v pdf (zdarma) nebo kombinace internetového bankovnictví a papírového výpisu poštou (zpoplatněná volba).
Pro nastavení v hlavním menu klikněte na sekci "ÚČTY". V přehledu zvolte vybraný běžný nebo spořicí účet. V levém menu pak vyberte "Výpisy", poté"Nastavení výpisů". Zobrazí se aktuální nastavení, které můžete upravit kliknutím na tlačítko "Změnit".
Po přechodu do nového internetového bankovnictví se vám zobrazí měsíční výpisy za posledních 18 měsíců. Pokud potřebujete starší výpis, obraťte se prosím na kteroukoliv z našich poboček, kde vám rádi pomůžeme.
Výchozí nastavení genreování výpisů je měsíční.
Ano, můžete stahovat více výpisů i výpisy z více účtů najednou z Přehledu výpisů ze všech účtů. Stačí zaškrtnout požadované výpisy a kliknout na tlačítko EXPORTOVAT pod přehledem. Pokud stahujete více výpisů, zabalí se vám do formátu ZIP, který před nahráním do vašeho systému rozbalíte. V případě, že nechcete používat ZIP formát, můžete si připravené výpisy stáhnout po jednom ze sekce Dokumenty ke stažení.
Místo, kam se vám budou ukládat stahované soubory, si zvolíte při stahování. Většinou se vám nabídnou Stažené dokumenty. Záleží na nastavení vašeho webového prohlížeče. Některé umožňují vybrat místo uložení při každém stažení.
Rozdělení výpisů na nové nebo již stažené není v aplikaci nastaveno, protože může existovat více uživatelů s právem na stahování výpisů pdf nebo datových. Výpisy jsou seřazeny chronologicky, nejnovější jsou nahoře. Výpisy mají jednoznačně identifikující názvy (číslo účtu, měna, pořadové číslo), takže můžete snadno ověřit, jestli výpis již máte stažený.