zavřít panel

Víte, že přes vyhledávání najdete i pobočky?
Stačí zadat město nebo adresu.

Možná, že hledáte...

1. Standardizovaný formulář žádosti

Žádosti, které k nám do banky chodí, mívají různorodou podobu, což významně prodlužuje dobu jejich zpracování. Připravili jsme proto jednotný formulář žádosti. Jeho vyplněním a zasláním ideálně elektronickou cestou urychlíte zpracování vašeho požadavku.

2. Rozsah informací

Vzhledem k rozsahu produktů, které v bance vedete, zvažte, zda bude dostatečné potvrzení v „Základní verzi“. V tomto případě ušetříte náklady. Základní verze obsahuje informace potřebné pro audit u této skupiny produktů: běžné účty, spořicí účty, termínované účty, čerpané úvěry (mimo participovaných a syndikovaných), vydané záruky a akreditivy.
Širší rozsah produktů a případné individuální požadavky vyberte/vypište ve formuláři do sekce „Rozšířená verze“. Počítejte prosím s vyšším poplatkem za zpracování vzhledem k vyšší pracnosti.

3. Podpisy na žádosti

Žádosti zaslané z datové schránky klienta či e-mailové adresy jednatele registrované v systému banky automaticky považujeme za vámi autorizované.

Žádosti doručené do banky jiným kanálem pak z důvodu ochrany vašich klientských údajů musí obsahovat podpis osoby oprávněné jednat jménem společnosti (jednatele, zmocněnce) ověřený pracovníkem banky, úředně správním orgánem či kvalifikovaným certifikátem (elektronický podpis). Chybějící ověřený podpis bude důvodem k zamítnutí vašeho požadavku.

4. Doručení potvrzení

Zpracované potvrzení zašleme vám či vaší auditní společnosti. Přednostně, prosím, volte jako způsob doručení některý z nabízených elektronických kanálů.

Daňový doklad a kopii potvrzení vám vložíme do internetového bankovnictví. V případě, že internetové bankovnictví nemáte, obdržíte uvedené dokumenty datovou schránkou, příp. e-mailem. E-mailem zasíláme z bezpečnostních důvodů pouze daňový doklad.

5. Sdílejte, prosím, informace se svým auditorem

Budeme rádi, pokud budete informace a odkaz na formulář, který naleznete zde na stránkách Raiffeisenbank a.s., sdílet se svým auditorem.

Poplatek za vystavení potvrzení se řídí platným Ceníkem produktů a služeb pro firmy a korporace. Cena se bude lišit dle rozsahu požadovaných informací a zvoleného způsobu doručení.

Formulář

Žádost o vystavení potvrzení pro účely auditu 

Žádost o vystavení potvrzení pro účely auditu