Víte, že přes vyhledávání najdete i pobočky?
Stačí zadat město nebo adresu.
Podívejte se, co nového vám přinese, co se mění a jak proběhne její nasazení. Připraveny jsou pro vás také odpovědi na nejčastější otázky.
Nové internetové bankovnictví postupně začínají využívat všichni klienti, kteří mají stávající eKonto s typickým modrým vzhledem a aplikaci eKomunikátor. Přečtěte si nejdůležitější informace.
Do konce tohoto roku dostanou novou aplikaci ti z vás, kteří mají firemní účty, nebo případně osobní účty na firmy provázané.
Všem klientům vyměníme stávající internetové a mobilní bankovnictví za novou aplikaci postupně, v několika vlnách. O konkrétním termínu vás budeme předem informovat.
Abychom vás ve využívání služeb internetového bankovnictví co nejméně omezili, ke změně dojde vždy v nočních hodinách. Ve 20:00 vypneme vaše stávající eKonto a druhý den se již přihlásíte do nového internetového i mobilního bankovnictví. S každou vlnou, kdy budeme novou aplikaci distribuovat dalším klientům, pak proběhne krátká noční odstávka aplikací.
Vaše přihlašovací údaje (klientské číslo a I-PIN) zůstávají stejné.
Do nové aplikace se i nadále budete přihlašovat přes naše webové stránky na www.rb.cz. Nově zde své produkty budete obsluhovat i vy, kdo jste používali aplikaci eKomunikátor.
Po zadání požadovaných údajů a kliknutí na tlačítko "Poslat kód" budete přesměrování na novou přihlašovací stránku, kde vše dokončíte
Klikněte na odkaz a prohlédněte si, jak vypadá nová přihlašovací stránka a jak změníte náhled mezi osobními a firemními účty.
Pro přihlášení do mobilního bankovnictví se ujistěte, že máte v telefonu staženou aktuální verzi. Pokud máte nastaveny automatické aktualizace, nemusíte se o nic starat. Jestliže mobilní bankovnictví ještě nevyužíváte, můžete si ho zdarma nainstalovat. Návod si můžete jednoduše stáhnout.
Během června jste do e-mailu a schránky v internetovém bankovnictví obdrželi náš zpravodaj. Seznámili jsme vás v něm s hlavními inovacemi v internetovém bankovnictví a klíčovými informacemi o převodu.
Přibližně 10 dní před nasazením nové aplikace vám ve stávajícím internetovém bankovnictví zobrazíme zprávu. Dozvíte se přesné datum, důležité informace pro váš hladký přechod do nové aplikace a najdete zde odkaz na stránku s podpůrnými materiály. 7 dní před převodem vám ještě na e-mail zašleme připomínku.
Den před termínem vašeho převodu na nové aplikace vám zašleme SMS upozornění ohledně odstávky služeb.
Po prvním přihlášení vás přivítáme zprávou, odkud se opět dostanete na stránku s veškerými podpůrnými materiály a informacemi k novému internetovému bankovnictví.
Internetové bankovnictví jsme navrhli tak, aby pro vás bylo jeho ovládání jednoduché a intuitivní. Pokud potřebujete názorněji poradit s orientací nebo chcete získat detailnější informace, využijte podpůrných nástrojů a dalších materiálů, které jsme pro vás připravili:
Zajímá vás, co nového jsme pro vás v novém internetovém bankovnictví připravili? Podívejte se na souhrn nových funkčností a nejpodstatnějších změn.
V sekci dotazů najdete odpovědi na nejčastější otázky. V případě specifického dotazu, jsme vám k dispozici také na naší zákaznické lince.
Zde se dozvíte vše o nové službě, která nahrazuje původní eKomunikátor a najdete tu užitečné podpůrné materiály.