Klíčové informace
Nové internetové bankovnictví postupně začínají využívat všichni klienti, kteří mají stávající eKonto s typickým modrým vzhledem a aplikaci eKomunikátor. Přečtěte si nejdůležitější informace.
Kdy a jak
Do konce tohoto roku dostanou novou aplikaci ti z vás, kteří mají firemní účty, nebo případně osobní účty na firmy provázané.
Všem klientům vyměníme stávající internetové a mobilní bankovnictví za novou aplikaci postupně, v několika vlnách. O konkrétním termínu vás budeme předem informovat.
Abychom vás ve využívání služeb internetového bankovnictví co nejméně omezili, ke změně dojde vždy v nočních hodinách. Ve 20:00 vypneme vaše stávající eKonto a druhý den se již přihlásíte do nového internetového i mobilního bankovnictví. S každou vlnou, kdy budeme novou aplikaci distribuovat dalším klientům, pak proběhne krátká noční odstávka aplikací.
Co se změní na přihlašování
Vaše přihlašovací údaje (klientské číslo a I-PIN) zůstávají stejné.
Do nové aplikace se i nadále budete přihlašovat přes naše webové stránky na www.rb.cz. Nově zde své produkty budete obsluhovat i vy, kdo jste používali aplikaci eKomunikátor.
Po zadání požadovaných údajů a kliknutí na tlačítko "Poslat kód" budete přesměrování na novou přihlašovací stránku, kde vše dokončíte
Klikněte na odkaz a prohlédněte si, jak vypadá nová přihlašovací stránka a jak změníte náhled mezi osobními a firemními účty.
Pro přihlášení do mobilního bankovnictví se ujistěte, že máte v telefonu staženou aktuální verzi. Pokud máte nastaveny automatické aktualizace, nemusíte se o nic starat. Jestliže mobilní bankovnictví ještě nevyužíváte, můžete si ho zdarma nainstalovat. Návod si můžete jednoduše stáhnout.