Při změně adresy trvalého bydliště je vám vydán nový občanský průkaz. Jakmile ho obdržíte, je nutné s ním navštívit naši pobočku, kde si pořídíme jeho kopii. Naše klientská linka vám v tomto případě nemůže z bezpečnostních důvodů pomoci.
S nový občanským průkazem navštivte naši pobočku, kde si pořídíme jeho kopii. Naše klientská linka vám v tomto případě nemůže z bezpečnostních důvodů pomoci.
Potvrzení o zaplacených úrocích za předchozí kalendářní rok nahrajeme do internetového a mobilního bankovnictví kontaktní osoby úvěru, a to v první polovině ledna. Pokud nemá kontaktní osoba internetové bankovnictví aktivní, zašleme jí potvrzení e-mailem.
Úvěrový výpis za předchozí kalendářní rok nahrajeme do internetového a mobilního bankovnictví majitele úvěrového účtu (zpravidla hlavního žadatele), a to v první polovině ledna. Pokud nemá majitel úvěrového účtu internetové bankovnictví aktivní, zašleme mu potvrzení e-mailem nebo poštou.
Pokud jste úvěrovou nebo zástavní smlouvu uzavřel/a elektronicky, naleznete ji ve svém internetovém a mobilním bankovnictví. V opačném případě nám napište na e-mail spravahypotek@rb.cz nebo zavolejte na linku 585 702 887 (v pracovní dny od 9:00 do 17:00 hod.) a my vám kopii smlouvy vložíme do internetového bankovnictví nebo vám ji zašleme doporučenou listovní zásilkou. Můžete si ji i vyzvednout na naší pobočce. Vystavení kopie úvěrové nebo zástavní smlouvy je zpoplatněno dle platného Ceníku.
Napište nám na e-mail spravahypotek@rb.cz nebo zavolejte na linku 585 702 887 (v pracovní dny od 9:00 do 17:00 hod.). Pro vystavení souhlasu od vás budeme potřebovat doložit nabývací titul k nemovitosti nebo jeho návrh (např. kupní nebo darovací smlouvu). Souhlas vám zašleme obyčejnou listovní zásilkou nebo se dohodneme, že si ho po předchozí domluvě vyzvednete na našem hypotečním centru. Vystavení souhlasu není zpoplatněno.
Napište nám na e-mail spravahypotek@rb.cz nebo zavolejte na linku 585 702 887 (v pracovní dny od 9:00 do 17:00 hod.). Pro vystavení souhlasu od vás budeme potřebovat doložit identifikaci instituce nebo firmy (název, IČO) nebo fyzické osoby (jméno, příjmení a rodné číslo), které má být souhlas udělen. Souhlas vám zašleme obyčejnou listovní zásilkou nebo se dohodneme, že si ho po předchozí domluvě vyzvednete na našem hypotečním centru. Vystavení souhlasu je zpoplatněno dle platného Ceníku.
Napište nám na e-mail spravahypotek@rb.cz nebo zavolejte na linku 585 702 887 (v pracovní dny od 9:00 do 17:00 hod.). Pro vystavení souhlasu od vás budeme potřebovat doložit kompletní smlouvu o zřízení věcného břemene nebo její návrh. Souhlas vám zašleme obyčejnou listovní zásilkou nebo se dohodneme, že si ho po předchozí domluvě vyzvednete na našem hypotečním centru. Vystavení souhlasu je zpoplatněno dle platného Ceníku.
Nabídku nových úrokových sazeb na další úrokové období zašleme klientovi, který je u úvěru evidován jako kontaktní osoba, poštou, a to nejpozději 3 měsíce před koncem probíhajícího úrokového období.
V případě, že na nabídku nových úrokových sazeb na další úrokové období nebudete reagovat, nic se neděje. Nové úrokové období bude mít stejnou délku jako aktuálně probíhající úrokové období a výše úrokové sazby bude odpovídat úrokové sazbě, kterou jsme vám pro tuto délku úrokového období zaslali v nabídce.
Pokud máte jakékoliv dotazy k nabídce nových úrokových sazeb na další úrokové období, napište nám na e-mail hypootocka@rb.cz nebo zavolejte na bezplatnou telefonní linku 800 313 314.
O změnu výše stávající úrokové sazby vaší hypotéky v průběhu úrokového období nás můžete požádat prostřednictvím e-mailu hypootocka@rb.cz nebo na bezplatné telefonní lince 800 313 314.
Naši hypoteční specialisté se s vámi spojí telefonicky nebo e-mailem. Společně proberete vaše představy a aktuální možnosti a dohodnete se na optimálním řešení.
Pokud chcete svoji hypotéku předčasně splatit, můžete nám zavolat na bezplatnou telefonní linku 800 313 314, kde vám sdělíme všechny potřebné informace. Můžete nás kontaktovat i prostřednictvím e-mailu hypootocka@rb.cz, případně nám můžete na našich webových stránkách na sebe nechat kontakt a my se vám obratem ozveme.
Když se dostanete do potíží se splácením nebo víte, že taková situace může v dohledné době nastat, zavolejte nám co nejdříve na linku 840 114 455. Společně probereme možnosti, jak vám pomoci a nalezneme nejlepší řešení.
Je to ta nejhorší věc, kterou můžete v dané situaci udělat. Vystavujete se nebezpečí zesplatnění úvěru, soudního řízení, exekuce, případně postoupení pohledávky z hypotéky jinému věřiteli. Vaše nemovitost může skončit v nedobrovolné dražbě. Proto je velmi důležité s námi komunikovat a hledat společné řešení.
Škodní (pojistná) událost na zastavené nemovitosti
Škodní událost nahlaste co nejdříve po jejím vzniku své pojišťovně. Pojišťovna nás následně o vzniku škodní události informuje, proto není nutné, abyste nám vznik škodní události hlásili.
Pojistné plnění do částky 200 000 Kč, resp. 400 000 Kč u nově vinkulovaných pojistných smluv, zašle pojišťovna s naším souhlasem na účet pojištěného. Pojistné plnění nad tuto částku zašle pojišťovna na náš účet.
Pokud obdržíme od pojišťovny pojistné plnění, kontaktujeme vás a dohodneme s vámi podmínky, za kterých pojistné plnění vyplatíme. Výplata probíhá zpravidla zálohově, a to poté, co nám zašlete příslušné daňové doklady (faktury a účtenky) za rekonstrukční práce nebo nákup materiálu k jejich provedení. Zašlete-li nám dosud nezaplacenou fakturu od vašeho dodavatele, zašleme peníze na jeho účet. V případě, že jste opravu nebo nákup materiálu provedl/a svépomocí a zašlete nám již zaplacenou fakturu nebo účtenku, zašleme peníze na váš účet.
Po výplatě pojistného plnění nebo jeho části vás můžeme požádat o zaslání fotografií vašeho domu nebo bytu, které budou dokládat aktuální stav rekonstrukčních prací.
Faktury a účtenky za rekonstrukční práce nebo nákup materiálu k jejich provedení nám můžete zaslat na e-mail spravahypotek@rb.cz. V e-mailu, prosím, uveďte své identifikační údaje, případně i číslo vaší hypotéky a informaci, zda máme úhradu provést na účet dodavatele nebo váš účet. V případě již zaplacených faktur nebo účtenek nám zašlete i doklad o jejich úhradě.
Úmrtí klienta
Ztráta blízké osoby je vždy smutnou událostí. V této složité životní situaci jsme připraveni vám vyjít maximálně vstříc, abyste ji co nejsnáze překonali.
Pro vyřízení nezbytné administrativy související s úmrtím od vás budeme potřebovat doložit úmrtní list. Ten vám zajistí pohřební služba nebo o něj můžete požádat na matrice obecního úřadu. Úmrtní list nám můžete předložit na kterékoliv naší pobočce.