Víte, že přes vyhledávání najdete i pobočky?
Stačí zadat město nebo adresu.
Víte, že přes vyhledávání najdete i pobočky?
Stačí zadat město nebo adresu.
Schůzku na pobočce si můžete jednoduše objednat přímo v mobilním bankovnictví.
Podívejte se na videonávod nebo postupujte podle následujících kroků.V mobilním bankovnictví klikněte v pravém horním rohu na ikonu panáčka, poté na žluté tlačítko Nová schůzka a vyberte si termín.
Pokud se nemůžete na schůzku dostavit, objednaný termín lze zrušit. V mobilním bankovnictví klikněte v pravém horním rohu na ikonu panáčka a dole na obrazovce na Naplánované schůzky. Vyberte schůzku a zrušte ji tlačítkem Zrušit schůzku.
Kontakty na banku najdete ve svém mobilním bankovnictví.
V mobilním bankovnictví klikněte v pravém horním rohu na ikonu panáčka. V Kontaktech na banku nám můžete napsat přes chat, přímo z aplikace zavolat na klientskou linku nebo si sjednat schůzku na kterékoliv pobočce v čase, který vám vyhovuje.
95 % situací vyřešíte online. Sami si můžete založit běžný účet, sjednáte si rychlou půjčku, spořicí účet i kreditní kartu. Hodit se vám může i odkaz na naši mobilní aplikaci. Online můžete také spravovat své účty a debetní karty, kde vyřídíte vše od povolení plateb na internetu, změny limitů, zobrazení PINu až po blokaci karet. Podívat se můžete i na nejčastější potíže, které se dají snadno a pohodlně vyřešit i z domu. A pokud přesto více preferujete osobní návštěvu pobočky, jsme tu samozřejmě pro vás a rádi vám se vším pomůžeme.
Vkladový bankomat funguje úplně stejně, jako klasický bankomat. Jen s tím rozdílem, že přes něj můžete hotovost nejen vybírat, ale také vkládat. Vklady hotovosti jsou zdarma a na účet vám je připíšeme během několika minut. Zajímají vás podrobnosti?
Pomocí bankomatu můžete aktivovat svou platební kartu, změnit si u ní PIN a samozřejmě vybírat hotovost (u vkladových bankomatů také vkládat peníze na účet). A jednoduše si v případě potřeby také zjistíte zůstatek na účtu.
Ano, u částek nad 100 000 Kč (nebo ekvivalentu v cizí měně) je nutné dát nám vědět alespoň 2 pracovní dny před plánovaným výběrem. Totéž platí i pro výběry ve zvláštní skladbě bankovek bez ohledu na celkovou požadovanou částku.
Pro hlášení výběru můžete ve svém internetovém bankovnictví využít záložku “Účet”, “Detail účtu” a následně “Hlášení výběru hotovosti” nebo zavolejte na naši Klientskou linku +420 412 440 000.
Chceme chránit vaše finance a bankovní identitu před podvodníky. Ať voláte vy nám nebo my vám, musíme si být jisti, že hovoříme s vámi. Pro ověření se vás můžeme zeptat na některý z údajů, které o vás evidujeme.
Buďte opatrní! Nikdy nikomu nesdělujte údaje jako přihlášení k účtu, hesla a PIN k potvrzení bankovních operací nebo PIN ke kartě. My se vás na tyto údaje nikdy neptáme. Pokud se vám zdá hovor podezřelý, raději ho ukončete a zavolejte nám sami. Použijte číslo naší klientské linky nebo volejte přímo z mobilní aplikace, což je nejbezpečnější. Nevolejte zpět na číslo z historie kontaktů.