Exkluzivně pro účel partnerství se StarDance jsme oslovili dlouholetého porotce soutěže Zdeňka Chlopčíka a připravili jsme s ním sérii osmi sponzoringových spotů, které budou vysílány u všech finálových večerů a rozhodnutí. Speciální spot se pak objeví u pořadu Kolem dokola.
“Doufáme, že se nám podařilo kreativním způsobem propojit světy tance a bankovnictví. Spolupráce se Zdeňkem Chlopčíkem byla skvělá a věříme, že se spoty budou divákům líbit,” říká Michaela Kuželová, ředitelka marketingové komunikace Raiffeisenbank.
Diváci se v letošním ročníku StarDance mohou těšit například na speciální díl věnovaný výročí vzniku Československa, ve kterém budou soutěžní páry tančit na melodie z první republiky. Další novinkou bude večer nazvaný Cesta kolem světa. Páry si před tímto večerem vylosují zemi a s ní spojený tanec, který se budou muset naučit. Nebude chybět ani charitativní večer, který diváci znají již z předchozích ročníků soutěže.
Pro zobrazení videa je potřeba váš souhlas s marketingovými cookies. Změnu nastavení provedete na stránce politika cookies.