Víte, že přes vyhledávání najdete i pobočky?
Stačí zadat město nebo adresu.
Raiffeisenbank se v rámci mystery shoppingové studie, zaměřené na poskytování nových hypotečních úvěrů, umístila na prvním místě v oblasti jednání poradce s klientem. V celkovém žebříčku se dělí o druhé místo společně s Komerční bankou, od vítězné banky ji dělí 2 %. Dle mystery shopperů se poradci Raiffeisenbank mohou pochlubit mimo jiné produktovými znalostmi a nabídkou dalších produktů. Data vyplývají z červnového měření společnosti MARKET VISION.
V průzkumu realizovaném formou mystery shoppingu se Raiffeisenbank ziskem 72 % umístila na sdíleném druhém místě v posuzování kvality poskytování nových hypotečních úvěrů. Zahrnuty byly aspekty jako orientace na webových stránkách, zpětný kontakt po rozhovoru na infolince, vzhled pobočky, analýza primárních potřeb, nabídka následného řešení a další. Právě v oblasti jednání poradce s klientem, do které patří i konzultace řešení, obsadila Raiffeisenbank první příčku.
„Těší mě, že jsme uspěli v kategorii, na kterou se na hypotečních centrech Raiffeisenbank zaměřujeme, a tou je řádná identifikace potřeb klienta a následná nabídka vhodného řešení. To jsou totiž oblasti, kvůli kterým nás, odborníky, klient vyhledává, a ve kterých očekává, že mu pomůžeme,“ říká Pavel Borek, ředitel hypotečních center Raiffeisenbank.
Analýza primárních potřeb byla nezávislými mystery shoppery posouzena jako o 18 % lepší než trh a taktéž s náskokem 13 % před druhou nejlepší bankou. Ve více než čtvrtině případů (26 %) se konzultanti Raiffeisenbank ptají častěji na klientem požadovanou výši měsíční splátky. Na pravidelné měsíční výdaje klienta míří otázky dokonce ve 31 % případech častěji, než u ostatních bank.
Klíčovým faktorem při posuzování kvality jednání poradce s klientem bylo také zhodnocení nabídky řešení, kde je Raiffeisenbank o 12 % lepší než trh. Dramatický rozdíl je zejména v prezentování výhod hlavního produktu, zde průzkum zaznamenal o 32 % lepší výsledek, než je hodnota trhu. Spolu s primárním produktem byla posuzována i schopnost nabízet sekundární produkty, kdy zejména nabídka pojištění schopnosti splácet ve výsledcích vykázala 21% náskok před trhem.
„Mám radost, že jsme prokázali, že v hypoteční síti Raiffeisenbank pracují příjemní, komunikativní lidé s vysokou odborností a tahem na branku, kteří mají klienta na prvním místě a poskytují mu v porovnání s trhem nadstandardní poradenství. Být tu pro klienta a poskytovat mu služby v 5* standardu, rychle, jednoduše a profesionálně, je samozřejmě nejen v hypotečních centrech náš dlouhodobý cíl,“ doplňuje Pavel Borek.
Co se týče subjektivního hodnocení mystery shopperů, všichni posuzovaní zaměstnanci vyvolali v potenciálních klientech dojem, že je poradci rádi vidí a chtějí jim pomoci. Stejně tak celkové hodnocení spokojenosti dopadlo pro Raiffeisenbank pozitivním výsledkem. V obecném hodnocení trhu se ukázalo, že 10 % klientů odešlo nespokojeno, zatímco v případě Raiffeisenbank všichni klienti uvedli, že jejich návštěva zanechala ryze kladný pocit.