Víte, že přes vyhledávání najdete i pobočky?
Stačí zadat město nebo adresu.
Raiffeisenbank překročila 50% hranici ověřených telefonátů ze strany klientů. K ověření slouží automatizovaný telefonní systém nebo mobilní aplikace, právě ta mezi volajícími eviduje hovory od třetiny všech svých uživatelů.
V mobilní aplikaci společnosti Raiffeisenbank roste oblíbenost využití kontaktování bankéře prostřednictvím telefonního hovoru. Červencová data ukazují, že z aplikace volá mobilním bankéřům přibližně třetina uživatelů, což představuje přes 20 tisíc klientů měsíčně.
Stejně jako banka ověřuje volajícího klienta, tak si i klient může ověřit volajícího bankéře tak, že ho vyzve k zaslání ověření hovoru. Tuto notifikaci pošle bankéř klientovi vždy a pouze do aplikace, jiné ověření volajícího bankéře než přes aplikaci, banka neumožňuje. Doporučujeme klientům si toto ověření do aplikace vyžádat vždy, pokud mají i sebemenší pochybnosti o důvěryhodnosti bankéře.
Ověření bankéře vůči klientovi
„V polovině roku jsme navíc pro pracovníky kontaktního centra vyvinuli tlačítko, které dokáže v případě potřeby blokovat veškeré přístupy daného uživatele včetně mobilních aplikací. Toto umožnuje rychle reagovat na potřebu klienta blokovat účet v situacích, kdy začíná docházet k reálným škodám například ve chvíli, kdy klient předá podvodníkovi přístupy do bankovnictví,“ říká Jakub Večerka, Product Owner, Raiffeisenbank.
„Data ukazují, že nový způsob komunikace, který klientům nabízíme, je pro ně výhodný. Jedná se o pohodlnou možnost kontaktování banky, jelikož volající už je ověřený aplikací. Nemusí tedy diktovat rodné číslo či jiná kontrolní kritéria, čímž ušetří čas, a celý proces je tak pro něj jednodušší,“ doplňuje mluvčí Raiffeisenbank Tereza Kaiseršotová.
Trend kontaktování bankéře skrz Raiffeisenbank aplikaci vzrostl. Loni v září se jednalo o 38 % ověřených příchozích hovorů z automatizovaného telefonního systému a aplikace, letos v červenci už je to 50 % - tedy každý druhý hovor. Nejčastěji zastoupenou ověřovací metodou je právě aplikace samotná, až za ní se nachází automat na druhém konci linky.
Z ověřovacích metod obecně tvoří 30 % celku ověření přes automatizovaný telefonní systém a 40 % mobilní aplikace samotná. Dalších 10 % potom představuje náhradní ověření přes mobilní elektronický klíč. Zbývajících 20 % tvoří náhradní ověření přes Raiffeisenbank klíč.