Víte, že přes vyhledávání najdete i pobočky?
Stačí zadat město nebo adresu.
Mobilní aplikace Raiffeisenbank eviduje denně přes jeden milion přihlášených uživatelů. Letos kromě možnosti zobrazení čísla karty a CVC kódu zavedla i správu digitálně uložené karty přímo v aplikaci.
Mobilní bankovnictví přináší klientům výhody, které jim šetří čas a usnadňují využívání bankovních produktů. Od letošního roku si uživatelé Raiffeisen bankovnictví mohou v aplikaci zobrazit například číslo karty a CVC kód. Díky tomu nemusí zákazník při placení online hledat fyzickou kartu v peněžence.
Další letošní novinkou je i možnost spravovat digitálně uložené karty. Klient si tak pohodlně zobrazí všechny mobilní peněženky a e-shopy, kde je karta uložena k placení. Lepší přehled o účtu získá uživatel i v sekci transakční historie, kde je vidět měsíční přehled příjmů a výdajů. Díky této funkci vzrostla celková návštěvnost grafických přehledů přibližně o 25 %.
„Máme radost, že se denně do aplikace přihlašuje už přes milion uživatelů. Průměrně se každý uživatel do aplikace přihlásí alespoň třicetkrát měsíčně. Toho se nám podařilo dosáhnout i díky tomu, že se při vytváření nových funkcionalit a revidování těch stávajících ptáme klientů na jejich názor,“ komentuje novinky mluvčí Raiffeisenbank Tereza Kaiseršotová.
Nedávno získali uživatelé možnost sjednat si schůzku na pobočce prostřednictvím aplikace. Nemusí tak zdlouhavě čekat ve frontě, objednají se přímo na zvolený čas. V aplikaci zákazníci najdou také slevový program RB Club. Tuto sekci od začátku roku navštěvuje měsíčně více než polovina všech uživatelů.