Víte, že přes vyhledávání najdete i pobočky?
Stačí zadat město nebo adresu.
Platbu na kontakt nabízí Raiffeisenbank tři měsíce, za tu dobu se registrovalo 70 tisíc klientů. Do služby, přes kterou mohou zájemci odeslat a přijmout peníze jen díky telefonnímu kontaktu, se aktivně zapojilo přes 26 tisíc klientů. Nejčastěji si mezi sebou posílají úhrady za společný oběd, nákupy vstupenek či platby za dárky.
Raiffeisenbank spolu s pěti dalšími českými bankami nabízí službu Platba na kontakt. Od jejího spuštění 14. listopadu 2023 se do databáze ČNB registrovalo 70 tisíc klientů Raiffeisenbank. Z nich platbu na kontakt aktivně provedlo nebo přijalo více než 26 tisíc klientů.
Kromě Raiffeisenbank se do nového způsobu placení zapojilo i pět dalších významných českých bank. V součtu tak disponují více než 470 tisíci registrovaných klientů. Jedná se o jednu z nejsnazších forem přijímání i odesílání peněz, kdy klientům stačí své telefonní číslo zaregistrovat v mobilním nebo internetovém bankovnictví, aby mohli Platby na kontakt přijímat. Pokud budou mít účet s telefonním číslem propojený i jejich kontakty, mohou na ně Platby na kontakt zároveň odesílat. Převod prostředků v rámci Plateb na kontakt je okamžitý.
„Za čtvrt roku od spuštění služby odeslali naši klienti 34 tisíc plateb a přijali jich 27 tisíc. Unikátních klientů Raiffeisenbank je celkem přes 26 tisíc, zhruba polovina z nich využila službu několikrát. Celková hodnota těchto transakcí je přes 54 milionů korun, přičemž maximální limit na transakci přes platbu na kontakt je pět tisíc korun. Tato metoda má široký záběr, jedná se o platby za společný oběd, dárky, vstupenky nebo nákupy. Ze zpětné vazby od klientů víme, že je to pro ně zajímavý a pohodlný způsob platby, nicméně pro další rozšíření je stále důležité, aby všechny banky měly co nejvíce registrovaných klientů,“ komentuje čtvrtletní výsledky expert digitálních služeb Raiffeisenbank Michal Bošina.
Raiffeisenbank na začátku února spustila na podporu této služby losovací soutěž o 100 x 1000 korun. Zájemcům se stačí přihlásit v mobilním bankovnictví do soutěže, mít registrované telefonní číslo pro platbu na kontakt a během měsíce února aspoň jednou tuto metodu využít. Banka se tak snaží klientům názorně představit, o jak snadný způsob platby se jedná.