Víte, že přes vyhledávání najdete i pobočky?
Stačí zadat město nebo adresu.
Po loňské změně vizuální identity Raiffeisenbank následuje rebranding privátního bankovnictví, které mění název z původního Friedrich Wilhelm Raiffeisen na Raiffeisen Private Banking. Nabídka produktů i servis zůstává beze změny.
V průběhu minulého roku došlo postupně k vizuálním úpravám nejen mateřské společnosti Raiffeisenbank, ale také dceřiných společností Raiffeisen – Leasing a Raiffeisen stavební spořitelna. Rebranding privátního bankovnictví tak byl logickým krokem.
Proměna Raiffeisen Private Banking bude probíhat postupně. V tuto chvíli jsou k dispozici webové stránky s novými náležitostmi, stejně jako nová podoba internetového bankovnictví. Všichni klienti byli o změnách předem informováni. Dalším krokem je inovace marketingových materiálů a poboček.
„Změna loga byla jasným výstupem celé strategie rebrandingu. Rozhodli jsme se opustit multibrand strategii s FWR jako samostatnou značkou pro privátní bankovnictví a sjednotili jsme vizuální identitu celé skupiny včetně segmentu těch nejnáročnějších klientů. Využijeme tak lépe synergie plynoucí ze stability a vysokého povědomí o značce Raiffeisenbank a současně budeme v komunikaci privátního bankovnictví držet exkluzivitu a vysokou individualizaci produktů a služeb,“ říká Michaela Kuželová, Head of Marketing Communication v Raiffeisenbank.
Individuální přístup ke klientům a exkluzivita fungujících služeb zůstává beze změny v kvalitě, na kterou jsou klienti zvyklí. Rovněž nabídka produktů a servisu se nemění. Společné grafické prvky a sjednocená loga budou více konzistentní a snáze rozpoznatelné než dosavadní multibrand strategie.