Nasadili jsme novou verzi mobilního bankovnictví. Ověřte prosím, že ve svém telefonu máte povoleny automatické aktualizace. Pokud ne, a aplikace si aktualizujete ručně, proveďte aktualizace naší aplikace podle tohoto postupu.
Přihlašujte se výhradně přes www.rb.cz v modrém poli „Vstup na účet“ s ikonou zámečku. Nepoužívejte prosím jiné stránky, které můžete mít například uložené v „Oblíbených“ ani odkazy získané z vyhledávačů.
Vaše produkty uvidíte pouze v aktualizované verzi mobilního bankovnictví, proto je potřeba nejprve provést aktualizaci na vašem telefonu. Pokud máte nastaveny automatické aktualizace, nemusíte se o nic starat. Pokud aktualizace provádíte manuálně, otevřete si přesný postup.
V případě, že zapomenete I-PIN/T-PIN, je nutno zavolat na naše kontaktní centrum. Nutnou podmínkou pro odblokování je provést hovor z registrovaného čísla, na které Vám jsou zasílány autorizační SMS.
Pokud využíváte nátroj SIM Toolkit (PIN pro čtení šifrovaných SMS zpráv přímo v mobilním telefonu) je nutné, abyste navštívil kteroukoliv z našich poboček, kde vám rádi přístup do internetového bankovnictví obnovíme.
Nově si účty, ke kterým máte dispoziční práva v internetovém bankovnictví zobrazíte tak, že v šedé horní liště, kde je uvedeno vaše jméno šipkou přepnete na název majitele jiného účtu.V mobilním bankovnictví stačí v levém horním rohu rozkliknout menu, kde vedle jména šipkou rozbalíte seznam majitelů účtů a vyberete z něj.
Nastavte si službu Informuj mě přes ozubené kolečko (nastavení) vpravo nahoře ve vašem internetovém bankovnictví. Po rozkliknutí kolečka zvolte v levém menu "Informuj mě", poté "Nové nastavení". Zde vyberte typ služby, který chcete nastavit a klikněte na "Pokračovat". Informace pomocí SMS jsou zpoplatněné, informování e-mailem je zdarma.
Telefonní číslo je potřeba změnit u každého upozornění Informuj mě zvlášt. Bankovnictví si však pamatuje telefonní čísla, která byla pro službu Informuj mě již nastavena. Nemusíte tedy kontakt pokaždé zadávat, stačí jej vybrat z již zadaných dostupných kontaktů.
V rámci převodu jsme zachovali upozorňování na vámi nastavené události podle vašich původních podmínek. Pouze z upozornění Informuj mě o zůstatku, u kterého bylo nastaveno více podmínek (nad částku, pod částku, snížení o částku, zvýšení o částku), vzniklo nově více samostatných nastavení. Upravte si prosím tato upozornění podle svých potřeb.
Hlášení výběru hotovosti zadáte v hlavním menu v sekci "ÚČTY". Zvolte požadovaný účet a poté v levém menu "Detail účtu". Následně klikněte na "Hlášenívýběru hotovosti". Zde můžete zadat nový výběr hotovosti, nebo zrušit již nahlášený výběr
Nahlášený výběr lze v internetovém bankovnictví zrušit dva pracovní dny před termínem. Při kratší lhůtě (stejný den nebo den před) je nutné pro zrušení nahlášeného výběru kontaktovat danou pobočku. Při nevyzvednutí nahlášeného výběru účtujeme náhradu nákladů na jeho přípravu.
V "Moje žádosti" jsou k dispozici žádosti o produkty, které jste v minulosti odeslali. Pokud byla žádost podaná přes internetové bankovnictví, klikněte na šipku a dostanete se do detailu žádosti.
V přehledu dokumentů jsou uloženy smlouvy k produktům uzavřeným s bankou elektronicky přes vaše internetové bankovnictví, seznam stažených dokumentů v rámci aktuálního přihlášení (např. výpisy, potvrzení o platbě), případně výpisy ze Citibank nebo Premium Way dokumenty.
Informace o stavebním spoření v internetovém bankovnictví již nezobrazujeme. Pro správu svého účtu můžete využít speciální aplikaci přímo od Raiffeisen stavební spořitelny, která nabízí rozšířené možnosti jako např. správa výpisů nebo modelování vašeho spoření. Aplikaci naleznete na adrese: https://www.rsts.cz/internet-servis/.