Kdy a jak
Klientům stávající internetové a mobilní bankovnictví vyměníme za novou aplikaci postupně, v několika vlnách, do konce tohoto roku. O přesném termínu vás budeme informovat zprávou ve stávajícím internetovém bankovnictví a emailem.
Novou aplikaci dostanou nejdříve klienti, kteří mají pouze osobní účty. Pokud máte u Raiffeisenbank osobní a zároveň i firemní či podnikatelský účet, novou aplikaci dostanete společně pro všechny své účty v termínu pro firemní účty. O termínu nasazení nové aplikace pro firemní účty budeme včas předem informovat.
Abychom vás ve využívání služeb internetového bankovnictví co nejméně omezili, ke změně dojde vždy v nočních hodinách. Ve 20:00 vypneme vaše stávající eKonto a ráno se již přihlásíte do nového internetového i mobilního bankovnictví. U klientů využívajících Kreditní karty online k omezení služby nedojde. S každou vlnou, kdy budeme novou aplikaci distribuovat dalším klientům, pak proběhne krátká noční odstávka aplikací.
Co se změní na přihlašování
Vaše přihlašovací údaje (klientské číslo a I-PIN) zůstávají stejné.
Klienti, kteří měli modré eKonto, do internetového bankovnictví i nadále vstupují přes naše webové stránky.
Klienti, kteří využívali aplikaci Kreditní karty online, se budou nově přihlašovat také přes www.rb.cz.
Po zadání požadovaných údajů a kliknutí na tlačítko "Poslat kód" budete přesměrování na novou přihlašovací stránku, kde vše dokončíte.
Klikněte na odkaz a prohlédněte si, jak vypadá nová přihlašovací stránka.
Pro přihlášení do mobilního bankovnictví si v telefonu nejprve aktualizujte jeho verzi. Pokud máte nastaveny automatické aktualizace, nemusíte se o nic starat. Jestliže mobilní bankovnictví ještě nevyužíváte, můžete si ho zdarma nainstalovat. Návod si můžete jednoduše stáhnout.