Víte, že přes vyhledávání najdete i pobočky?
Stačí zadat město nebo adresu.
Raiffeisenbank uspěla v sedmém ročníku cen Hospodářských novin Nejlepší banka a stala se Klientsky nejpřívětivější bankou roku 2015.
Raiffeisenbank uspěla v sedmém ročníku cen Hospodářských novin Nejlepší banka a stala se Klientsky nejpřívětivější bankou roku 2015. V této kategorii se hodnotí šíře poskytovaných produktů a služeb, poplatková struktura, výše sazeb, dostupnost banky a samozřejmě kvalita její komunikace s klienty. Velmi dobře si Raiffeisenbank vedla i v hlavní kategorii soutěže Nejlepší banka, kde obsadila třetí místo.
„Obou dnes získaných ocenění si velmi vážím. Chtěl bych poděkovat našim klientům a také kolegyním a kolegům, kteří odvádějí skvělou práci,“ říká generální ředitel Raiffeisenbank Igor Vida a dodává: „Jsme banka inspirovaná klienty a klientská spokojenost je naší hlavní prioritou. Určitě proto nehodláme usnout na vavřínech a budeme dále usilovně pracovat, abychom měli i v budoucnu klientům co nabídnout a zasloužili si jejich pozornost a důvěru.“
K titulu Klientsky nejpřívětivější banka si letos Raiffeisenbank připsala také třetí místo v hlavní kategorii Nejlepší banka 2015. Potvrzuje tak, že zažívá velmi úspěšný rok. V jeho prvních šesti měsících přišla banka s několika produktovými novinkami, zásadně inovovala své internetové stránky a dále rozšiřovala pobočkovou síť.
Cena Hospodářských novin Nejlepší banka 2015 se letos vyhlašovala již posedmé. Prvenství ve výzkumu získá ta banka, která dokáže nabídnout klientům nejvýhodnější produkty a služby, kvalitně s nimi komunikuje, je pro ně dostupná a současně vykazuje dobré hospodářské výsledky, které svědčí o její stabilitě a přínosu pro majitele. V rámci ocenění
se analyzuje celá řada číselných údajů, které poskytují ucelený obraz o jednotlivých finančních institucích. O výsledku tedy rozhodují stovky objektivních dat a ukazatelů.
V kategorii Nejlepší banka 2015 se Raiffeisenbank umístila na bronzové příčce.
Více o soutěži na www.nejbanka.cz.