Víte, že přes vyhledávání najdete i pobočky?
Stačí zadat město nebo adresu.
Během uplynulého víkendu převedla Raiffeisenbank prvních padesát tisíc klientů z řad fyzických osob na nové internetové bankovnictví.
Během uplynulého víkendu převedla Raiffeisenbank prvních padesát tisíc klientů z řad fyzických osob na nové internetové bankovnictví. To se dočkalo řady vylepšení včetně hlavní stránky se všemi nejdůležitějšími informacemi. Díky novému internetovému bankovnictví mají klienti přehled o svých financích kdykoliv a kdekoliv. Osobní i rodinný rozpočet tak mají stále pod kontrolou.
Nové internetové bankovnictví Raiffeisenbank je přehlednější, uživatelsky přívětivější a plně responzivní. Klienti se tak mohou při zachování totožného komfortu připojit prostřednictvím stolního počítače, tabletu či mobilního telefonu.
Veškeré důležité informace o svých financích získají klienti na přehledné hlavní straně internetového bankovnictví. Zjednodušilo se vyhledávání v historii transakcí, kde lze vyhledávat pomocí klíčových slov či filtrů. Při zapnutí služby „Informuj mě“ mohou zákazníci dostávat okamžité upozornění na veškeré pohyby na účtu prostřednictvím e-mailu nebo SMS zprávy. Díky těmto novinkám klienti získávají ještě větší kontrolu nad svými financemi.
V novém prostředí odpadly některé složitější úkony, zkrátil se vzor tuzemských plateb a usnadnily se převody mezi vlastními účty. Také sjednat novou půjčku, zažádat o novou platební kartu nebo zřídit spořicí účet lze jednoduše online z pohodlí domova bez nutnosti navštěvovat pobočku. Design internetového bankovnictví je přizpůsoben zobrazení a ovládání jak na počítači, tak na mobilu či tabletu.
Nové internetové bankovnictví již v ostrém provozu využívají zaměstnanci Raiffeisenbank. Nyní banka začala s jeho aplikací klientům.
„Start nového internetového bankovnictví představuje další důležitý milník v téměř pětadvacetileté historii Raiffeisenbank na českém trhu,“ říká generální ředitel Igor Vida a dodává: „Spokojenost zákazníků je naší prioritou. Internetové bankovnictví je proto klientům vytvořeno na míru a plně reflektuje jejich aktuální potřeby. Vše je intuitivní, uživatelsky velmi přívětivé a maximálně přehledné.“
Klienti s osobními účty budou na nové internetové bankovnictví převedeni v několika vlnách v průběhu roku 2017. O přesném termínu budou informováni zprávou ve stávajícím internetovém bankovnictví a také e-mailem.
O novince informovala banka klienty již v květnu prostřednictvím speciálního newsletteru obsahujícího mimo jiné odkazy na webové stránky, kde lze nalézt všechny důležité informace a zároveň shlédnout instruktážní videa s návody a popisem nových funkcí.