Předmětem pojištění je poskytnutí pojistného plnění formou asistenčních služeb.
Technická pomoc
- Odstranění poruchy či defektu vozidla na vozovce nebo vyproštění zpět na silnici
- Odtažení vozidla a přeprava cestujících (max. 9. osob) do autorizovaného servisu či jiného zařízení do max. 30 km od místa události, není-li do 60 min. od příjezdu asistenční služby možné provést opravu přímo v místě události
- Uschování vozidla do doby převzetí vozu autoservisem v případě, že je cílový autoservis nebo dílna v době nehody či poruchy uzavřen, max. však po dobu 2 dnů
- Silniční asistence v případě nedostatku paliva - dovoz paliva na místo odstavení vozidla (cenu dovezeného paliva hradí držitel karty)
- Silniční asistence/ odtažení vozidla a přeprava cestujících (max. 9 osob) do nejbližšího autorizovaného servisu či jiného zařízení v případě záměny paliva, k jeho přečerpání a výměně za správný typ (cenu paliva/přečerpání hradí držitel karty)
- Silniční asistence v případě poškození pneumatiky, nelze-li pokračovat v jízdě (cenu náhradních dílů a materiálu hradí držitel karty)
- Silniční asistence či dovoz náhradních klíčů v případě uzamčených klíčů ve vozidle či ztráty klíčů (výměnu zámků, cenu součástek a náhradních dílů hradí držitel karty)
Technické informační služby
V rámci pojištění má oprávněná osoba právo obrátit se na asistenční centrálu se žádostí o:
- Vyhledání a sdělení kontaktu nejbližšího autorizovaného servisu
- Zajištění konferenčního hovoru s technickým specialistou asistenční centrály/ technikem autorizovaného servisu ke konzultaci
Náhradní doprava
V případech krádeže vozidla, nebo pokud během 6 hodin od momentu pojistné události není možné vozidlo uvést zpět do provozu, zajistí pojistitel prostřednictvím asistenční centrály: zapůjčení náhradního vozidla kategorie B (např. Škoda Fabia) po dobu tří po sobě bezprostředně následujících dnů, přičemž doba zapůjčení nesmí přesáhnout dobu opravy vozidla autorizovaným servisem. Předmětem krytí jsou náklady přistavení, zapůjčení vozidla. Náklady spojené s provozem zapůjčeného vozidla (např. pohonné hmoty) či vzniklou škodou pojistitel nehradí.
Co byste měli vědět:
- Detailní podmínky asistence, plnění a výluky jsou popsány v Pojistných podmínkách (PP-RBAACZ-1210)
- Nárok na plnění z pojištění nevzniká mimo jiné v případě úmyslného jednání nebo hrubé nedbalosti pojištěného, u speciálně upravených vozidel (např. závodní automobily, historická vozidla, vozidla taxislužby a další), při pravidelných úkonech souvisejících s běžným provozem, při nedostatcích v povinné výbavě, u pojistné události, která se stala mimo pozemní komunikaci atp.
- Nárok na pojistné plnění nevzniká, pokud je organizace služeb zajištěna jinak než přes asistenční centrálu, nebo není-li organizace služeb předem odsouhlasena operátorem asistenční centrály
- Pojištění se vztahuje na škodné události nastalé na území České republiky a v zahraničí v zemích, které jsou součástí mezinárodní dohody o vzájemném uznání pojištění odpovědnosti za škody způsobené provozem motorového vozidla
Rámcová pojistná o pojištění asistenčních služeb
Všeobecné pojistné podmínky Autoasistence