zavřít panel

Víte, že přes vyhledávání najdete i pobočky?
Stačí zadat město nebo adresu.

Možná, že hledáte...
Informaci o ukončení smlouvy ze strany banky a termínu zrušení běžného účtu jsme vám zaslali doporučeným dopisem nebo ji naleznete ve svém bankovnictví v sekci Dokumenty.

Po dobu výpovědní doby můžete účet používat, jak jste zvyklí. Po ukončení účtu už s ním nemůžete nakládat. Případný zůstatek vám vyplatíme v hotovosti na pobočce s pokladnou, a to nejdříve sedm pracovních dní od ukončení účtu.

Na co si dát pozor a jak postupovat

Výběr zůstatku a případná konverze měn

Doporučujeme si převést peníze jinam ještě před ukončením účtu. Máte-li na účtu více měn, můžete si zůstatek vypořádat v měně dle vašich potřeb. Zůstatky vedlejších měnových složek při rušení účtu můžeme dle produktových podmínek převést automaticky na měnu hlavní. Zůstatek vyšší než ekvivalent 10 000 Kč na příslušné vedlejší měně, kterou můžeme vyplatit v hotovosti, však zachováme v původní měně bez konverze.  

Po ukončení účtu vám pošleme ukončovací výpis. Výplata případného zůstatku probíhá v hotovosti na pobočce s pokladnou. Případně můžete písemně (s ověřeným podpisem) nebo na kterékoli pobočce zažádat o bezhotovostní převod zůstatku ze zrušeného účtu na jiný účet.

Pravidelné platby a služby k učtu

Všechny budoucí platby, trvalé příkazy, inkasa nebo SIPO vám zdarma zrušíme spolu s účtem. To samé se stane i se službami jako Platby na kontakt nebo RB směnárna. Termín ukončení najdete ve výpovědi. Do té doby můžete s účtem libovolně nakládat tak, jak jste zvyklí.

Nahlaste změnu čísla účtu

Nezapomeňte nahlásit změnu svého čísla účtu zaměstnavateli, finančnímu úřadu, České správě sociálního zabezpečení a dalším organizacím.

Další produkty a služby

Pokud využíváte i další produkty, podívejte se na podrobnější informace přímo k nim.

Potřebujete poradit?

Volejte na klientskou linku 412 440 000 (každý den od 7 do 22 hodin).