Víte, že přes vyhledávání najdete i pobočky?
Stačí zadat město nebo adresu.
Doporučujeme si převést peníze jinam ještě před ukončením účtu. Máte-li na účtu více měn, můžete si zůstatek vypořádat v měně dle vašich potřeb. Zůstatky vedlejších měnových složek při rušení účtu můžeme dle produktových podmínek převést automaticky na měnu hlavní. Zůstatek vyšší než ekvivalent 10 000 Kč na příslušné vedlejší měně, kterou můžeme vyplatit v hotovosti, však zachováme v původní měně bez konverze.
Po ukončení účtu vám pošleme ukončovací výpis. Výplata případného zůstatku probíhá v hotovosti na pobočce s pokladnou. Případně můžete písemně (s ověřeným podpisem) nebo na kterékoli pobočce zažádat o bezhotovostní převod zůstatku ze zrušeného účtu na jiný účet.
Všechny budoucí platby, trvalé příkazy, inkasa nebo SIPO vám zdarma zrušíme spolu s účtem. To samé se stane i se službami jako Platby na kontakt nebo RB směnárna. Termín ukončení najdete ve výpovědi. Do té doby můžete s účtem libovolně nakládat tak, jak jste zvyklí.
Nezapomeňte nahlásit změnu svého čísla účtu zaměstnavateli, finančnímu úřadu, České správě sociálního zabezpečení a dalším organizacím.
Pokud využíváte i další produkty, podívejte se na podrobnější informace přímo k nim.
Debetní karty zrušíme spolu s účtem. Platit přestanou i všechna sjednaná doplňková pojištění. Kartu nám vracet nemusíte, stačí ji znehodnotit přestřižením magnetického proužku a vyhodit.
Spořicí účet bude ukončen společně s tím běžným. Do té doby s ním můžete svobodně nakládat. Než bude platná výpověď, tak máte čas si převést peníze ze svého spořicího účtu jinam.
Spořicí účty založené původně u Equa bank, které fungují samostatně bez běžného účtu, se ukončují samostatnou výpovědí.
Termínovaný vklad bude bez sankce ukončen společně s běžným účtem. Peníze vám vyplatíme na běžný účet včetně úroků, které odpovídají době spoření.
Máte termínovaný vklad vedený v jiné měně, než je hlavní měnová složka vašeho běžného účtu? Co nejdříve zavolejte na klientskou linku 412 440 000 (každý den od 7 do 22 hodin) nebo navštivte pobočku. Domluvíme se individuálně, aby nedošlo ke zbytečné konverzi na hlavní měnu.
Přístupy do digitálních kanálů vám zůstanou ještě 6 měsíců po výpovědi.
S účtem můžete volně nakládat až do data ukončení účtu, které jsme vám v dopise zaslali. Pak už to nebude možné. Po přihlášení do bankovnictví ale uvidíte produkty, které vám zůstaly zachovány, např. spotřebitelský úvěr, hypotéka atd.
Pokud vám nepřišla samostatná výpověď na kreditní kartu, tak tuto kartu můžete nadále používat. Zrušíme pouze případné inkaso z účtu.
Výpověď smlouvy běžného účtu se netýká vašeho investičního portfolia. Takže pokud vám nepřišla samostatná výpověď, tak můžete s námi nadále investovat.
Ukončení běžného účtu nemá na stavební spoření vliv a nadále vám zůstává.
Pohlídejte si, abyste na svém účtu nebyli v mínusu. Povolený debet je třeba před ukončením běžného účtu vyrovnat. Jinak bude automaticky zesplatněn. Dlužnou částku budeme vymáhat a reportovat do registrů.
Hypotéky se rušení netýká. Pošleme vám pokyny, na jaký účet ji nově splácet. Budete si muset nastavit nový příkaz pro placení z jiného účtu.
Spotřebitelský úvěr nadále zůstává. Pošleme vám pokyny, kam nově budete splácet. Bude tedy třeba nastavit splátky z jiného účtu.
Pojištění, které jsou přímo spojené s účtem nebo s debetní kartou, automaticky zdarma ukončíme spolu s účtem.
Kontokorent vyrovnejte ještě před ukončením vašeho podnikatelského účtu. Automaticky zaniká spolu s vaším účtem a pokud byste ho nedoplatili, tak vám vznikne dluh. Pokud se chcete domluvit na splátkovém kalendáři, kontaktujte linku pohledávek 840 11 45 55 (pracovní dny od 8 do 19 hodin) nebo navštivte pobočku.
Podnikatelský úvěr včetně pojištění nadále zůstává. Obdržíte pokyny, kam nově budete splácet. Bude tedy třeba nastavit splátky z jiného účtu.