Víte, že přes vyhledávání najdete i pobočky?
Stačí zadat město nebo adresu.
Víte, že přes vyhledávání najdete i pobočky?
Stačí zadat město nebo adresu.
Poslali jste platbu omylem nebo na špatný účet? Pomůžeme vám, aby se vám peníze vrátily.
Žádat o vrácení můžete u plateb, které jste odeslali ze svého běžného účtu a je u nich v mobilním bankovnictví v detailu platby zobrazeno tlačítko Požádat o vrácení.
Lze žádat o vrácení | Nelze žádat o vrácení |
---|---|
|
|
Jaké podmínky musí platba splňovat, aby šlo požádat o její vrácení?
Přihlaste se do mobilního bankovnictví. Na dlaždici běžného účtu klikněte na tlačítko Historie a pak na vybranou platbu. V detailu platby zvolte Požádat o vrácení.
UPOZORNĚNÍ
Pokud se vám po kliknutí na tlačítko Požádat o vrácení zobrazí obrazovka s informací „O vrácení této platby jste už požádali“, znamená to, že o vrácení této platby jste žádali již dříve, a proto nejde požádat znovu.
Potvrdíme vám, že jsme vaši žádost přijali a o zpracování vás budeme informovat
e-mailem.
UPOZORNĚNÍ
Pokud se vám zobrazí informace „Žádost o vrácení platby nelze zpracovat“, nelze u této platby o vrácení požádat, protože se jedná o převod mezi vlastními účty (vč. konverze) nebo častý platební styk mezi plátcem a příjemcem. U těchto typů plateb je žádost odmítnuta až po certifikaci.
Na e-mail vám pošleme informace o zpracování vaší žádosti a instrukce, jak postupovat, kdyby se vám platba nevrátila.
Vyplňte údaje v čestném prohlášení a PDF soubor uložte.
Pokud nám prohlášení budete posílat přes internetové bankovnictví, není potřeba jej podepisovat.
TIP
Vyplnění vašeho telefonu nebo e-mailu není povinné, ale tyto údaje mohou vrácení platby urychlit. Předáme je příjemci platby a ten vás může snáze kontaktovat.
Na www.rb.cz se přihlaste do internetového bankovnictví přes modré tlačítko VSTUP NA ÚČET. V bankovnictví klikněte na ikonu Dokumenty a v levém menu na žluté tlačítko Nahrát dokument.
Vyplňte požadované údaje, vyberte soubor s vyplněným čestným prohlášením a klikněte na Odeslat.
Žádat o vrácení můžete u plateb, které jste odeslali ze svého běžného účtu a je u nich v mobilním bankovnictví v detailu platby zobrazeno tlačítko Požádat o vrácení.
Lze žádat o vrácení | Nelze žádat o vrácení |
---|---|
|
|
Jaké podmínky musí platba splňovat, aby šlo požádat o její vrácení?
Přihlaste se do mobilního bankovnictví. Na dlaždici běžného účtu klikněte na tlačítko Historie a pak na vybranou platbu. V detailu platby zvolte Požádat o vrácení.
UPOZORNĚNÍ
Pokud se vám po kliknutí na tlačítko Požádat o vrácení zobrazí obrazovka s informací „O vrácení této platby jste už požádali“, znamená to, že o vrácení této platby jste žádali již dříve, a proto nejde požádat znovu.
Potvrdíme vám, že jsme vaši žádost přijali a o zpracování vás budeme informovat
e-mailem.
UPOZORNĚNÍ
Pokud se vám zobrazí informace „Žádost o vrácení platby nelze zpracovat“, nelze u této platby o vrácení požádat, protože se jedná o převod mezi vlastními účty (vč. konverze) nebo častý platební styk mezi plátcem a příjemcem. U těchto typů plateb je žádost odmítnuta až po certifikaci.
Na e-mail vám pošleme informace o zpracování vaší žádosti a instrukce, jak postupovat, kdyby se vám platba nevrátila.