U kterých omylem zaslaných plateb mohu požádat o vrácení?
Žádat o vrácení můžete u plateb, které jste odeslali ze svého běžného účtu a je u nich v mobilním bankovnictví v detailu platby zobrazeno tlačítko Požádat o vrácení.
Lze žádat o vrácení |
Nelze žádat o vrácení |
- Standardní platby
- Okamžité platby
- Expresní platby
|
- Inkasní platby
- SIPO
- Splátky na vnitřní účet
- Platby z trvalého příkazu
- Platby ve prospěch úřadů státní správy
(kód banky příjemce 0710)
|
Jaké podmínky musí platba splňovat, aby šlo požádat o její vrácení?
- Požádat lze až třetí den po odeslání platby.
- Platba nesmí být starší než 13 měsíců.
- Nelze požádat o vrácení převodu mezi vlastními účty, včetně konverzních transakcí. Tlačítko Požádat o vrácení se vám sice zobrazí, ale žádost bude zamítnuta.
- Nelze požádat v případě, kdy příjemci posíláte platby opakovaně - v posledních 13 měsících jste příjemci poslali více než 3 platby.
Postup žádosti o vrácení