Víte, že přes vyhledávání najdete i pobočky?
Stačí zadat město nebo adresu.
V pondělí 22. srpna 2022 nasazuje Raiffeisenbank nové spoty ke svému úspěšnému konceptu SAMOZŘEJMĚ. Prvním bude nový spot k běžnému účtu, na něj v dalších měsících naváže dalších 6 spotů na produkty banky a stavební spořitelny. Na kreativě banka spolupracovala s agenturou Ogilvy, produkci zajistila Creative Embassy a režie se ujalo duo Mugshots.
Zatímco v loňském roce ve svých reklamách Raiffeisenbank odpovídala na otázky klientů slovem SAMOZŘEJMĚ, v nových reklamách posouvá do popředí klienty samotné, kteří služby banky hodnotí sami. Konceptem SAMOZŘEJMĚ Raiffeisenbank ukazuje, jakým způsobem usnadňuje svým klientům život. Každá z nových reklam se vždy zaměří na krátký příběh dvojice hrdinů.
„Chceme, aby se klienti v českých bankách nemuseli ptát na věci, které jim usnadní život. Chceme Raiffeisenbank lidem ukázat jako přátelskou a otevřenou firmu pozornou ke svým klientům. Proto jsou náš účet a výběry ze všech bankomatů zdarma, proto nabízíme perfektní online služby, dobrý úrok na spoření, nebo půjčku za pár minut. Chceme ukázat, že takové služby by měly být mezi bankami samozřejmé, přestože dnes je Raiffeisenbank jednou z mála, která je nabízí. Mám radost, že se nám to povedlo ukázat na krátkých příbězích, které nenudí, a naopak vyvolávají pozitivní emoce,“ říká Filip Šanda, ředitel marketingu a strategie značky Raiffeisenbank.
“Nové reklamy jsme posunuli k vyšší autentičnosti a zaměřili se na přirozenost denního života. Věříme, že v nich diváci a klienti najdou i jemný humor,” říká Michaela Kuželová, manažerka marketingové komunikace Raiffeisenbank.
Kampaň vytvořila kreativní agentura Ogilvy. „Letos jsme při tvorbě kampaně měli výhodu, protože koncept už byl úspěšně zavedený. Proto jsme mohli jít o krok dál. Posunuli jsme se v tom, že tentokrát v každé scéně jednotlivých spotů vystupují stejní hrdinové a scény spolu souvisejí, vytvářejí mini příběh,“ říká Tomáš Belko, kreativní ředitel Ogilvy, a doplňuje: „Další inovace je v humoru a emocích, které přináší právě ten příběh a možnost rozehrát vztah mezi aktéry, ale i to, že jsme scénáře trochu odlehčili a celkově jsme víc hraví. To všechno děláme proto, abychom zdůraznili, že jde o banku, která lidem usnadňuje život, je přátelská a srozumitelná.“
Natáčení na 10 lokalitách trvalo 5 dnů a zúčastnilo se ho 12 herců, 1 pes a 1 Fiat. Vzniklo celkem 7 televizních spotů na osobní účet, minutovou půjčku, spořicí účet, repůjčku, podnikatelský účet, online bankovní služby a Vánoce.
Režie se ujal režisérský tandem Jindřich Malík a Tomáš Brožek, kteří si říkají Mugshots.
O produkci spotů a fotografie se postarala Creative Embassy, a to konkrétně Václav Sládek jako Executive producer a Managing director. „Pro produkci nebyl tento projekt nejjednodušší, i když to tak nevypadá. Díky symbióze agentury a klienta šlo vše hladce a natáčení bylo pro všechny moc příjemné a neslo se v přátelském duchu. Samozřejmě také díky perfektní pečlivosti a připravenosti režisérského dua. Bez toho by to nešlo,“ říká Václav Sládek.
Během natáčení vznikaly také fotografie pro plakáty a outdoor, které pořizovala Alžběta Jungrová. Ta se specializuje na reportážní a dokumentaristické projekty v rozvojovém světě, za které byla opakovaně oceněna v české novinářské soutěži Czech Press Photo.
Kromě televizních reklam se Raiffeisenbank soustředí též na intenzivní online kampaně, pro které jsou natočena i šestivteřinová videa a připraveny další nové vizuály. Na pobočkách se od 1. září začnou objevovat nové plakáty, které v říjnu doplní i plakáty v pražském metru.