Víte, že přes vyhledávání najdete i pobočky?
Stačí zadat město nebo adresu.
Raiffeisenbank zvítězila v kategorii Nejlepší banka pro korporátní klienty v mezinárodní soutěži Euromoney Awards for Excellence 2024. Soutěž má tradici přes třicet let a vítěz v daných kategoriích je vždy vyhlašován jako nejlepší z daného regionu.
Raiffeisenbank letos opět zazářila v celosvětové soutěži Euromoney Awards for Excellence, a to konkrétně v kategorii Nejlepší banka pro korporátní klienty v Česku, kde získala první místo. Loni přitom uspěla v kategorii digitálních řešení, ve které si rovněž připsala absolutní české prvenství. Každoroční vyhlášení Euromoney Awards for Excellence oceňuje ty nejlepší z bankovního sektoru, který je v České republice velice kompetitivním prostředím.
Euromoney Awards for Excellence si zakládá na oceňování bank a bankéřů, kteří za uplynulý rok prokázali svou originalitu, průkopnictví a přidanou hodnotu, jež globálně povyšuje úroveň tohoto odvětví. „První místo v kategorii Nejlepší banka pro korporátní klienty pro nás představuje opravdu odměnu za čas a píli, které s radostí do těchto klientů investujeme. Spatřujeme velký posun v usnadnění správy financí korporátním klientům, hlavně díky digitalizaci, se kterou jsme významně pokročili. Zaznamenali jsme také významný růst objemu nových úvěrů a objemu vkladů klientů. A to všechno při zachování jejich spokojenosti. Vítězství v prestižní soutěži Euromoney Awards for Excellence pro nás proto znamená hodně, i díky tomu, že je každá země oceňována zvlášť, takže vidíme naše výsledky v porovnání s dalšími tuzemskými bankovními domy,“ vyjádřil se k ocenění člen představenstva a ředitel korporátního bankovnictví Raiffeisenbank František Ježek.
V uplynulém roce Raiffeisenbank upevnila svou vedoucí pozici v daném segmentu převážně tím, že se zaměřila na digitální řešení pro podnikatele a firmy. Korporátní klienti zejména ocení nové online služby, jako jsou správa uživatelských oprávnění k účtu samotnými klienty přímo v internetovém bankovnictví, možnost podepisování dokumentů přes internetové bankovnictví, či službu PREMIUM API umožňující připojení banky přímo do účetního systému firem.
Všechna tato vylepšení, díky kterým si Raiffeisenbank cenu zasloužila, vedla k výraznému nárůstu počtu nových klientů a jejich spokojenosti.
Poradenství a prodej jsou obchodní sférou postavenou na kvalitních mezilidských vztazích, na nichž korporátní bankovnictví Raiffeisenbank staví dlouhodobě svůj úspěch. Kromě této lidské interakce je ale záměrem banky ostatní běžné služby postupně digitalizovat, aby vytvořila co nejvíce uživatelsky přívětivé prostředí. Tato digitální revoluce již dosahuje mimořádných čísel, kdy například přes 90 % čerpání úvěrových limitů, či 95 % žádostí o bankovní záruky, bylo vyřízeno online. Každý měsíc rovněž stovky dokumentů banka podepisuje se svými klienty pouze elektronicky. A kromě plnění své digitální vize tak přispívá i k ochraně životního prostředí.