zavřít panel

Víte, že přes vyhledávání najdete i pobočky?
Stačí zadat město nebo adresu.

Možná, že hledáte...

Ombudsman Raiffeisenbank

Vyřizuje některé typy stížností a podněty od klientů, kteří nejsou spokojeni se standardním vyřešením své stížnosti či reklamace a zvažují odvolání.

Ondřej Mrzena

Ombudsman Raiffeisenbank

„Spokojenost našich klientů je pro nás na prvním místě. Také proto jsme již několikrát získali cenu Klientsky nejpřívětivější banka roku.“

Co se děje s podněty klientů?

  • Ombudsman primárně posuzuje správnost postupu řešení reklamace.
  • Nesouhlasíte-li s vyřízením vaší reklamace, můžete se obrátit na ombudsmana nebo na finančního arbitra www.finarbitr.cz.
  • O výsledku podání, případně jeho průběhu řešení, budeme klienta informovat do max. 35 dní.
  • Pokud Ombudsman obdrží podnět, který ještě nebyl řešen jako reklamace, předá jej příslušnému oddělení k prošetření a o průběhu bude klient informován patřičným oddělením.

Jak kontaktovat ombudsmana pro klienty

Vyplnit můžete přiložený formulář nebo zaslat datovou zprávu do datové schránky banky ID: skzfs6u nebo zaslat dopis na adresu Raiffeisenbank a.s., Ombudsman, Hvězdova 1716/2b, 140 00 Praha 4