zavřít panel

Víte, že přes vyhledávání najdete i pobočky?
Stačí zadat město nebo adresu.

Možná, že hledáte...

Lepší klientská zkušenost

Díky AI vylepšujeme naše služby, komunikaci i chráníme klienty před podvody.

Zodpovědné a bezpečné využití

Klademe důraz na ochranu soukromí a etiku.

Měníme a digitalizujeme bankovnictví

Pomocí AI posouváme bankovnictví do nové éry.

 

„Prostřednictvím promyšleného využití strojového učení nabízíme našim klientům personalizované zážitky, činíme lepší rozhodnutí založená na datech, efektivněji vykonáváme naše procesy a držíme krok s neustále se měnícím trhem. AI je pro nás hmatatelným nástrojem k vylepšení klientské zkušenosti.“

Tereza Ondroušková, AI Transformation Officer

Jak umělá inteligence pomáhá

Propojujeme umělou inteligenci s konkrétními potřebami našich klientů. AI nám pomáhá odhalovat podvodné transakce, ulehčuje komunikaci s klienty prostřednictvích chatbota nebo doporučuje nejvhodnější produkty našim klientům.

Nejenže AI využíváme každý den, ale také se aktivně podílíme na šíření osvěty o umělé inteligenci ve finančním sektoru. Pravidelně publikujeme příspěvky a účastníme se odborných akcí, které přispívají k rozvoji a pochopení AI nejen v bankovnictví.

Zodpovědné a bezpečné využití AI

Odpovědnost, transparentnost, nediskriminace, etika a právní soulad jsou jádrem toho, jak využíváme umělou inteligenci. Při zavádění AI v bance důsledně dbáme na ochranu klientských a osobních dat.