Víte, že přes vyhledávání najdete i pobočky?
Stačí zadat město nebo adresu.
Pojištění aktuálně nenabízíme, ale dříve sjednaná pojištění můžete nadále využívat
Pojištění schopnosti splácet kreditní kartu - UNIQA pojišťovna, a.s. - v prodeji od 1. 1. 2018
Pojištění schopnosti splácet kreditní kartu - BNP Paribas Cardif - prodej ukončen 31. 12. 2017
Pojištění schopnosti splácet kreditní kartu – PRIMA – již není v nabídce
Pojištění pravidelných plateb – již není v nabídce
Rodinné a osobní pojištění pro cesty a pobyt – již není v nabídce
Pojištění Bezpečí s Vaší kartou – již není v nabídce
Pojištění Zneužití 100 – již není v nabídce
Rodinné cestovní pojištění – již není v nabídce
Pojištění zneužití 50 – již není v nabídce
Pojištění schopnosti splácet kreditní kartu je volitelné pojištění pro držitele hlavní kreditní karty a pro případ zneužití kreditní karty v případě ztráty a zneužití a nuceného výběru hovotovsti z bankomatu nebo odcizení z bankomatu vybrané hotovosti se vztahuje i na dodatkové karty, pokud je pojištěna hlavní kreditní karta. Je-li pojištěn držitel hlavní kreditní karty, je pojištěn držitel dodatkové kreditní karty pouze proti zneužití kreditní karty v případě její ztráty či odcizení a pro případ nuceného výběru hotovosti z bankomatu kartou nebo odcizení z bankomatu vybrané hotovosti. Pojištění schopnosti splácet kreditní kartu nabízí Raiffeisenbank a.s. ve spolupráci se společností BNP Paribas Cardif Pojišťovnou a.s., která je poskytovatelem pojištění.
Pojištění zahrnuje:
Detailní popis podmínek pojištění včetně výkladu použitých pojmů je uveden v Pojistné smlouvě č. CIK 2/2006 a ve Všeobecných pojistných podmínkách.
Přehled pojistného krytí |
Limity pojistného krytí |
Úmrtí |
Dvojnásobek neuhrazeného Aktuálního zůstatku, který zůstal k datu smrti pojištěného neuhrazen a jehož splatnost je sjednána na dobu po datu smrti pojištěného. Pojistné plnění bude vyplaceno následovně: |
Invalidita III. stupně (resp. přiznání mimořádných výhod III. stupně) |
Dvojnásobek neuhrazeného Aktuálního zůstatku, který zůstal k datu pojistné události neuhrazen a jehož splatnost je sjednána na dobu po datu pojistné události. Pojistné plnění bude vyplaceno následovně: |
Pracovní neschopnost |
10 % z Aktuálního zůstatku dle pojistné smlouvy k datu vzniku pojistné události, přičemž výše pojistného plnění (max. 55 555 Kč měsíčně) je po celou dobu trvání pracovní neschopnosti neměnná. Pojistné plnění je vypláceno max. po dobu 12 měsíců. |
Zneužití kreditní karty v důsledku její ztráty či odcizení |
max. 4 000 Kč na jednu pojistnou událost vyplacenou pojišťovnou max. třikrát v jednom kalendářním roce |
Zneužití kreditní karty v důsledku její ztráty či odcizení za použití PIN kodu |
max. 10 000 Kč na jednu pojistnou událost vyplacenou pojišťovnou max. třikrát v jednom kalendářním roce |
Nucený výběr hotovosti z bankomatu nebo odcizení z bankomatu vybrané hotovosti při násilném přepadení nebo pod hrozbou fyzického násilí |
max. 1 000 Kč na jednu pojistnou událost vyplacenou pojišťovnou max. třikrát v jednom kalendářním roce |
Kdo je pojištěn
Pojištění schopnosti splácet kreditní kartu si může sjednat fyzická osoba, která je držitelem hlavní kreditní karty, je mladší 60 let a není poživatelem starobního ani invalidního důchodu. Pojištění zaniká dosažením 65 let věku pojištěného.
Počátek pojištění
Pojištění začíná platit v 0.00 hodin následujícího dne po dni schválení kreditní karty, pokud bylo o pojištění zažádáno společně s kreditní kartou, nebo začíná platit v 0.00 hodin prvního pracovního dne následujícího po dni, kdy bylo pojištění sjednáno dodatečně po telefonu.
Poplatek za pojištění
Výše poplatku za pojištění činí 0,69% z celkové dlužné částky (Aktuální zůstatek dle Pojistné smlouvy č. CIK 2/2006) ke dni vystavení výpisu z kartového účtu vedeného v souvislosti s kreditní kartou pojištěného. Poplatek je hrazen měsíčně prostřednictvím hlavní kreditní karty.
Příklady výluk z pojištění
Pojišťovna není povinna plnit v případě onemocnění páteře a jejich následků, vyjma případů, kdy pojištěný pro onemocnění páteře nebo jejich následky podstoupí operační zákrok v lékařském zařízení, dojde-li k takovému operačnímu zákroku nejpozději do 90 dní od zjištění onemocnění nebo v případě, že onemocnění vznikne úrazovým mechanismem prokázaným odborným vyšetřením včetně příslušného obrazového materiálu,
Pojišťovna není povinna plnit v případě, že škodní událost smrti v důsledku úrazu, invalidity III. stupně (resp. přiznání mimořádných výhod III. stupně) nebo pracovní neschopnosti nastala v prvních 12 měsících od počátku pojištění a vznikla v důsledku nebo v souvislosti s pokračováním, recidivou (opakováním) nemoci nebo je následkem nemocí nebo úrazů, ke kterým došlo, existovaly, projevily se, byly diagnostikovány nebo se pro ně pojištěný léčil nebo docházel na kontroly k lékaři, to vše v době 12 měsíců před vznikem pojištění.
Ukončení a zánik pojištění
Pojištění lze kdykoliv ze strany pojištěného zdarma ukončit, stačí kontaktovat zákaznickou linku Raiffesenbank a.s.
Pojištění zaniká:
Pojistná událost
V případě pojistné události kontaktujte neprodleně poskytovatele pojištění:
BNP Paribas Cardif Pojišťovna, a.s.
Plzeňská 3217/16
150 00 Praha 5
Tel.: +420 234 240 271
Fax: +420 234 240 112
e-mail: czinfo@cardif.com, jež s Vámi vyřídí veškeré náležitosti související s pojistnou událostí.
Pojištěný, kterému nastala pojistná událost, a v případě smrti pojištěného, osoba/y určená/é způsobem dle Pojistné smlouvy č. CIK 2/2006, je/jsou povinen/povinny poskytnout pojišťovně bez zbytečného odkladu doklady nutné pro posouzení nároku na pojistné plnění. Seznam dokladů v případě jednotlivých pojistných událostí je uveden v Pojistné smlouvě č. CIK 2/2006 a ve Všeobecných podmínkách k Pojištění schopnosti splácet kreditní kartu.
V případě dotazů či stížností týkající se pojištění kontaktujte zákaznickou linku Raiffeisenbank a.s.
Pojištění schopnosti splácet kreditní kartu - PRIMA je volitelné pojištění pro držitele hlavní kreditní karty, které Vás ochrání v případě nenadálých a nepříznivých životních situací jako je dlouhodobá pracovní neschopnost, invalidita III. stupně a úmrtí.
Vztahuje se na hlavního držitele kreditní karty.
Pojištění schopnosti splácet kreditní kartu nabízí Raiffeisenbank a.s. ve spolupráci se společností BNP Paribas Cardif pojišťovnou a.s., která je poskytovatelem pojištění.
Pojištění zahrnuje:
Detailní popis podmínek pojištění včetně výkladu použitých pojmů je uveden v Pojistné smlouvě č. CIKL 1/2011 a ve Všeobecných pojistných podmínkách pro soukromé životní a neživotní pojištění č. 1/2010.
Přehled pojistného krytí
Úmrtí |
Pojišťovna vyplatí neuhrazenou dlužnou částku na kreditní kartě k datu vzniku pojistné události až do výše 2 000 000 Kč |
Invalidita III. stupně (resp. přiznání mimořádných výhod III. stupně) |
Pojišťovna vyplatí neuhrazenou dlužnou částku na kreditní kartě k datu vzniku pojistné události až do výše 2 000 000 Kč |
Pracovní neschopnost |
V případě prac. neschopnosti delší jak 60 kal. dní, pojišťovna poskytne měsíční plnění ve výši 5% z aktuálního zůstatku (z Vašich celkových závazků na kreditní kartě) k datu splatnosti Vašeho prvního výpisu po vzniku pojistné události (max. výše plnění v jednom měsíci je 55.555,- Kč), pojišťovna poskytne měsíční plnění po dobu max. 6 měsíců |
Poplatek za pojištění
Výše poplatku za pojištění činí 0,49% z Aktuálního zůstatku ke dni vystavení výpisu z kartového účtu vedeného v souvislosti s kreditní kartou pojištěného. Poplatek je hrazen měsíčně prostřednictvím hlavní kreditní karty.
Příklady výluk z pojištění
Pojistitel není povinen plnit za následujících okolností nebo v jejich důsledku:
Úplný výčet výluk a následně krytí je uveden v Pojistné smlouvě č. CIKL 1/2011 a ve Všeobecných pojistných podmínkách pro soukromé životní a neživotní pojištění č. 1/2010.
Ukončení a zánik pojištění
Pojištění lze kdykoliv ze strany pojištěného zdarma ukončit, stačí kontaktovat zákaznickou linku Raiffesenbank a.s.
Pojištění zaniká:
Pojistná událost
V případě pojistné události kontaktujte neprodleně poskytovatele pojištění:
BNP Paribas Cardif Pojišťovna, a.s.
Plzeňská 3217/16
150 00 Praha 5
Tel.: +420 234 240 271
Fax: +420 234 240 112
e-mail: czinfo@cardif.com, jež s Vámi vyřídí veškeré náležitosti související s pojistnou událostí.
Pojištěný, kterému nastala pojistná událost, a v případě smrti pojištěného, osoba/y určená/é způsobem dle Pojistné smlouvy č. CIKL 1/2011, je/jsou povinen/povinny poskytnout pojišťovně bez zbytečného odkladu doklady nutné pro posouzení nároku na pojistné plnění. Seznam dokladů v případě jednotlivých pojistných událostí je uveden v Pojistné smlouvě č. CIKL 1/2011 a ve Všeobecných podmínkách k Pojištění schopnosti splácet kreditní kartu- PRIMA.
V případě dotazů či stížností týkající se pojištění kontaktujte zákaznickou linku Raiffeisenbank a.s.
Pojištění pravidelných plateb je volitelné pojištění, které bylo nabízeno pro hlavní držitele kreditních karet a to ve třech variantách:
Poskytovatelem pojištění je společnost BNP Paribas Cardif pojišťovna a.s. Detailní popis podmínek pojištění včetně výkladu použitých pojmů je uveden v Pojistné smlouvě č. CIBP 1/2008 a ve Všeobecných pojistných podmínkách k Pojištění pravidelných plateb č.1/2007.
Přehled pojistného krytí
Varianta STANDARD nabízí krytí níže uvedených rizik:
Pojištění pro případ smrti
V případě smrti pojištěného z jakýchkoliv příčin během pojistné doby pojišťovna vyplatí jednorázovou částku 100 000 Kč.
Pojištění pro případ invalidity III. stupně
Pokud pojištěnému bude přiznána invalidita III. stupně, resp.přiznání mimořádných výhod III. stupně, z důvodu úrazu nebo nemoci, pojišťovna vyplatí jednorázovou částku 100 000 Kč.
Pojištění pro případ pracovní neschopnosti
V případě pracovní neschopnosti z důvodu nemoci nebo úrazu, která trvá nepřetržitě alespoň 30 kalendářních dní, pojišťovna uhradí pojistné plnění ve výši 2 500 Kč za každý kalendářní měsíc trvání pracovní neschopnosti (maximálně po dobu 12 po sobě jdoucích měsíců).
Varianta PLUS nabízí krytí rizik uvedených v Pojištění STANDARD a navíc:
Pojištění pro případ pracovní neschopnosti
V případě pracovní neschopnosti z důvodu nemoci nebo úrazu v rámci varianty Pojištění PLUS, která trvá nepřetržitě alespoň 30 kalendářních dní, pojišťovna uhradí pojistné plnění ve výši 5 000 Kč za každý kalendářní měsíc trvání pracovní neschopnosti (maximálně po dobu 12 po sobě jdoucích měsíců).
Pojištění pro případ ztráty zaměstnání
V případě ztráty zaměstnání, která trvá nepřetržitě alespoň 60 kalendářních dní, pojišťovna uhradí pojistné plnění ve výši 5 000 Kč za každý kalendářní měsíc trvání nezaměstnanosti pojištěného (maximálně po dobu 6 po sobě jdoucích měsíců).
Varianta EXCLUSIVE nabízí krytí níže uvedených rizik:
Pojištění pro případ invalidity III. stupně
Pokud pojištěnému bude přiznána invalidita III. stupně, resp. přiznání mimořádných výhod III. stupně, z důvodu úrazu nebo nemoci, pojišťovna vyplatí jednorázovou částku 200 000 Kč.
Pojištění pro případ pracovní neschopnosti
V případě pracovní neschopnosti z důvodu nemoci nebo úrazu, která trvá nepřetržitě alespoň 60 kalendářních dní, pojišťovna uhradí pojistné plnění ve výši 10 000 Kč za každý kalendářní měsíc trvání pracovní neschopnosti (maximálně po dobu 6 po sobě jdoucích měsíců).
Pojištění pro případ hospitalizace
V případě hospitalizace v důsledku úrazu nebo nemoci, která trvá nepřetržitě alespoň 7 kalendářních dní, pojišťovna uhradí pojistné plnění ve výši 1000 Kč za každý kalendářní den trvání hospitalizace pojištěného (maximálně po dobu 30 po sobě jdoucích dnů).
V případě souběhu pojistných událostí hospitalizace a pracovní neschopnosti pojistitel vyplácí pojistné plnění vždy pouze z jedné z pojistných událostí. V případě, že v průběhu trvání pojistné události pracovní neschopnosti nastane pojistná událost hospitalizace pojištěného, plní pojistitel pouze z titulu pracovní neschopnosti, vyjma případu, kdy nárok na pojistné plnění vznikne až po ukončení hospitalizace, v takovém případě plní pojistitel nejprve z titulu pojistné události hospitalizace a poté z titulu pojistné události pracovní neschopnosti.
Poplatek za pojištění
Výše poplatku za pojištění je připisována k tíži kartového účtu vedeného v souvislosti s kreditní kartou.
Příklady výluk z pojištění
Pojistitel není povinen plnit za následujících okolností nebo v jejich důsledku:
V případě ztráty zaměstnaní:
V případě hospitalizace:
Úplný výčet krytí a následně výluk je uveden v Pojistné smlouvě č. CIBP 1/2008 a ve Všeobecných pojistných podmínkách k Pojištění pravidelných plateb č.1/2007.
Ukončení a zánik pojištění
Pojištění lze kdykoliv ze strany pojištěného zdarma ukončit, stačí kontaktovat zákaznickou linku Raiffeisenbank a.s.
Pojištění zaniká:
Pojistná událost
V případě pojistné události kontaktujte neprodleně poskytovatele pojištění:
BNP Paribas Cardif Pojišťovna, a.s.
Plzeňská 3217/16
150 00 Praha 5
Tel.: +420 234 240 271
Fax: +420 234 240 112
e-mail: czinfo@cardif.com, jež s Vámi vyřídí veškeré náležitosti související s pojistnou událostí.
Pojištěný, kterému nastala pojistná událost, a v případě smrti pojištěného, osoba/y určená/é způsobem dle Pojistné smlouvy č. BP 1/2008, je/jsou povinen/povinny poskytnout pojišťovně bez zbytečného odkladu doklady nutné pro posouzení nároku na pojistné plnění. Seznam dokladů v případě jednotlivých pojistných událostí je uveden v Pojistné smlouvě č. CIBP 1/2008 a ve Všeobecných pojistných podmínkách k Pojištění pravidelných plateb č.1/2007.
V případě dotazů či stížností týkající se pojištění kontaktujte zákaznickou linku Raiffeisenbank a.s.
Rodinné a osobní pojištění pro cesty a pobyt je volitelné pojištění bylo nabízeno pro hlavní držitele kreditních karet. Poskytovatelem pojištění je společnost BNP Paribas Cardif pojišťovna a.s. Pojištění pro cesty a pobyt se vztahuje na rekreační provozování běžných nerizikových sportů včetně zimních, zahrnuje pojištění léčebných výloh, úrazové pojištění, pojištění odpovědnosti za škodu a další pojistná rizika. Rozsah pojistného krytí je až do výše 1 mil. Kč.
Detailní popis podmínek pojištění včetně výkladu použitých pojmů je uveden v Pojistné smlouvě č. CIT 2/2009 a ve Všeobecných pojistných podmínkách pro cestovní pojištění č. 2/2009.
Přehled pojistného krytí
Pojistná událost |
Maximální pojistné plnění/limity na 1 pojistnou událost |
Pojištění léčebných výloh v zahraničí a asistenčních služeb |
Max. 1 000 000,- Kč |
Akutní zubní ošetření |
Max. 10 000,- Kč |
Ztráta, krádež nebo poškození zavazadel |
Max. 20 000,- Kč |
Limit na 1 zavazadlo |
10 000,- Kč |
Limit na 1 položku |
5 000,- Kč |
Právní pomoc (dopravní nehoda) |
Max. 100 000,- Kč |
Pojištění odpovědnosti za škodu |
Max. 1 000 000,- Kč |
Pojištění přivolané osoby |
Max. 75 000,- Kč |
Denní limit |
2 000,- Kč |
Úmrtí následkem úrazu |
Max. 500 000,- Kč |
Invalidita III. stupně následkem úrazu |
Max. 1 000 000,- Kč |
Kumulativní limit na rodinu v případě úmrtí a trvalé invalidity úrazem |
Max. 2 000 000,- Kč |
Zpoždění zavazadel při letecké dopravě |
Max. 10 000,- Kč |
Limit na jednu hodinu zpoždění |
2 000,- Kč |
Spoluúčast |
6 hodin |
Zpoždění letu |
Max. 10 000,- Kč |
Limit na jednu hodinu zpoždění |
2 000,- Kč |
Spoluúčast |
6 hodin |
Zrušení cesty |
Max. 20 000,- Kč |
Spoluúčast |
20% |
Ztráta a odcizení cestovních dokladů |
Max. 10 000,- Kč |
Kdo je pojištěn
Rodinné pojištění pro cesty a pobyt se vztahuje na držitele karty, který je v okamžiku sjednání pojištění mladší 70 let, a jeho spolucestujících rodinných příslušníků.
Spolucestující rodinný příslušník se rozumí manžel/manželka, registrovaný partner/partnerka nebo druh/družka mladší 75 let žijící ve společné domácnosti a libovolný počet dětí mladší 18 let, kteří mají trvalý pobyt na území téhož státu jako držitel Karty a cestují společně s ním do zahraničí. Pojištění se vztahuje pouze na osoby mladší 75 let.
Osobní pojištění pro cesty a pobyt se vztahuje na držitele karty, který je v okamžiku schválení žádosti o kartu mladší 70 let.
Příslušný limit pojistného plnění je shodný i v případě více společně cestujících rodinných příslušníků; v případě Rodinného pojištění pro cesty a pobyt, tzn., že tento limit se s počtem spolucestujících nenavyšuje.
Kdy je pojištění platné
Pojistná ochrana je účinná okamžikem překročení státní hranice České republiky. Konec účinnosti cestovního pojištění se stanoví na okamžik překročení státní hranice směrem do České republiky, nejpozději však uplynutím 45. dne od zahájení cesty do zahraničí.
Poplatek za pojištění
Volitelné Rodinné pojištění pro cesty a pobyt činí 79,- Kč měsíčně a je připisováno k tíži kartového účtu vedeného v souvislosti s kartou.
Volitelné Osobní pojištění pro cesty a pobyt činí 49,- Kč měsíčně a je připisováno k tíži kartového účtu vedeného v souvislosti s kartou.
Příklady výluk z pojištění
Pojistitel není povinen plnit za následujících okolností nebo v jejich důsledku:
Úplný výčet výluk a následně krytí je uveden Pojistné smlouvě č. CIT 2/2009 a ve Všeobecných pojistných podmínkách pro cestovní pojištění č. 2/2009.
Ukončení a zánik pojištění
Pojištění lze kdykoliv ukončit, stačí kontaktovat zákaznickou linku Raiffeisenbank a.s.
Pojištění zaniká:
Pojistná událost
V případě pojistné události kontaktujte neprodleně asistenční službu Cardif Assistance Tel.: +420 234 240 244, jež s Vámi vyřídí veškeré náležitosti související s pojistnou událostí.
Likvidace pojistné události:
Nárok na likvidaci pojistné události je nutné uplatnit vyplněním formuláře Oznámení pojistné události. Formulář spolu s požadovanými doklady zašlete na adresu asistenční společnosti:
Europ Assistance s. r. o.
Na Pankráci 127
140 00 Praha 4
Tel.: +420 234 240 244
Fax: +420 221 586 100
e-mail: operations@europ-assistance.cz
V případě dotazů či stížností týkající se pojištění kontaktujte zákaznickou linku Raiffeisenbank a.s.
Volitelné Pojištění Bezpečí s Vaší kartou chrání před důsledky ztráty či odcizení kreditní karty včetně ztráty či odcizení dokladů, klíčů, hotovosti, peněženky, tašky, odcizení mobilního telefonu a zneužití SIM karty, pokud ke ztrátě/odcizení došlo společně s kreditní kartou. Vztahuje se na hlavní i dodatkové kreditní karty.
Poskytovatelem pojištění je společnost BNP Paribas Cardif pojišťovna a.s.
Detailní popis podmínek pojištění včetně výkladu použitých pojmů je uveden v Pojistné smlouvě č. CIFUMC 1/2009 a ve Všeobecných pojistných podmínkách pro neživotní pojištění č.3/2009 .
Přehled pojistného krytí
Přehled pojistného krytí |
Limity pojistného krytí |
Zneužití kreditní karty v důsledku jejího odcizení či ztráty |
max. 4 000 Kč |
Zneužití kreditní karty s použitím PIN kódu |
max. 100 000 Kč |
Zneužití kreditní karty při internetové transakci |
max. 4 000 Kč |
Ztráta nebo odcizení klíčů, pokud k nim došlo současně se ztrátou nebo odcizením kreditní karty |
max. 5 000 Kč |
Ztráta nebo odcizení dokladů , pokud k nim došlo současně se ztrátou nebo odcizením kreditní karty |
max. 3 000 Kč |
Ztráta nebo odcizení peněženky, pokud k nim došlo současně se ztrátou nebo odcizením kreditní karty |
max. 3 000 Kč |
Ztráta nebo odcizení tašky , pokud k nim došlo současně se ztrátou nebo odcizením kreditní karty |
max. 3 000 Kč |
Nucený výběr hotovosti z bankomatu kartou nebo odcizení z bankomatu vybrané hotovosti kartou při násilném přepadení nebo pod hrozbou fyzického násilí |
max. 10 000 Kč |
Odcizení mobilního telefonu a zneužití SIM karty, pokud k odcizení dojde současně se ztrátou nebo odcizením kreditní karty |
|
odcizení mobilního telefonu |
max. 10 000 Kč |
zneužití odcizené SIM karty |
max. 1 000 Kč |
Poplatek za pojištění
Příklady výluk z pojištění
Pojistitel není povinen plnit za následujících okolností nebo v jejich důsledku:
Úplný výčet výluk a následně krytí je uveden v Pojistné smlouvě č. CIFUMC 1/2009 a ve Všeobecných pojistných podmínkách pro neživotní pojištění č.3/2009 .
Ukončení a zánik pojištění
Pojištění lze kdykoliv ukončit, stačí kontaktovat zákaznickou linku Raiffeisenbank a.s.
Pojištění zaniká:
Pojistná událost
V případě pojistné události kontaktujte neprodleně poskytovatele pojištění:
BNP Paribas Cardif Pojišťovna, a.s.
Plzeňská 3217/16
150 00 Praha 5
Tel.: +420 234 240 271
Fax: +420 234 240 112
e-mail: czinfo@cardif.com, jež s Vámi vyřídí veškeré náležitosti související s pojistnou událostí.
Pojištěný, kterému nastala pojistná událost je povinen poskytnout pojišťovně bez zbytečného odkladu doklady nutné pro posouzení nároku na pojistné plnění. Seznam dokladů v případě jednotlivých pojistných událostí je uveden v Pojistné smlouvě č. CIFUMC 1/2009 a ve Všeobecných pojistných podmínkách pro neživotní pojištění č.3/2009 .
V případě dotazů či stížností týkající se pojištění kontaktujte zákaznickou linku Raiffeisenbank a.s.
Pojištění Zneužití 100 se vztahuje na zneužití kreditní karty v důsledku její ztráty nebo odcizení, včetně ztráty či odcizení dokladů, hotovosti, klíčů, peněženky, tašky, pokud ke ztrátě/odcizení došlo společně s kreditní kartou. Vztahuje se na hlavní i dodatkové kreditní karty.
Poskytovatelem pojištění je společnost BNP Paribas Cardif pojišťovna a.s.
Detailní popis podmínek pojištění včetně výkladu použitých pojmů je uveden v Pojistné smlouvě č. CIFU 1/2006 a ve Všeobecných pojistných podmínkách pro soukromé neživotní pojištění č. 1/2009.
Přehled pojistného krytí
Přehled pojistného krytí |
Limity pojistného krytí |
Zneužití kreditní karty v důsledku jejího odcizení či ztráty |
max. 4 000 Kč |
Zneužití kreditní karty s použitím PIN kódu |
max. 50 000 Kč |
Zneužití kreditní karty při internetové transakci |
max. 4 000 Kč |
Ztráta nebo odcizení klíčů, pokud k nim došlo současně se ztrátou nebo odcizením kreditní karty |
max. 5 000 Kč |
Ztráta nebo odcizení dokladů , pokud k nim došlo současně se ztrátou nebo odcizením kreditní karty |
max. 3 000 Kč |
Ztráta nebo odcizení peněženky, pokud k nim došlo současně se ztrátou nebo odcizením kreditní karty |
max. 3 000 Kč |
Ztráta nebo odcizení tašky , pokud k nim došlo současně se ztrátou nebo odcizením kreditní karty |
max. 3 000 Kč |
Nucený výběr hotovosti z bankomatu kartou nebo odcizení z bankomatu vybrané hotovosti kartou při násilném přepadení nebo pod hrozbou fyzického násilí |
max. 10 000 Kč |
Poplatek za pojištění
Příklady výluk z pojištění
Pojistitel není povinen plnit za následujících okolností nebo v jejich důsledku:
Úplný výčet výluk a následně krytí je uveden v Pojistné smlouvě č. CIFU 1/2006 a ve Všeobecných pojistných podmínkách pro soukromé neživotní pojištění č. 1/2009.
Ukončení a zánik pojištění
Pojištění lze kdykoliv ukončit, stačí kontaktovat zákaznickou linku Raiffeisenbank a.s.
Pojištění zaniká:
Pojistná událost
V případě pojistné události kontaktujte neprodleně poskytovatele pojištění:
BNP Paribas Cardif Pojišťovna, a.s.
Plzeňská 3217/16
150 00 Praha 5
Tel.: +420 234 240 271
Fax: +420 234 240 112
e-mail: czinfo@cardif.com, jež s Vámi vyřídí veškeré náležitosti související s pojistnou událostí.
Pojištěný, kterému nastala pojistná událost je povinen poskytnout pojišťovně bez zbytečného odkladu doklady nutné pro posouzení nároku na pojistné plnění. Seznam dokladů v případě jednotlivých pojistných událostí je uveden v v Pojistné smlouvě č. CIFU 1/2006 a ve Všeobecných pojistných podmínkách pro soukromé neživotní pojištění č. 1/2009.
V případě dotazů či stížností týkající se pojištění kontaktujte zákaznickou linku Raiffeisenbank a.s.
Rodinné cestovní pojištění je automaticky nastavené k hlavní ČSA kreditní kartě (nikoli k dodatkovým kartám) a vztahuje se na rekreační provozování běžných nerizikových sportů včetně zimních, zahrnuje pojištění léčebných výloh, úrazové pojištění, pojištění odpovědnosti za škodu a další pojistná rizika. Poskytovatelem pojištění je společnost BNP Paribas Cardif pojišťovna a.s.
Detailní popis podmínek pojištění včetně výkladu použitých pojmů je uveden v Pojistné smlouvě č. CIT 1/2009 a ve Všeobecných pojistných podmínkách pro cestovní pojištění č. 2/2009.
Přehled pojistného krytí
Přehled pojistného krytí |
Limity pojistného krytí |
Pojištění léčebných výloh v zahraničí a asistenčních služeb |
max. 3 000 000,- Kč |
Akutní zubní ošetření |
max. 10 000,- Kč |
Ztráta, krádež nebo poškození zavazadel |
max. 50 000,- Kč |
Limit na 1 zavazadlo |
max. 25 000,- Kč |
Limit na 1 položku |
max. 12 500,- Kč |
Právní pomoc (dopravní nehoda) |
max. 150 000,- Kč |
Pojištění přivolané osoby |
max. 75 000,- Kč |
Denní limit |
2 000,- Kč |
Pojištění náhradního pracovníka |
max. 250 000,- Kč |
Úmrtí následkem úrazu |
max. 1 000 000,- Kč |
Trvalá invalidita následkem úrazu |
max. 2 000 000,- Kč |
Kumulativní limit na rodinu v případě úmrtí a trvalé invalidity úrazem |
max. 4 000 000,- Kč |
Zpoždění zavazadel při letecké dopravě |
max. 10 000,- Kč |
Limit na jednu hodinu zpoždění |
2 500,- Kč |
Spoluúčast |
6 hodin |
Zpoždění letu |
max. 10 000,- Kč |
Limit na jednu hodinu zpoždění |
2 500,- Kč |
Spoluúčast |
6 hodin |
Pojištění odpovědnosti za škodu |
max. 2 000 000,- Kč |
Pojištění denních dávek při hospitalizaci v zahraničí |
1 000,- Kč |
Kdo je pojištěn
Rodinné cestovní pojištění se vztahuje na držitele karty, který je v okamžiku sjednání pojištění mladší 70 let, a jeho spolucestujících rodinných příslušníků.
Spolucestující rodinný příslušník se rozumí manžel/manželka, registrovaný partner/partnerka nebo druh/družka mladší 75 let žijící ve společné domácnosti a libovolný počet dětí mladší 18 let, kteří mají trvalý pobyt na území téhož státu jako držitel Karty a cestují společně s ním do zahraničí. Pojištění se vztahuje pouze na osoby mladší 75 let.
Příslušný limit pojistného plnění je shodný i v případě více společně cestujících rodinných příslušníků; v případě Rodinného cestovního pojištění, tzn., že tento limit se s počtem spolucestujících nenavyšuje.
Poplatek za pojištění
Rodinné cestovní pojištění je ke kreditní kartě nastaveno automaticky a je zahrnuto v poplatku za vedení karty.
Kdy je pojištění platné
Pojistná ochrana je účinná okamžikem překročení státní hranice České republiky. Konec účinnosti cestovního pojištění se stanoví na okamžik překročení státní hranice směrem do České republiky, nejpozději však uplynutím 45. dne od zahájení cesty do zahraničí.
Příklady výluk z pojištění
Pojistitel není povinen plnit za následujících okolností nebo v jejich důsledku:
Úplný výčet výluk a následně krytí je uveden v Pojistné smlouvě č. CIT 1/2009 a ve Všeobecných pojistných podmínkách pro cestovní pojištění č. 2/2009.
Ukončení a zánik pojištění
Pojištění je platné po celou dobu platnosti kreditní karty.
Pojištění zanikne:
Pojistná událost
V případě pojistné události kontaktujte neprodleně asistenční službu Cardif Assistance Tel.: +420 234 240 244, jež s Vámi vyřídí veškeré náležitosti související s pojistnou událostí.
Likvidace pojistné události:
Nárok na likvidaci pojistné události je nutné uplatnit vyplněním formuláře Oznámení pojistné události. Formulář spolu s požadovanými doklady zašlete na adresu asistenční společnosti:
Europ Assistance s. r. o.
Na Pankráci 127
140 00 Praha 4
Tel.: +420 234 240 244
Fax: +420 221 586 100
e-mail: operations@europ-assistance.cz
V případě dotazů či stížností týkající se pojištění kontaktujte zákaznickou linku Raiffeisenbank a.s.
Pojištění zneužití 50 chrání před důsledky ztráty či odcizení kreditní karty GOLD. Pojištění zneužití 50 je automaticky nastavené ke kreditní kartě GOLD. Vztahuje se na hlavní i dodatkové kreditní karty.
Detailní popis podmínek pojištění včetně výkladu použitých pojmů je uveden v Pojistné smlouvě č. CIFUG 1/2007 a ve Všeobecných pojistných podmínkách pro soukromé neživotní pojištění č. 3/2009.
Přehled pojistného krytí
Přehled pojistného krytí |
Limity pojistného krytí |
Zneužití kreditní karty v důsledku její ztráty nebo odcizení |
max. 4 000 Kč |
Zneužití kreditní karty s použitím PIN kódu v důsledku její ztráty nebo odcizení |
max. 50 000 Kč |
Ztráta/odcizení klíčů společně s kreditní kartou |
max. 3 000 Kč |
Ztráta/odcizení dokladů společně s kreditní kartou |
max. 3 000 Kč |
Poplatek za pojištění
Pojištění zneužití 50 je ke kreditní kartě GOLD nastaveno automaticky a je zahrnuto v poplatku za vedení karty.
Příklady výluk z pojištění
Pojistitel není povinen plnit za následujících okolností nebo v jejich důsledku:
Úplný výčet výluk a následně krytí je uveden v Pojistné smlouvě č. CIFUG 1/2007 a ve Všeobecných pojistných podmínkách pro soukromé neživotní pojištění č. 3/2009.
Ukončení a zánik pojištění
Pojištění je platné po celou dobu platnosti kreditní karty.
Pojištění zanikne:
Pojistná událost
V případě pojistné události kontaktujte neprodleně poskytovatele pojištění:
BNP Paribas Cardif Pojišťovna, a.s.
Plzeňská 3217/16
150 00 Praha 5
Tel.: +420 234 240 271
Fax: +420 234 240 112
e-mail: czinfo@cardif.com, jež s Vámi vyřídí veškeré náležitosti související s pojistnou událostí.
V případě dotazů či stížností týkající se pojištění kontaktujte zákaznickou linku Raiffeisenbank a.s. na telefonním čísle 412 440 000.
Chrání vás před finančními ztrátami v souvislosti se zneužitím vaší platební karty
Kryje zákonnou spoluúčast klienta při zneužití platební karty, poskytují tak 100% pojistnou ochranu pro případ takové události
Popis produktu
Pojištění pro případ finanční ztráty v důsledku realizace neoprávněné transakce.
Pojištěny jsou neautorizované transakce dle § 116 odst. 1 písmena a) zákona č. 284/2009 Sb., o platebním styku v platném znění (dále jen „zákon o platebním styku”) a dále transakce, které byly potvrzeny zadáním PIN na bankomatech/POS, přičemž musí být splněny následující podmínky:
Držitel vznesl ohledně této transakce / těchto transakcí reklamační nárok.
Držitel nezpůsobil ztrátu podvodným jednáním ani úmyslně nebo z hrubé nedbalosti neporušil některou ze svých povinností stanovenou v § 101 zákona o platebním styku či bezpečnostní opatření stanovená obchodními podmínkami.
K transakci/transakcím došlo před tím, než byla ohlášena ztráta, odcizení, zneužití karty (tj. byl vznesen požadavek na blokaci karty).
Pojištění bylo nabízeno ve variantách ZÁKLAD a PLUS.
Varianta ZÁKLAD
Pojištění finanční ztráty vzniklé následkem uskutečnění neoprávněných transakcí v důsledku ztráty či odcizení platební karty, přičemž pojištěny jsou transakce uskutečněné maximálně 24 hodin před vznesením požadavku na trvalou blokaci karty.
Pojištění finanční ztráty vzniklé následkem zneužití specifických dat o kartě (bez fyzické přítomnosti karty např. na internetu) v průběhu maximálně 90 dní před vznesením požadavku na trvalou blokaci.
Pojistné plnění u varianty ZÁKLAD je poskytováno do výše ekvivalentu 150 EUR na jednu reklamaci.
Varianta PLUS
Krytí odpovědnosti stejně jako varianta ZÁKLAD, přičemž je prodloužena lhůta pro neoprávněné transakce na 72 hodin před vznesením požadavku na trvalou blokaci karty.
Pojištění finanční ztráty vzniklé následkem zneužití specifických dat o kartě (bez fyzické přítomnosti karty např. na internetu) v průběhu maximálně 90 dní před vznesením požadavku na trvalou blokaci.
Navíc ve variantě PLUS:
Pojištění nákladů na vydání nové karty a PIN po trvalé blokaci z důvodu ztráty či odcizení s celkovým limitem pojistného plnění 1 000 Kč.
Pojištění odcizení hotovosti vybrané pojištěnou platební kartou loupeží nebo při nuceném výběru s celkovým limitem pojistného plnění 4 000 Kč.
Pojištění nákladů spojených s pořízením náhradních klíčů a osobních dokladů v důsledku jejich ztráty či odcizení společně se ztrátou či odcizením pojištěné platební karty s celkovým limitem pojistného plnění 4 000 Kč.
Pojištění nákladů spojených s pořízením náhradního mobilního telefonu a SIM odcizených současně s platební kartou včetně pojištění zneužití odcizeného mobilního telefonu/SIM s celkovým limitem pojistného plnění 5 000 Kč.
Pojistné plnění u varianty PLUS je poskytováno do výše limitu 100 000 Kč.
Jak pojištění funguje
V případě zneužití okamžitě kartu zablokujte na infolince Raiffeisenbank.
Událost nahlaste policii (v České republice či v zahraničí), podejte trestní oznámení.
Pokud následně nesouhlasíte se zaúčtovanou transakcí ve Vašem výpisu k platební kartě, podejte ihned po zjištění této skutečnosti písemnou reklamaci na kterékoliv pobočce Raiffeisenbank.
Pojistnou událost nahlaste pojišťovně UNIQA.
Co byste měli vědět?
Podrobné podmínky pojištění jsou popsány v platné Rámcové pojistné smlouvě pro případ zneužití platební karty uzavřené mezi Raiffeisenbank a.s. a UNIQA pojišťovnou, a.s.
Klienti, kteří měli sjednané pojištění zneužití platební karty před datem 7. 7. 2010 automaticky přecházejí na nové podmínky pojištění, a to za podmínek a k datu, o kterém byli RB předem informováni.