Chci převést mobilní bankovnictví na nový telefon
Máte nový telefon a chcete používat Raiffeisen bankovnictví? Aktivaci snadno provedete s pomocí svého původního telefonu.
- Na starém telefonu se přihlaste do aplikace Raiffeisen bankovnictví, kterou používáte jako RB Klíč.
- Přejděte na záložku Menu – Nastavení – Správa zařízení. Ve spodní části stránky klikněte na tlačítko Nová aktivace.
- Na novém telefonu v aplikaci Raiffeisen bankovnictví klikněte na tlačítko Aktivace a vyberte možnost Přes stávající mobilní bankovnictví.
- Na starém telefonu vyberete, jestli chcete přenést službu RB Klíče na nový telefon a pokračujte k vygenerování QR kódu.
- Na novém telefonu povolte aplikaci přístup k fotoaparátu a naskenujte QR kód z původního telefonu. V dalším kroku si nastavíte S-PIN.
- Aktivaci Raiffeisen bankovnictví potvrdíte S-PINem na původním zařízení a už jen dokončíte na novém telefonu.
Mobilní bankovnictví nemám aktivní na žádném zařízení
Pokud aplikaci Raiffeisen bankovnictví ještě nepoužíváte nebo jste o aktivaci přišli, zastavte se na kterékoliv z našich poboček. Náš bankéř s vámi aplikaci aktivuje během chvilky.