Víte, že přes vyhledávání najdete i pobočky?
Stačí zadat město nebo adresu.
iPhone 6 nebo novější, hodinky Apple Watch nebo jiné Apple zařízení
Debetní nebo kreditní kartu Mastercard nebo VISA od Raiffeisenbank
Aplikaci Wallet, která je na všech zařízeních Apple rovnou nainstalovaná
Vyberte si jednu ze dvou možností:
Za digitální kartu v Apple Wallet nic navíc neplatíte. Účtovány jsou jen poplatky spojené s plastovou kartou uvedené v Ceníku (například vedení karty).
Ne, pro placení s Apple Pay internet nepotřebujete.
Pro přidání karty do Apple Watch nejprve otevřete aplikaci Watch na svém spárovaném iPhonu. V aplikaci vyberte "Wallet & Apple Pay" a klikněte na možnost verifikovat. Nakonec potvrďte přidání karty zadáním ověřovacího SMS kódu.
Na iPhonu X a novějších modelech dvakrát stiskněte boční tlačítko, klepněte na zobrazenou kartu a vyberte jinou. Ověřte platbu pomocí Face ID a přiložte telefon ke čtečce.
Na starších iPhonech přiložte telefon ke čtečce bez položení prstu na Touch ID, klepněte na zobrazenou kartu, vyberte jinou a pak potvrďte platbu pomocí Touch ID.
Na Apple Watch stiskněte dvakrát boční tlačítko a přejetím doprava vyberte požadovanou kartu. Pak přiložte hodinky ke čtečce.
Apple Pay platby můžete využít všude, kde jsou přijímány bezkontaktní platby kartou – v obchodech, restauracích i při online nakupování. Stačí hledat symbol bezkontaktních plateb nebo Apple Pay.
Ano, bezkontaktní platby Apple Pay fungují celosvětově všude, kde přijímají karty Mastercard nebo VISA.
Hotovost si můžete vybrat pouze z bezkontaktních bankomatů. Stačí přiložit iPhone nebo Apple Watch ke čtečce stejně jako při platbě v obchodě a zadat PIN vaší plastové karty. Pokud PIN nevíte, můžete si ho zobrazit v mobilním bankovnictví.
Ano, všechny platby provedené přes Apple Pay uvidíte v historii stejně jako běžné platby kartou.
Pokud byla vaše platba zamítnutá, zkontrolujte v mobilním bankovnictví několik věcí.
Můžete to vyřešit třemi způsoby:
Nejprve zablokujte karty ve svém Apple účtu – tím deaktivujete pouze jejich digitální verze v ukradeném nebo ztraceném telefonu a hodinkách. Vaše plastové karty přitom zůstanou plně funkční a můžete je dál bezpečně používat. Pokud potřebujete pomoct s blokací, kontaktujte naši infolinku na čísle 412 400 000 vždy od 7 do 22 hodin. Nebo se obraťte na specializovanou linku pro blokace na čísle 412 446 402, která funguje nonstop.