zavřít panel

Víte, že přes vyhledávání najdete i pobočky?
Stačí zadat město nebo adresu.

Možná, že hledáte...

Omylem zaslaná platba 

Poslali jste platbu omylem nebo na špatný účet? Pomůžeme vám, aby se vám peníze vrátily. 

Jak postupovat 

  • Počkejte 3 pracovní dny. 
    Pak zkontrolujte, jestli se platba sama nevrátila zpět na váš účet. 
  •  Pokud platba po 3 pracovních dnech nepřišla zpět, požádejte o její vrácení. 
    - Požádejte v mobilním bankovnictví,
    - nebo vyplňte čestné prohlášení a pošlete nám ho přes internetové bankovnictví, nebo předejte na pobočce.  
  • Zprostředkujeme vám komunikaci s příjemcem platby. 
    Jakmile od vás obdržíme žádost přes mobilní bankovnictví nebo vyplněné čestné prohlášení, zprostředkujeme vám komunikaci s příjemcem platby.  Vrácení platby nemůžeme garantovat ani částku po nezamýšleném příjemci vymáhat. 

.