TIP: Pro bezpečnost vašich financí je dobré mít nastavený limit.
Existují dva druhy limitů:
- online limit se vztahuje na platby odesílané z internetového a mobilního bankovnictví,
- limit debetní karty se týká výběrů z bankomatu a plateb kartou (u obchodníků i na internetu).
Kvůli zvýšení bezpečnosti máte na odchozí platby z internetového a mobilního bankovnictví nastavený denní online limit.
Jak je online limit nastaven
Klienti
|
Nastavený limit
|
Možné online navýšení
|
Fyzické osoby |
300 000 Kč |
2 500 000 Kč |
Privátní bankovnictví |
5 000 000 Kč |
15 000 000 Kč |
Podnikatelé a malé firmy |
5 000 000 Kč |
30 000 000 Kč |
Firmy a korporace |
Bez limitu |
Bez limitu |
Do denního limitu se nepočítají:
- Platby kartou
- Převody mezi vlastními účty u Raiffeisenbank, třeba z běžného účtu na spořicí
- Splátky úvěru, kreditní karty nebo hypotéky
- Nastavení inkasa
- Hromadné platby
- Převod na vlastní investiční účet
- Platby některým státním institucím
Odložené platby a trvalé příkazy se do limitu počítají v den, kdy zadáte příkaz.
Jak si změnit online limit
Výši denního limitu si snadno upravíte ve svém internetovém nebo mobilním bankovnictví. Pokud byste potřebovali uskutečnit platbu přesahující horní hranici, tak vám rádi pomůžeme na jakékoli pobočce nebo Klientské lince +420 412 440 000.
Historie změn je dostupná pouze v internetovém bankovnictví.