Potvrdili jste u obchodníka souhlas s opakovanou platbou a potřebujete opakování platby ukončit?
Jak odvolat souhlas s opakovanou platbou nebo zrušit službu u obchodníka
Kontaktujte obchodníka, u kterého jste službu aktivovali
- Kontakt najdete na webu obchodníka nebo v jeho obchodních podmínkách.
Přečtěte si obchodní podmínky
- Podmínky, které jste odsouhlasili při první transakci, obvykle obsahují informace, jak souhlas odvolat nebo službu zrušit.
Požádejte o zrušení služby nebo odvolání souhlasu
- Žádost pošlete způsobem, který je uveden v podmínkách obchodníka, např. e-mailem nebo vyplňte formulář.
Potvrzení zrušení
- Po podání žádosti by vám měl obchodník zrušení služby nebo odvolání souhlasu potvrdit. Potvrzení si schovejte.
Jak opakované platby pro konkrétního obchodníka dočasně deaktivovat
V Raiffeisen bankovnictví
- V detailu debetní nebo kreditní karty zvolte sekci Digitálně uložená karta a poté kategorii Online obchodníci.
Přejděte do seznamu Online obchodníků
- V kategorii Online obchodníci vidíte, u kterých obchodníků máte kartu uloženou v digitální podobě (token).
- Jedná se o obchodníky, kde máte například sjednáno pravidelné předplatné nebo kde často nakupujete a souhlasili jste s uložením karty pro další nákupy.
Zablokujte kartu pro konkrétního obchodníka
- Změňte stav karty u obchodníka na „Blokovaný” a již si nebude moci strhnout žádnou další platbu.
- Pokud budete chtít opakované platby u obchodníka obnovit, stačí změnit stav karty opět na „Aktivní”.
Upozornění: Ujistěte se, že deaktivace není v rozporu s obchodními podmínkami obchodníka, které jste odsouhlasili při první transakci.