zavřít panel

Víte, že přes vyhledávání najdete i pobočky?
Stačí zadat město nebo adresu.

Možná, že hledáte...

Opakované platby platební kartou (Recurring transakce)

Opakované platby kartou jsou praktický způsob, jak platit vaše pravidelné výdaje, jako předplatné nebo účty za služby. Poté, co provedete u obchodníka první platbu a udělíte mu souhlas k opakovaným platbám, může si obchodník z karty pravidelně automaticky strhávat stejné nebo rozdílné částky.

Potvrdili jste u obchodníka souhlas s opakovanou platbou a potřebujete opakování platby ukončit?

Jak odvolat souhlas s opakovanou platbou nebo zrušit službu u obchodníka

Kontaktujte obchodníka, u kterého jste službu aktivovali

  • Kontakt najdete na webu obchodníka nebo v jeho obchodních podmínkách.

Přečtěte si obchodní podmínky

  • Podmínky, které jste odsouhlasili při první transakci, obvykle obsahují informace, jak souhlas odvolat nebo službu zrušit.

Požádejte o zrušení služby nebo odvolání souhlasu

  • Žádost pošlete způsobem, který je uveden v podmínkách obchodníka, např. e-mailem nebo vyplňte formulář.

Potvrzení zrušení

  • Po podání žádosti by vám měl obchodník zrušení služby nebo odvolání souhlasu potvrdit. Potvrzení si schovejte.

Jak opakované platby pro konkrétního obchodníka dočasně deaktivovat

V Raiffeisen bankovnictví
  • V detailu debetní nebo kreditní karty zvolte sekci Digitálně uložená karta a poté kategorii Online obchodníci.

Přejděte do seznamu Online obchodníků

  • V kategorii Online obchodníci vidíte, u kterých obchodníků máte kartu uloženou v digitální podobě (token).
  • Jedná se o obchodníky, kde máte například sjednáno pravidelné předplatné nebo kde často nakupujete a souhlasili jste s uložením karty pro další nákupy.

Zablokujte kartu pro konkrétního obchodníka

  • Změňte stav karty u obchodníka na „Blokovaný” a již si nebude moci strhnout žádnou další platbu.
  • Pokud budete chtít opakované platby u obchodníka obnovit, stačí změnit stav karty opět na „Aktivní”.

Upozornění: Ujistěte se, že deaktivace není v rozporu s obchodními podmínkami obchodníka, které jste odsouhlasili při první transakci.

Tip: Jak poznáte, že jste potvrdili souhlas s opakovanými platbami kartou?

Informace od obchodníka

Při aktivaci služby nebo nákupu by vás měl obchodník v obchodních podmínkách nebo v potvrzovacím e-mailu informovat, že se jedná o opakovanou platbu.

V aplikaci Raiffeisen bankovnictví

V detailu karty zvolte sekci Digitálně uložená karta a poté kategorii Online obchodníci. Zde vidíte seznam obchodníků, u kterých máte kartu uloženou v digitální podobě (token).