Víte, že přes vyhledávání najdete i pobočky?
Stačí zadat město nebo adresu.
Posílejte peníze snadno a rychle. Díky službě Okamžité platby převedete peníze mezi bankami v řádu vteřin.
Peníze můžete posílat kdykoli, včetně víkendů a svátků. Jestli máte v rámci účtu běžné tuzemské platby bez poplatku jsou Okamžité platby zdarma.
V rámci jedné platby můžete poslat až 400 000 Kč.
Okamžitou platbu snadno zadáte v internetovém i mobilním bankovnictví.
Okamžitá odchozí platba je jednorázová tuzemská platba do částky 400 000 Kč, kterou snadno zadáte přes internetové nebo mobilní bankovnictví. V případě, že banka příjemce podporuje Okamžité platby, úhrada je na jeho účet připsána v řádu vteřin. Stejně tak mohou ostatní z některých bank posílat okamžité platby do limitu 400 000 Kč vám. S prostředky pak disponujete ihned.
Okamžitou platby jde posílat pouze do bank, které tuto službu podporují. Do těchto bank můžete Okamžitou platbu odeslat a zároveň se jedná o banky, ze kterých Raiffeisenbank Okamžité platby přijímá.
Ve chvíli, kdy to dovolují podmínky, tak tuzemské platby posíláme jako okamžité. Odeslat můžete až 400 000 Kč a zároveň banka příjemce musí podporovat Okamžité platby. Vše snadno a rychle zadáte ve svém mobilním či internetovém bankovnictví. Provedenou Okamžitou platbu pak uvidíte v historii plateb i ve výpisu z účtu.
Okamžité platby máte v Raiffeisenbank za stejnou cenu jako běžné tuzemské platby bez jakéhokoli příplatku. Pokud máte platby v rámci vašeho cenového programu ZDARMA, budete mít ZDARMA i Okamžité platby.
Okamžitou platbu zadáte ve svém mobilním či internetovém bankovnictví, stejným postupem jako klasickou tuzemskou platbu. O tom, zda platba odejde jako okamžitá, rozhodneme na základě zadaných údajů za vás. Provedenou okamžitou platbu pak uvidíte v historii plateb i ve výpisu z účtu.
Okamžitá platba proběhne v případě, když banka příjemce umí Okamžité platby přijímat. Platbu zadáte jako jednorázovou s aktuálním datem splatnosti a částkou do 400 000 Kč, respektive do výše disponibilního zůstatku na vašem běžném účtu.
Okamžitou platbu nemůžete použít při hromadných úhradách, trvalých příkazech nebo při inkasu.
Při založení nového účtu je možné začít odesílat Okamžité platby nejdříve za 30 minut od jeho založení.
To, že banka Okamžité platby umí přijímat, vám ještě nedává stoprocentní jistotu, že peníze od vás dostane příjemce okamžitě. Některé banky totiž svým klientům nabízí možnost okamžité platby nepřijímat. V takovém případě, bude platba připsána dle standardních časů, tedy nejpozději následující pracovní den.
Okamžité platby jsou limitovány částkou a také zda je banka příjemce umí přijímat. Expresní platbu můžete využívat pro platby do bank, které nepřijímají okamžité platby, respektive do všech bank, pokud částka platby převýší 400 000 Kč. Expresní platbu je možné zadat pouze v pracovní dny do 14:00, za poplatek dle aktuálního Ceníku.
Ne, není to možné.
Ano, je jedno, zda platbu zadáte v pondělí v 6:00 nebo v sobotu ve 23:00, vždy se transakce uskuteční během pár vteřin, pokud tato platba splní podmínky Okamžité platby.
Ne, není to možné.
Vaši splátku (okamžitou platbu) připíšeme okamžitě na splátkový účet kreditní karty. Samotné zaúčtování splátky však probíhá v hodinových intervalech v čase 7:00 až 19:00. Zda se jednalo o splátku Okamžitou platbu z jiné banky nebo převod z běžného účtu v Raiffeisenbank přitom nemá na její zaúčtování vliv. Splátka z jiné banky a z Raiffeisenbank bude tedy téměř vždy zaúčtována stejně.
Pokud nebylo při zadání platby vybráno v rozšířeném nastavení jinak, pošleme v případě nerealizace Okamžité platby automaticky platbu standardní.
Pokud si nepřejete při nerealizaci okamžité platby poslat platbu standardní, vyberte v rozšířeném nastavení volbu „Při neprovedení okamžité platby neprovádět standardní platbu“.
Nikoliv, platba čekající na podpis je vždy provedena jako standardní.
Ano, v případě, že bude připravena disponentem k účtu a bude splňovat kritéria okamžité platby.
Důvodem může být neaktuálnost disponibilního zůstatku. Problém může nastat, pokud jste si poslal/a během přihlášení do internetového nebo telefonního bankovnictví peníze a následně chtěl/a odeslat okamžitou platbu. Pravděpodobně se disponibilní zůstatek nestihl aktualizovat a platba odešla jako standardní.
Pokud odesíláte okamžitou platbu, je nutné v druhém kroku zkontrolovat informaci, zda tato platba bude odeslána okamžitě.
Pokud v druhém kroku informace o okamžité platbě (informace ve žlutém poli) není, je potřeba se odhlásit z internetového/telefonního bankovnictví, znovu se přihlásit a teprve potom platbu odeslat okamžitě.