Víte, že přes vyhledávání najdete i pobočky?
Stačí zadat město nebo adresu.
Jste při nákupu vyzváni k zadání kódu pro potvrzení platby a vyhovuje vám jeho zobrazení v internetovém bankovnictví? Podívejte se, jak to funguje ve chvíli, když už do něj máte přístup a co je třeba udělat ve chvíli, kdy přístup ještě nemáte.
Přihlaste se do internetového bankovnictví a zobrazí se potvrzovací kód. Ten si zkopírujte a vložte do obrazovky, kde jste byli vyzváni k zadání kódu. Tento postup použijete vždy, bez ohledu na to, jakou kartou na e-shopu zrovna platíte. Potvrzovací kód se vždy vztahuje k vaší aktuální platbě a má platnost 5 minut. Po této době už kód v internetovém bankovnictví nenajdete a musíte si vygenerovat nový.
Připravili jsme pro vás několik různých situací, které můžou nastat ve chvíli, kdy nemáte do internetového bankovnictví přihlašovací údaje. Která z nich se vás týká?
a) Jsem majitelem účtu a do internetového bankovnictví potřebuji přístup pro sebe.
b) Jsem majitelem účtu a potřebuji přístup do internetového bankovnictví pro někoho jiného – tedy disponenta nebo držitele platebních karet k účtu
c) Jsem držitelem platební karty k účtu, ale nejsem jeho majitelem a potřebuji přístup do internetového bankovnictví
d) Jsem držitelem kreditní karty nebo dodatkové kreditní karty
Jste při nákupu vyzváni k zadání kódu pro potvrzení platby a vyhovuje vám jeho zobrazení v mobilním bankovnictví? Podívejte se, jak to funguje ve chvíli, když už mobilní aplikaci používáte, a co je třeba udělat ve chvíli, kdy ji zatím nemáte aktivovanou.
Pokud nemáte aktivovaný RB klíč pro potvrzování plateb, tak se přihlaste do mobilní aplikace Raiffeisen bankovnictví, kde se vám zobrazí si potvrzovací kód.
Pokud ještě nemáte mobilní aplikaci Raiffeisen bankovnictví, stáhněte si ji z Google Play nebo App Store a aktivujte ji v internetovém bankovnictví. Pokud do internetového bankovnictví nemáte přístup, podívejte se sem.