zavřít panel

Víte, že přes vyhledávání najdete i pobočky?
Stačí zadat město nebo adresu.

Možná, že hledáte...

V internetovém bankovnictví

Jste při nákupu vyzváni k zadání kódu pro potvrzení platby a vyhovuje vám jeho zobrazení v internetovém bankovnictví? Podívejte se, jak to funguje ve chvíli, když už do něj máte přístup a co je třeba udělat ve chvíli, kdy přístup ještě nemáte.

1)  Máte přístupové údaje do internetového bankovnictví

Přihlaste se do internetového bankovnictví a zobrazí se potvrzovací kód. Ten si zkopírujte a vložte do obrazovky, kde jste byli vyzváni k zadání kódu. Tento postup použijete vždy, bez ohledu na to, jakou kartou na e-shopu zrovna platíte. Potvrzovací kód se vždy vztahuje k vaší aktuální platbě a má platnost 5 minut. Po této době už kód v internetovém bankovnictví nenajdete a musíte si vygenerovat nový.

TIP:

Pohodlněji si potvrzovací kód zobrazíte v mobilní aplikaci Raiffeisen bankovnictví. Najdete ji na Google Play nebo App Store. Po stažení je třeba aplikaci aktivovat v internetovém bankovnictví. Přihlašování do mobilního bankovnictví je rychlejší než do internetového a ke kódu se tak dostanete snadněji.  

Doporučujeme si po instalaci mobilního bankovnictví rovnou aktivovat i RB klíč pro potvrzování plateb. Nemusíte přepisovat žádný kód. Při placení jen jednoduše potvrdíte notifikaci, kterou v aplikaci obdržíte.

2)  Co když údaje pro přihlášení nemáte?

Připravili jsme pro vás několik různých situací, které můžou nastat ve chvíli, kdy nemáte do internetového bankovnictví přihlašovací údaje. Která z nich se vás týká?

a) Jsem majitelem účtu a do internetového bankovnictví potřebuji přístup pro sebe.

  • Přístupy do internetového bankovnictví jsme vám aktivovali při otevření účtu. Buď se přihlašujete SMS kódem (potřebujete klientské číslo a I-PIN) nebo se přihlašujete RB klíčem (potřebujete klientské číslo a mobilní aplikací pak přes QR kód potvrdíte přihlášení).
  • Pokud neznáte klientské číslo nebo I-PIN, pak navštivte jakoukoli pobočku Raiffeisenbank nebo si aktivujte RB klíč.

b) Jsem majitelem účtu a potřebuji přístup do internetového bankovnictví pro někoho jiného – tedy disponenta nebo držitele platebních karet k účtu

  • Držitelům debetních karet je třeba přístupové údaje zajistit a k tomu máte oprávnění pouze vy jako majitel daného účtu.
  • Nastavení přístupových údajů můžete sjednat na kterékoliv z našich poboček.
  • Pokud nechcete, aby držitel karty viděl detaily vašeho účtu (zůstatek, limity, transakce nebo úvěry), můžete požádat o omezené oprávnění pouze s náhledem na platební kartu.

c) Jsem držitelem platební karty k účtu, ale nejsem jeho majitelem a potřebuji přístup do internetového bankovnictví

  • Požádejte o zřízení přístupových údajů do internetového bankovnictví prostřednictvím majitele daného účtu. Nastavení přístupových údajů je možné provést na kterékoliv z našich poboček.

d) Jsem držitelem kreditní karty nebo dodatkové kreditní karty

  • Přístupové údaje jste získali při sjednání karty. Pokud neznáte klientské číslo nebo I-PIN, pak navštivte jakoukoli pobočku Raiffeisenbank nebo si aktivujte RB klíč.

 

V mobilním bankovnictví

Jste při nákupu vyzváni k zadání  kódu pro potvrzení platby a vyhovuje vám jeho zobrazení v mobilním bankovnictví? Podívejte se, jak to funguje ve chvíli, když už mobilní aplikaci používáte, a co je třeba udělat ve chvíli, kdy ji zatím nemáte aktivovanou.

1)  Používám mobilní aplikaci Raiffeisen bankovnictví

Pokud nemáte aktivovaný RB klíč pro potvrzování plateb, tak se přihlaste do mobilní aplikace Raiffeisen bankovnictví, kde se vám zobrazí si potvrzovací kód.

TIP:

Aktivujte si potvrzování plateb RB klíčem přímo v aplikaci Raiffeisen bankovnictví. Nebudete muset přepisovat žádný kód a při placení jen jednoduše potvrdíte notifikaci, kterou obdržíte. 

RB Klíč aktivujete v nabídce Menu – Nastavení – Správa zařízení. 

2)  Co dělat, když mobilní aplikaci nemáte?

Pokud ještě nemáte mobilní aplikaci Raiffeisen bankovnictví, stáhněte si ji z Google Play nebo App Store a aktivujte ji v internetovém bankovnictví. Pokud do internetového bankovnictví nemáte přístup, podívejte se sem.

TIP:

Při aktivaci mobilní aplikace bankovnictví si rovnou aktivujte i RB klíč pro potvrzování plateb. Při placení jen jednoduše potvrdíte notifikaci, kterou v aplikaci obdržíte.