Víte, že přes vyhledávání najdete i pobočky?
Stačí zadat město nebo adresu.
Pravděpodobně u vás máme nahlášenou chybnou adresu.
Zkontrolujte si kontaktní adresu a zda máte označenou poštovní schránku čitelným jménem.
V internetovém bankovnictví v uživatelském nastavení zvolte Kontaktní údaje. Zde vidíte, jakou adresu máte u nás nahlášenou.
Pokud užíváte jinou adresu, změňte ji.
Karta nebyla doručena proto, že byla odeslána na nesprávnou adresu. Kartu zablokujte a požádejte o novou.
O odeslání karty vás informujeme formou SMS. Pokud je adresa správná, a přesto vám karta nepřišla ani po 14 dnech od doručení SMS, pravděpodobně se zásilka po cestě ztratila. V takovém případě kartu zablokujte a požádejte o novou.
V internetovém bankovnictví vyberte záložku Karty a klikněte na Detail.
V detailu karty klikněte na Zrušit kartu a potvrďte.
V internetovém bankovnictví si pak rovnou požádejte o novou kartu.
.