zavřít panel

Víte, že přes vyhledávání najdete i pobočky?
Stačí zadat město nebo adresu.

Možná, že hledáte...

Nebyla vám doručena platební karta?

Jakmile vám kartu odešleme, informujeme vás formou SMS. Pokud karta nepřišla ani po 14 dnech od doručení SMS, zkontrolujte v bankovnictví kontaktní adresu, kterou u nás máte nahlášenou, kartu zablokujte a požádejte o novou.

Zkontrolujte kontaktní adresu.

Zkontrolujte si kontaktní adresu, kterou u nás máte nahlášenou, a zda máte označenou poštovní schránku.
Přihlaste se do mobilní aplikace. Na hlavní stránce přejděte do vašeho profilu (ikona vpravo nahoře) a zvolte Mé kontaktní údaje.

Adresa není správná?

Karta vám nepřišla, protože byla odeslána na nesprávnou adresu. Adresu změňte pomocí ikony tužky.
Pak kartu zablokujte a požádejte o novou.

Adresa je správná, přesto karta nepřišla?

Jakmile vám kartu odešleme, informujeme vás formou SMS. Pokud je adresa správná, a přesto karta nepřišla ani po 14 dnech od doručení SMS, pravděpodobně se zásilka po cestě ztratila. V takovém případě kartu zablokujte a požádejte o novou.

Kartu zablokujte a požádejte o novou

V mobilní aplikaci na hlavní stránce s přehledem produktů klikněte na kartu a v detailu karty vyberte Zablokovat kartu.


Rovnou si požádejte o novou kartu:

V dolním menu jděte na Nabídky (ikona nákupního košíku), pak zvolte Karty a poté Debetní karta.

V sekci Žádost vyberte, k jakému účtu chcete kartu vydat, a klikněte na Pokračovat.

Pokračujte jednotlivými kroky žádosti.

Novou kartu vám pošleme poštou.

 

TIP

PIN nové karty bude jiný než u vaší aktuální karty. PIN si můžete zobrazit v internetovém nebo mobilním bankovnictví.
Před první platbou je kartu potřeba aktivovat. Kartu aktivujte až ve chvíli, kdy vám byla doručena.
Pokud od odeslání karty uplyne více než 14 dní a nebude stále aktivovaná, pošleme vám e-mailem upozornění, jak postupovat v případě, že vám karta nebyla doručena.