Zkontrolujte kontaktní adresu.
Zkontrolujte si kontaktní adresu, kterou u nás máte nahlášenou, a zda máte označenou poštovní schránku.
Přihlaste se do mobilní aplikace. Na hlavní stránce přejděte do vašeho profilu (ikona vpravo nahoře) a zvolte Mé kontaktní údaje.
Adresa není správná?
Karta vám nepřišla, protože byla odeslána na nesprávnou adresu. Adresu změňte pomocí ikony tužky.
Pak kartu zablokujte a požádejte o novou.
Adresa je správná, přesto karta nepřišla?
Jakmile vám kartu odešleme, informujeme vás formou SMS. Pokud je adresa správná, a přesto karta nepřišla ani po 14 dnech od doručení SMS, pravděpodobně se zásilka po cestě ztratila. V takovém případě kartu zablokujte a požádejte o novou.
Kartu zablokujte a požádejte o novou
V mobilní aplikaci na hlavní stránce s přehledem produktů klikněte na kartu a v detailu karty vyberte Zablokovat kartu.
Rovnou si požádejte o novou kartu:
V dolním menu jděte na Nabídky (ikona nákupního košíku), pak zvolte Karty a poté Debetní karta.
V sekci Žádost vyberte, k jakému účtu chcete kartu vydat, a klikněte na Pokračovat.
Pokračujte jednotlivými kroky žádosti.
Novou kartu vám pošleme poštou.
TIP
PIN nové karty bude jiný než u vaší aktuální karty. PIN si můžete zobrazit v internetovém nebo mobilním bankovnictví.
Před první platbou je kartu potřeba aktivovat. Kartu aktivujte až ve chvíli, kdy vám byla doručena.
Pokud od odeslání karty uplyne více než 14 dní a nebude stále aktivovaná, pošleme vám e-mailem upozornění, jak postupovat v případě, že vám karta nebyla doručena.