zavřít panel

Víte, že přes vyhledávání najdete i pobočky?
Stačí zadat město nebo adresu.

Možná, že hledáte...

Jak požádat o novou kartu

Vyberte důvod, proč potřebujete novou kartu:

  • Ztráta nebo krádež karty

Z bezpečnostních důvodů kartu nejdříve zablokujte a poté si požádejte o novou.

  • Změna jména nebo názvu firmy na kartě

 Předčasná obnova karty na vaši žádost

  • Nefunkční karta

Pokud vám karta z jakéhokoliv důvodu přestala fungovat.

  • Nedoručená karta

Nebyla vám doručena karta? Postupujte podle tohoto návodu

  • Platnost mé karty končí

Kartu posíláme automaticky poštou, nemusíte o ni žádat. Více se dozvíte zde

Postup žádosti o náhradní kartu

O vydání náhradní debetní karty můžete požádat ve svém internetovém bankovnictví nebo na pobočce.

  • Na stránce www.rb.cz klikněte v pravém horním rohu na modré tlačítko VSTUP NA ÚČET a přihlaste se do internetového bankovnictví.
  • V horním menu vyberte záložku Karty.
  • U rozbalovacího tlačítka Přehled požadavků vyberte: Aktivní a nové, pokud je karta, místo které žádáte o náhradní kartu, stále aktivní

nebo Blokované a ukončené, pokud jste kartu zablokovali.

  • U karty, místo které chcete vydat náhradní kartu, klikněte na tlačítko Detail.

 

  •  V detailu karty klikněte úplně dole na stránce na tlačítko Náhradní karta.

Pokud není tlačítko Náhradní karta dostupné, požádejte si o novou kartu.

 

Vyberte důvod výměny (proč potřebujete vydat náhradní kartu).

Rovnou zkontrolujte adresu, na kterou vám kartu pošleme. Pokud není adresa aktuální, ještě před odesláním žádosti změňte kontaktní údaje. Pokud jsou údaje v pořádku, klikněte na tlačítko Pokračovat a v dalším kroku žádost potvrďte.

 

 TIP

Jakmile vám karta přijde poštou, nezapomeňte ji aktivovat, abyste mohli kartu používat.

PIN ke kartě bude nový, zobrazit si jej můžete ve svém internetovém nebo mobilním bankovnictví.