Víte, že přes vyhledávání najdete i pobočky?
Stačí zadat město nebo adresu.
Pokud jste kartu ztratili nebo vám byla ukradena, co nejdříve ji zablokujte a požádejte o novou.
Blokaci můžete provést ve svém mobilním nebo internetovém bankovnictví nebo můžete kartu zablokovat na naší klientské lince +420 412 446 402.
Blokace karty je trvalá a nelze ji odvolat!
Pokud došlo k pojistné události (zneužití karty), kontaktujte pojišťovnu Uniqa a událost nahlaste:
Uniqa pojišťovna +420 488 125 125.
V přehledu produktů klikněte na debetní kartu a v detailu karty vyberte Zablokovat kartu.
Rovnou si požádejte o novou kartu:
Novou kartu zasíláme poštou.
PIN kód nové karty bude jiný než u vaší aktuální karty. PIN si můžete zobrazit v internetovém nebo mobilním bankovnictví.
Před první platbou je kartu potřeba aktivovat. Kartu aktivujte až ve chvíli, kdy vám byla doručena.
Pokud od odeslání karty uplyne více než 14 dní a nebude stále aktivovaná, pošleme vám e-mailem upozornění, jak postupovat v případě, že vám karta nebyla doručena.