2) Co když údaje pro přihlášení nemáte?
Připravili jsme pro vás několik různých situací, které můžou nastat ve chvíli, kdy nemáte do internetového bankovnictví přihlašovací údaje. Která z nich se vás týká?
a) Jsem majitelem účtu a do internetového bankovnictví potřebuji přístup pro sebe.
- Přihlašovací údaje (to znamená klientské číslo a I-PIN) jste obdrželi při založení účtu.
- Pokud se vám je nepodaří dohledat nebo jste je změnili a nedokážete se přihlásit, získáte je na kterékoliv pobočce Raiffeisenbank.
b) Jsem majitelem účtu a potřebuji přístup do internetového bankovnictví pro někoho jiného – tedy disponenta nebo držitele platebních karet k účtu
- Držitelům debetních karet je třeba přístupové údaje zajistit a k tomu máte oprávnění pouze vy jako majitel daného účtu.
- Nastavení přístupových údajů můžete sjednat na kterékoliv z našich poboček.
- Pokud nechcete, aby držitel karty viděl detaily vašeho účtu (zůstatek, limity, transakce nebo úvěry), můžete požádat o omezené oprávnění pouze s náhledem na platební kartu.
c) Jsem držitelem platební karty k účtu, ale nejsem jeho majitelem a potřebuji přístup do internetového bankovnictví
- Požádejte o zřízení přístupových údajů do internetového bankovnictví prostřednictvím majitele daného účtu. Nastavení přístupových údajů je možné provést na kterékoliv z našich poboček.
d) Jsem držitelem kreditní karty
- První přihlášení do internetového bankovnictví můžete provést na úvodní stránce www.rb.cz po kliknutí na sekci ”Vstup na účet – Další aplikace – Kreditní karty registrace”.
e) Jsem držitelem dodatkové kreditní karty
- Požádejte o zřízení přístupových údajů do internetového bankovnictví prostřednictvím hlavního držitele kreditní karty. Nastavení přístupových údajů je možné provést na kterékoliv z našich poboček.