Víte, že přes vyhledávání najdete i pobočky?
Stačí zadat město nebo adresu.
Internetové a mobilní bankovnictví Equa bank je již nedostupné. Všechny vaše produkty a služby už najdete pouze v bankovnictví Raiffeisenbank. Ještě nemáte přístup do Raiffeisen mobilního nebo internetového bankovnictví? Zastavte se na jakékoliv naší pobočce a my vám rádi pomůžeme.
Seznam všech poboček najdete zde.
Vaše Equa platební karta zůstává i nadále platná. Jakmile se bude blížit termín konce platnosti karty, bude vám na vaši korespondenční adresu zaslána automaticky nová karta už se značkou Raiffeisenbank.
Vaše číslo účtu i s kódem banky 6100 se do 14. 11. 2022 nijak nemění. Od 14. 11. 2022 začne po dobu 6 měsíců platit souběžně jak původní kód banky 6100, tak i nově kód banky 5500. Bude tak dostatek času na případné změny, se kterými Vám navíc pomůžeme. Všechny platby i inkasa přesměrujeme automaticky.
Informace naleznete zde
Zastavte se na jakékoliv naší pobočce a my vám rádi pomůžeme.
Seznam všech poboček najdete zde.
Platby zadané do mobilního nebo internetového bankovnictví Raiffeisenbank jsou automaticky odesílané jako okamžité 24/7, pokud to banka příjemce podporuje.
POZOR! Pokud zadáváte prostřednictvím internetového bankovnictví odchozí platbu do banky, která podporuje okamžité platby, platba bude okamžitá automaticky. Nevybírejte volbu Expresní platba. Ta je určena např. pro expresní odeslání do bank nepodporujících okamžité platby. Současně je tato expresní platba zpoplatněna dle ceníku.
Bankovní identitu vůči službám státu budete moci využívat, jakmile bude váš bezpečnostní prostředek pro přihlašování do mobilního a internetového bankovnictví RB klíč zaregistrován u Národní Identitní Autority (NIA). Tato registrace bude probíhat v následujících několika týdnech a po úspěšné registraci vás budeme informovat.
Detailní informace o Spořicím účtu HIT PLUS najdete zde
Internetové a mobilní bankovnictví Equa bank je již nedostupné. Všechny vaše produkty a služby už najdete pouze v bankovnictví Raiffeisenbank.
Nezapomeňte na základní pravidla:
TIP: Ještě nemáte přístup do Raiffeisen mobilního nebo internetového bankovnictví? Zastavte se na jakékoliv naší pobočce a my vám rádi pomůžeme. Seznam všech poboček najdete zde.
Automatické přesměrování příchozích plateb a inkas směrovaných na původní kód banky 6100 bude ukončeno ke dni 30. 6. 2023. Po tomto datu nebudou platby a inkasa s kódem 6100 realizovány.
Nezapomeňte včas nahlásit změnu kódu banky těm, kteří vám posílají peníze.
Platby a inkasa s původním kódem banky poznáte jednoduše podle přidaného textu v poznámce „Platba na 6100“. V internetovém nebo mobilním bankovnictví stačí v historii pohybů napsat do fulltextového vyhledavače text „Platba na 6100“.
O domácí příchozí platby směrované na původní kód banky 6100 nepřijdete. Přeposílali jsme je již skoro 6 měsíců.
Upozorňujeme vás, že od 14. 11. nelze na kód banky zasílat okamžité platby. Pro další využívání příchozích okamžitých plateb je třeba odesílateli platby oznámit změnu bankovního spojení a nadále platby směrovat už na kód banky 5500.
Nezapomeňte předat nové bankovní spojení (vaše stávající číslo účtu s novým kódem banky 5500) těm, kdo vám posílají platby.
Cizoměnové příchozí platby musí být od 14. 11. směrovány na nový IBAN a BIC. Můžete si ho zobrazit v bankovnictví Raiffeisenbank v detailu účtu. Předejte ho, prosím, těm, kdo vám posílají cizoměnové platby.
Měli jste trvalé platby směrované na příjemce v Equa bank? Pokud se u takového příjemce nezměnilo číslo účtu, tak jsme automaticky změnili kód banky příjemce na 5500. V případě, že u příjemce trvalé platby došlo i ke změně čísla účtu, tak by vás o tom měl příjemce informovat a do 30. 6. 2023 je třeba trvalý platební příkaz upravit.
SIPO jsme převedli automaticky do vašeho nového Raiffeisenbank bankovnictví a nemusíte nic řešit.
Nastavená povolení k inkasu jsme převedli automaticky do vašeho nového bankovnictví Raiffeisenbank. Zároveň budeme automaticky přesměrovávat všechny výzvy k inkasu na váš účet v Raiffeisenbank a inkasa tak budou z vašeho účtu nadále odcházet. Vzhledem k rostoucím cenám služeb, energií apod. vám doporučujme zkontrolovat si, zda limit povolení inkasa odpovídá aktuálním potřebám. Limit povolení k inkasu si jednoduše zkontrolujete a případně změníte v mobilním nebo internetovém bankovnictví.
S následujícími společnostmi jsme pro vás zajistili automatickou změnu kódu banky v jejich systémech (inkasa i příchozí platby jako např. přeplatky či výnosy z investičních nástrojů). Nemusíte tedy nic dělat.
Generali Česká pojišťovna – změnu kódu banky na 5500 změní automaticky ve svém systému
OZP Oborová zdravotní pojišťovna – změnu kódu banky na 5500 změní automaticky ve svém systému
VZP Všeobecná zdravotní pojišťovna – změnu kódu banky na 5500 změní automaticky ve svém systému
Tyto společnosti se s vámi spojí napřímo a se změnou bankovního spojení vám pomohou. Na straně banky nemusíte nic měnit.
Nastavená povolení k inkasu jsme převedli automaticky do vašeho nového bankovnictví Raiffeisenbank. Zároveň budeme automaticky přesměrovávat všechny výzvy k inkasu na váš účet v Raiffeisenbank a inkasa tak budou z vašeho účtu nadále odcházet až do 30. 6. 2023.
Pro zachování možnosti inkasovat z ostatních společností i po 30. 6. 2023 se s nimi prosím spojte a předejte jim své nové bankovní spojení. Máte na to čas do 30. 6. 2023. Pokud bude inkasující společnost požadovat potvrzení o změně, nemusíte kvůli tomu chodit na pobočku. Potvrzení o vašem novém bankovním spojení si můžete jednoduše stáhnout v internetovém Raiffeisen bankovnictví v sekci výpisy a potvrzení (v záložce „Účty“ vyberte účet ke kterému potřebujete potvrzení, v levém menu zvolte „Výpisy a potvrzení“ a pak klikněte na „Potvrzení k účtu“).
Mzdu od zaměstnavatele zasílanou na původní kód banky budeme pro vás přesměrovávat.
Nezapomeňte během této doby nahlásit zaměstnavateli změnu vašeho bankovního spojení.
Formulář pro nahlášení změny bankovního spojení najdete zde.
Pokud po vás zaměstnavatel požaduje potvrzení o změně, nemusíte kvůli tomu chodit na pobočku a jednoduše si ho můžete stáhnout ve svém internetovém Raiffeisen bankovnictví v sekci výpisy a potvrzení (v záložce „Účty“ vyberte účet ke kterému potřebujete potvrzení, v levém menu zvolte „Výpisy a potvrzení“ a pak klikněte na „Potvrzení k účtu“).
Důchod (starobní, invalidní a vdovský, vdovecký nebo sirotčí) – změnu bankovního kódu 6100, případně změnu celého čísla účtu jsme za vás vyřešili ve spolupráci s Českou správu sociálního zabezpečení. Nemusíte tedy nic řešit. Jedná se o všechny evidované žádosti o výplatu důchodů k datu 28. 3.
Dávky nemocenského pojištění (včetně mateřské a otcovské) – změnu bankovního kódu 6100, případně změnu celého čísla účtu je třeba nahlásit na Českou správu sociálního zabezpečení. Postup najdete na stránkách ČSSZ.
Změnu bankovního spojení pro výplatu sociálních dávek a podpor od státu jsme zajistili přímo s Úřadem práce. Nemusíte tedy nic řešit a dávky vám automaticky budou chodit na účet s kódem banky 5500.
Nezapomeňte! Před první online platbou si musíte aktivovat bankovnictví Raiffeisenbank, jinak vám po 14. listopadu nepůjde ověřit platby kartou na internetu. Jak si aktivujete bankovnictví Raiffeisenbank zjistíte zde.
Placení kartou
Od 14. 11. vaše platební karta funguje jen pro korunový účet. Ke svým cizoměnovým účtům (měny na účtech zůstanou) si však můžete zdarma zažádat o novou kartu v Raiffeisen bankovnictví. Jaké máte možnosti ukazují následující příklady.
Honza má účet jen v korunách. Nic se pro něho nemění a nemusí nic dělat. | Karel má účet vedený v českých korunách a dolarech. Od 14. 11. bude mít pro každou měnu samostatný účet. Proto si k dolarovému účtu zažádá o novou platební kartu v bankovnictví Raiffeisenbank, kterou získá zdarma. | Jitka má účet v českých korunách a dolarech, ale chce mít jen jednu kartu pro oba účty. Po 14. 11. si v rámci účtu v bankovnictví aktivuje další měnu za 29 Kč/měsíčně. |
---|---|---|
Od 14. 11. je možné příchozí cizoměnové platby zasílat pouze na účet s identifikací Raiffeisenbank. |
Pokud vám nejde zaplatit nebo vybrat hotovost pomocí mobilního telefonu (ApplePay nebo GooglePay) tak doporučujeme nejdříve kartu odebrat z virtuální peněženky a poté ji tam opětovně přidat. K přidání karty potřebujete mít k dispozici fyzickou platební kartu. Po přidání se vám zobrazí karta Equa bank, se kterou už budete opět moci platit. Obdobná situace může nastat i pokud máte kartu zaregistrovanou v aplikaci (např. Rohlík, Wolt...). V tomto případě také kartu nově přidejte do aplikace.
Od 14. 11. 2022 můžete začít používat nový kód banky 5500. Od tohoto data již u svých odchozích plateb uvidíte kód 5500. Všechny platby i inkasa přesměrujeme automaticky. Po dobu 6 měsíců bude souběžně platit jak původní kód banky 6100, tak i nově kód banky 5500. Bude tak dostatek času na případné změny, se kterými vám navíc pomůžeme.
Ke změnám dochází k 14. 11. 2022. Detailní informace a popis změn naleznete ve svém internetovém a mobilním bankovnictví. I nadále vám samozřejmě zdarma zůstává např. vedení účtu i výběry z bankomatů v ČR i zahraničí.
Ano, původní vlastník AnaCap Financial Partners prodal Equa bank a od 1. 1. 2022 je jejím vlastníkem Raiffeisenbank. Dne 14. 11. 2022 došlo ke sloučení obou bank pod značku Raiffeisenbank a se značkou Equa bank jsem se tak definitivně rozloučili.
Dne 14. 11. 2022 byly všechny produkty a služby klientů Equa bank převedeny pod Raiffeisenbank, která značku Equa bank nahradila.
Equa bank a Raiffeisenbank se 14. 11. 2022 slučují a vy tak můžete využít to nejlepší z obou bank. Nejpodstatnější ze všeho je, že vám i nadále zůstanou všechny produkty a budou fungovat stále tak, jak jste zvyklí. Například vedení účtu a výběry ze všech bankomatů budou zdarma. Úrok a splátka vašeho úvěru zůstává stále stejná. Nemění se ani podmínky spoření.
Podívejte se na detailní informace o produktech a službách.
Ano, klienti Equa bank od 14. 11. 2022 využívají nové mobilní a internetové bankovnictví, které je společné pro klienty Raiffeisenbank a Equa bank.
Od 14. 11. 2022 je vám k dispozici ke Klientskému centru Equa bank navíc nově i klientská linka Raiffeisenbank na čísle 412 440 000 v prodloužené provozní době 7-22 hod. každý den.
Od 14. 11. 2022 je vám nově navíc k dispozici celá síť poboček Raiffeisenbank a klientská linka Raiffeisenbank.
Ano, od 14. 11. 2022 se mění IBAN a SWIFT (BIC). Tato změna se týká všech příchozích plateb ze zahraničí (jako je například důchod nebo prodej zboží), ale i plateb v cizí měně z jiné tuzemské banky. Pokud fakturujete v cizí měně, je třeba nahlásit vašim odběratelům nový IBAN a SWIFT (BIC). Upozorněte je, aby v závislosti na datu realizace platby, použili nové platební instrukce.
Platby, které mají splatnost od 14. 11., již musí být směrovány na nový IBAN a BIC. Ten si od 14. 11. můžete zobrazit v Raiffeisen bankovnictví. Pokud ho potřebujete znát dříve, tak se prosím spojte se svým bankéřem.
Bankovnictví Equa bank je již nedostupné. Hlaste se přímo do bankovnictví Raiffeisenbank. Nemáte ještě přístup do Raiffeisen bankovnictví? Zastavte se na jakékoliv naší pobočce a my vám rádi pomůžeme
Vaše transakční historie a výpisy byly převedeny a najdete je v mobilním a internetovém bankovnictví Raiffeisenbank.
Seznam korespondenčních bank pro platby se splatností po 14. 11. 2022 najdete zde.
Vybírat z bankomatů v ČR i v zahraničí budete i nadále ZDARMA. Nic se pro vás nemění.
Všechny vklady klientů v Equa bank i Raiffeisenbank jsou stejně jako v jiných bankách v ČR a EU pojištěny do výše 100 % vkladu, maximálně však do výše ekvivalentu 100 000 EUR pro jednoho vkladatele u jedné banky nebo družstevní záložny. Od 1. 1. 2022 jsou tak celkové vklady klienta v obou bankách pojištěny jako v jedné bance – tedy na maximálně 100 000 EUR celkem.
Ano, po spojení bank vám zůstanou oba účty. Poté bude jen na vás, jestli budete chtít mít u jedné banky účty dva nebo se rozhodnete pouze pro jeden z nich.
Změnu bankovního spojení pro výplatu důchodů zajistíme přímo s Českou správou sociálního zabezpečení. Nemusíte tedy nic řešit a důchody vám automaticky budou chodit na účet s kódem banky 5500.
Společnou tiskovou zprávu ČSSZ, Úřadu práce a Raiffeisebank naleznete zde.
Ano, účty pro mladé nad 15 let samozřejmě zůstávají v nabídce. Nově bude možné založit účet i pro osoby mladší 15 let.
Vaše číslo účtu před lomítkem zůstává stejné. Od 14. 11. 2022 můžete začít používat nový kód banky 5500.
Po dobu 6 měsíců bude souběžně platit jak původní kód banky 6100, tak i nově kód banky 5500 a příchozí platby v Kč budeme pro vás přesměrovávat.
Do Raiffeisenbank jsme vám převedli všechny vaše účty. Stávající platební karta je navázána pouze na váš korunový účet. Ke každému dalšímu účtu v jiné měně si můžete v Raiffeisen bankovnictví jednoduše požádat o platební kartu vedenou zdarma. Jako pohodlnější alternativu můžete nově využít tzv. multiměnu. V rámci jednoho čísla účtu a jedné platební karty může být váš účet vedený až v 19 dalších měnách. Peníze pro výběry a platby kartou se tak budou automaticky čerpat z měnové složky v měně platby. Využívání dalších měn v rámci jednoho účtu je zpoplatněno částkou 29 Kč za měsíc za každou vedlejší měnovou složku. Pokud jste v Equa bank využíval propojení jedné karty na více měnových účtů, budete moci tuto službu po dobu jednoho roku využívat zdarma.
Ano, ke svému účtu si můžete zřidit disponenteské právo pro další osobu. Pro nastavení disponentského práva se společně s disponentem zastavte na jakékoliv pobočce.
SIPO za vás převedeme, o nic se nemusíme starat.
Informace naleznete v textu výše.
Vaše stávající propojení účtů do jiných bank se do Raiffeisenbank nepřevede. Po přihlášení do nového bankovnictví je potřeba propojit účty znovu.
Platební příkazy je možné zadávat pouze přes internetové a mobilní bankovnictví, klientské centrum a pobočkovou síť.
V bankomatech Raiffeisenbank je možné vybírat a vkládat pouze hotovost v měně CZK. Vklady na účet v cizí měně můžete provádět prostřednictvím pobočky Raiffeisenbank s pokladnou (jeden vklad měsíčně zdarma, každý další za 29 Kč)
Vaše původní šablony k běžnému účtu najdete v mobilním a internetovém bankovnictví Raiffeisenbank (Platba / Ze vzoru).
I-PIN spolu s jednorázovým SMS kódem je jedním ze způsobů, jak se přihlásit a potvrzovat transakce v internetovém bankovnictví. I-PIN si můžete změnit v internetovém bankovnictví. Doporučujeme vám k přihlášení a potvrzování transakcí v internetovém bankovnictví využívat mobilní aplikaci Raiffeisen bankovnictví.
T-PIN slouží pro autorizaci hovoru se zákaznickou linkou Raiffeisenbank. Pokud ho zapomenete, zavolejte na zákaznickou linku.
Klientské číslo je statické číslo pro přihlašování do internetového bankovnictví Raiffeisenbank. V Equa bank se jmenovalo Přihlašovací číslo. Najdete ho v Raiffeisen mobilním bankovnictví, případně vám ho sdělí na Klientské lince.
Vaši transakční historii a výpisy z účtu najdete v mobilním a internetovém bankovnictví Raiffeisenbank.
Ano, datové výpisy budete mít možnost stahovat i z nového internetového bankovnictví Raiffeisenbank, a to ve formátech PDF, CSV (pouze z transakční historie), ABO, Gemini a korporátní klienti navíc i ve formátu MT940.
V bankovnictví Raiffeisenbank budete mít jak pro soukromý, tak podnikatelský účet společné přihlašovací údaje. Po přihlášení do mobilního bankovnictví si vpravo nahoře vždy zvolíte profil, který chcete aktuálně využít. V internetovém bankovnictví si profil vyberete po přihlášení v Menu vpravo nahoře.
Vaše trvalé platební příkazy jsme převedli do vašeho nového bankovnictví Raiffeisenbank.
V mobilním bankovnictví je najdete v Běžném účtu – Platby – Trvalé platby a inkasa – Trvalé platby.
Na www.equabank.cz si obnovíte své přihlašovací údaje.
Cizoměnové příchozí platby, které přijdou v pracovní den na váš původní IBAN s kódem 6100 do 13. listopadu se automaticky připíší na váš účet jako doposud. Pokud by zahraniční platba přišla na nový IBAN s kódem banky 5500 v pracovní den před 13. listopadem 2022, tak bude automaticky vrácena odesílateli. Platby, které mají splatnost od 14. 11. musí být směrovány na nový IBAN a BIC, který najdete v Equa bankovnictví ve Zprávách a dokumentech. Od 14. 11. si ho můžete zobrazit v bankovnictví Raiffeisenbank. Předejte ho prosím těm, kdo vám posílají platby.
V případě, že jste měl v Equa bank kartu navázanou k CZK účtu i cizoměnovému účtu (EUR, USD), převedli jsme vám do Raiffeisenbank všechny účty, ale kartu jsme navázali pouze na CZK účet. Mohla nastat situace, že jste v průběhu převodu chtěl platit v cizí měně, ale kartu měl již navázanou na CZK účet, kde jste měl nulový zůstatek. V takovém případě by platba neprošla. Abychom předešli těmto situacím, navýšili jsme vám v průběhu převodu produktů disponibilní zůstatek CZK účtu o částku odpovídající zůstatkům na vašem cizoměnovém účtu. Před otevřením banky jsme disponibilní zůstatek opět o navýšenou částku ponížili. Pokud jste prováděl v té době cizoměnovou transakci, mohl jste se dostat na CZK účtu do nepovoleného debetu. Kompenzaci za případnou ztrátu z kurzovního rozdílu jsme vám v průběhu pondělí 14. 11. připsali na účet.
V poli Aktuální zůstatek vidíte vždy své finanční prostředky bez povoleného debetu.
Pokud povolený debet nečerpáte, vidíte svůj zůstatek kladný. Pokud povolený debet čerpáte, vidíte svůj zůstatek (čerpanou částku) záporný.
V poli Povolený debet k čerpání je uveden dostupný limit k čerpání (jak povolený debet využíváte).
Bankovnictví Equa bank umožňovalo nastavit ve prospěch jednoho čísla účtu (jedné inkasní společnosti) několik povolení k inkasu. V Raiffeisenbank je možné nastavit pouze jedno povolení k inkasu na jeden protiúčet (jedna inkasní společnost). Pokud aktuálně máte více povolení k inkasu na jeden protiúčet, doporučujeme Vám je sloučit do jednoho povolení k inkasu, navýšit limit (součet všech částek) a zvolit frekvenci tak, aby odpovídala počtu výzev k inkasu, které Vám konkrétní společnost měsíčně zasílá. Změnu nastavení provedete jednoduše v mobilním nebo internetovém bankovnictví.
Povolení k inkasu jsme vám do Raiffeisen bankovnictví převedli beze změny. Pokud budete na konkrétním povolení k inkasu provádět jakoukoliv změnu, bude již třeba zvolit i období, ke kterému se limit vztahuje. Na výběr máte následující limity - denní, týdenní, měsíční, čtvrtletní, půlroční, roční a jednou za 2 měsíce. Změnu nastavení provedete jednoduše v mobilním nebo internetovém bankovnictví.
U Spořicího účtu HIT stačí, když provedete 3 platby měsíčně debetní nebo kreditní kartou v kamenném nebo online obchodě. Tedy v podstatě pouze platit nákupy kartou. Platí také, že veškeré transakce musí být v daném měsíci i zaúčtované. Pro získání bonusového úročení jsou započítávány transakce vždy za předcházející měsíc. Podmínky naleznete zde
U Spořicího účtu EXTRA získáte bonusový úrok, pokud ze spořicího účtu neodejde v daném měsíci žádná platba. Podmínky naleznete zde
Bonusový úrok na Spořicím účtu HIT připisujeme dle chování v minulém měsíci. Například 31. 12. zúročíme prosincové denní zůstatky na spořicím účtu HIT bonusovou úrokovou sazbou, pokud v listopadu zaplatíte alespoň třikrát platební kartou v kamenném obchodě, nebo online.
Abyste o bonus nepřišli, připomínáme, že platby musí být i zaúčtované.
Bonusový úrok na Spořicím účtu EXTRA připisujeme vždy na začátku měsíce následujícího po měsíci, ve kterém byla splněna aktivita.
Příklad: Pokud byla splněna podmínka aktivity za měsíc listopad, bude vám bonusový úrok připsán na začátku prosince.
Bonusový úrok, kterým úročíme spořicí účet v listopadu, vám připíšeme nejpozději do 10. prosince. Podmínkou je, že jste v říjnu zaplatili třikrát vaší kartou.
Bonusový úrok, kterým úročíme spořicí účet v prosinci, vám připíšeme nejpozději do 10. ledna 2023. Podmínkou je, že jste v listopadu zaplatili třikrát vaší kartou.
Detailní informace o úroku a podmínkách získání bonusové sazby najdete v Raiffeisen mobilním bankovnictví, Spořicí účty – Detail.
Pozor – Název účtu si volíte sami a neodpovídá tedy názvu tarifu. Informace o názvu tafiru Spořicího účtu najdete stejné obrazovce v pravém dolním rohu zvolením ikony Tarif.
Tarif spořicího účtu |
Datum připsání základního úroku za 12/2022 |
Datum připsání bonusového úroku za 12/2022 |
Podmínka plnění aktivity pro bonusový úrok za 12/2022 |
HIT PLUS | 31. 12. 2022 | Bonusový úrok za prosincové zůstatky připíšeme do 10.1.2023, v případě že nebyl připsán spolu se základním úrokem.. |
3 platby kartou v 11/2022 |
HIT | 31. 12. 2022 | Bonusový úrok za prosincové zůstatky připíšeme do 10.1.2023, v případě že nebyl připsán spolu se základním úrokem. | 3 platby kartou v 11/2022 |
EXTRA | 31. 12. 2022 | Do 10. 1. 2023 | žádná odchozí platba v 12/2022 (kromě převodu na Spořicí účet HIT PLUS) |
MAX | 31. 12. 2022 | n/a | n/a |
Převody podílových listů z Equa bank do Raiffeisenbank budou realizovány postupně od 14. 11. 2022. Může se stát, že některé podílové fondy uvidíte v bankovnictví až později. To je v pořádku, jedná se o standardní postup.
Jakmile bude celé vaše investiční portfolio převedeno, obdržíte SMS zprávu. Následně si můžete vaše investice zkontrolovat v obchodním systému RBroker. Současně vaše investiční portfolio uvidíte v mobilním a internetovém bankovnictví Raiffeisenbank.
Klientům, kteří mají v Raiffeisenbank sjednanou Smlouvu o obstarání obchodů s investičními nástroji, byly podílové listy z Equa bank převedeny na tuto již existující smlouvu v Raiffeisenbank. Všichni klienti byli s dostatečným předstihem informováni e-mailem.
Ano, všichni klienti budou po prvním přihlášení do obchodního systému RBroker vyzváni k vyplnění investičního dotazníku. Bez platného investičního dotazníku nelze zadávat nákupní pokyny.
Ano, všechny pravidelné investice realizované z běžných účtů budou zachovány. Zároveň bude zachováno i rozdělení portfolia do investičních cílů a též budete moci využívat službu Drobné investice.
Jméno svého pečujícího bankéře najdete ve svém mobilním a internetovém bankovnictví Raiffeisen.
V internetovém bankovnictví Raiffeisenbank naleznete 14. 11. 2022 pouze závěrečný Výpis z majetkového účtu z Equa bank. Ostatní výpisy je vhodné si stáhnout z internetového bankovnictví Equa bank před 10. 11. 2022. Později již nebude internetové bankovnictví Equa bank dostupné.
Od 21. 10. 2022 je pozastaveno obchodování všech podílových fondů z nabídky Equa bank. Důvodem pozastavení obchodování je technický převod podílových listů ze systémů zaniklé Equa bank a.s. do systémů Raiffeisenbank a.s. Obchodování bude obnoveno po 14. listopadu 2022, jakmile budou převody podílových listů z Equa bank do Raiffeisenbank dokončeny.
Podílovým fondům BNPP Flexi I ABS Opportunities (ISIN: LU2027600233) a BNPP Environmental Absolute Return Thematic Equity (EARTH) (ISIN: LU2192435027) bylo pozastaveno obchodování již 7. 10. 2022.
Ne, ale v nabídce Raiffeisenbank jsou k dispozici podílové fondy bez vstupních a výstupních poplatků. Jedná se například o Raiffeisen strategie nebo Udržitelné investice.
Ano, v měsíci spojení bank dostanete 2 úvěrové výpisy. Jeden za období před převedením úvěru ve formátu Equa bank a druhý za období po převedení úvěru ve formátu Raiffeisenbank. Úvěrové výpisy budete mít nadále k dispozici ve vašem internetovém bankovnictví včetně historických výpisů až 1,5 roku zpětně.
Ano, na způsobu splácení se nic nemění. Splátka vám bude standardně inkasována bankou z účtu určeného pro splácení v úvěrové smlouvě. Splácení proběhne prostřednictvím přímého inkasa z úvěrového účtu, na kterém je úvěr evidován.
Ano, v internetovém nebo mobilním bankovnictví úvěr uvidíte v úterý 15. 11. Najdete v něm aktuální informace o úvěru platné k datu převedení úvěru a přehled splácení do budoucna od data převedení. Co zde nenajdete, je přehled splácení před převedením úvěru.
Ano, v měsíci migrace dostanete 2 úvěrové výpisy. Jeden za období před migrací ve formátu EQUA a druhý za období po migraci ve formátu RB. Úvěrové výpisy budete mít nadále k dispozici ve Vašem internetovém bankovnictví včetně historických výpisů až 1,5 roku zpětně.
Ne, z technických důvodů toto nepůjde. Historii splácení můžete dohledat v úvěroých výpisech, které migrujeme z Equa bank.
Vaše Equa platební karta zůstává i nadále platná. Jakmile se bude blížit termín konce platnosti karty, bude vám na vaši korespondenční adresu zaslána automaticky nová karta už se značkou Raiffeisenbank.
Ano, benefity ke kartám zůstávají beze změny.
Blokovat DCC transakce ani výběry hotovosti s poplatkem provozovatele ATM není v Raiffeisenbank možné.
Ano, všechno bude probíhat beze změny.
PIN k vaší platební kartě zůstává stejný. PIN si budete moci zobrazit ve svém internetovém a mobilním bankovnictví až po vašem prvním výběru nebo dotazu na zůstatek na libovolném bankomatu.
Pokud PIN neznáte, volejte, prosím, naše kontaktní centrum, vytvoříme pro vás nový PIN.
Frekvence obnovy limitů se mění z denní na týdenní. K obnově limitů dochází vždy o půlnoci z neděle na pondělí. Celkový limit bude rozdělen na limit pro platby u obchodníků a výběry z bankomatů. Výši limitů na kartě najdete v mobilním a internetovém bankovnictví Raiffeisenbank v detailu vaší debetní karty.
Pokud vám nejde zaplatit nebo vybrat hotovost pomocí mobilního telefonu (ApplePay nebo GooglePay) tak doporučujeme nejdříve kartu odebrat z virtuální peněženky a poté ji tam opětovně přidat. K přidání karty potřebujete mít k dispozici fyzickou platební kartu. Po přidání se vám zobrazí karta Equa bank, se kterou už budete opět moci platit. Obdobná situace může nastat i pokud máte kartu zaregistrovanou v aplikaci (např. Rohlík, Wolt...). V tomto případě také kartu nově přidejte do aplikace.
Ano, spojením bank se pro klienty s pojištěním nic nemění.
Ano, výše poplatků za pojištění a způsob inkasování zůstávají beze změny. Poplatky za pojištění navázaná k běžnému účtu budou účtovány vždy ke konci měsíce, ve kterém jsou pojištění platná.
Informaci o vašem pojištění naleznete ve svém internetovém i mobilním bankovnictví.