Internetové a mobilní bankovnictví
Vybraným klientům zobrazujeme v internetovém nebo mobilním bankovnictví tzv. AML dotazník, a to pravidelně v opakujících se periodách za účelem plnění povinné periodické kontroly dle AML zákona. Dotazník slouží k potvrzení identifikačních údajů, které jako banka o klientech evidujeme a ke zjištění dalších doplňujících údajů.
Dotazník je vždy zobrazován po dobu několika měsíců, během kterých je klient povinen doplnit požadované údaje. Identifikační údaje klient může potvrdit nebo nepotvrdit. V případě, že zobrazované identifikační údaje v dotazníku nesouhlasí, je klient povinen dle všeobecných obchodních podmínek banky tyto údaje osobně aktualizovat na jakékoliv pobočce banky.
Prostřednictvím zprávy do mobilního nebo internetového bankovnictví můžeme upozornit klienta na zaslaný e‑mail, ve kterém po klientovi žádáme doplnění požadovaných údajů. Na tento e‑mail je třeba reagovat.
Pro komunikaci s klienty preferujeme internetové a mobilní bankovnictví. Je to pohodlný způsob, jak nám můžete zaslat požadované dokumenty.
Návod na vložení dokumentu prostřednictvím internetového bankovnictví:
- Po přihlášení do vašeho internetového bankovnictví zvolte nahoře ikonu Dokumenty.
- V levém menu Dokumenty klikněte na Nahrát dokument.
- Jako účel dokumentu vyberte: Je vždy upřesněno bankou.
- Typ dokumentu: Je vždy upřesněno bankou.
- Pomocí tlačítka přiložit soubor nebo přímo přetažením souboru nahrajete dokument v požadovaném formátu. Můžete nahrát více souborů najednou v celkové maximální velikosti 20 MB.
- Po nahrání vybrané dokumentace dokončíte odeslání do banky přes tlačítko Odeslat.
- Nahrané soubory si můžete poté kdykoliv zkontrolovat v levém menu Dokumenty – Mnou nahrané.