Víte, že přes vyhledávání najdete i pobočky?
Stačí zadat město nebo adresu.
Odpovědi na nejčastější otázky a návody najdete na stránkách Podpory. Můžete nám také napsat přes online chat nebo zavolat na naši klientskou linku. Nejbezpečnější a nejrychlejší je volat z naší mobilní aplikace.
Online chat najdete vpravo dole na stránce nebo ve svém mobilním a internetovém bankovnictví.
Naše virtuální asistentka RAIA je vám k dispozici nonstop a naši bankéři v pracovních dnech od 8 do 20 hodin, o víkendech a svátcích od 8 do 18 hodin.
Klientská linka je vám k dispozici každý den od 7 do 22 hodin.
Chceme chránit vaše finance a bankovní identitu před podvodníky. Ať voláte vy nám nebo my vám, musíme si být jisti s kým hovoříme. Pokud nám nevoláte přímo z naší mobilní aplikace, pro ověření se vás můžeme zeptat na některý z údajů, které o vás evidujeme.
Buďte opatrní! Nikdy nikomu nesdělujte údaje jako přihlášení k účtu, hesla a PIN k potvrzení bankovních operací nebo PIN ke kartě. My se vás na tyto údaje nikdy neptáme. Pokud se vám zdá hovor podezřelý, raději ho ukončete a zavolejte nám sami. Použijte číslo naší klientské linky nebo volejte přímo z mobilní aplikace, což je nejbezpečnější. Nevolejte zpět na číslo z historie kontaktů.
Podívejte se na videonávod nebo postupujte podle následujících kroků. V mobilním bankovnictví klikněte v pravém horním rohu na ikonu panáčka, poté na žluté tlačítko Nová schůzka a vyberte si termín a pobočku.
Pokud se nemůžete na schůzku dostavit, můžete objednaný termín zrušit. V mobilním bankovnictví klikněte v pravém horním rohu na ikonu panáčka. Úplně dole na stránce klikněte na Naplánované schůzky a vyberte schůzku, kterou chcete zrušit. Otevře se vám detail schůzky s tlačítkem Zrušit schůzku.