zavřít panel

Víte, že přes vyhledávání najdete i pobočky?
Stačí zadat město nebo adresu.

Možná, že hledáte...

Kontakty

Odpovědi na nejčastější otázky a návody najdete na stránkách Podpory.  Můžete nám také napsat přes online chat nebo zavolat na naši klientskou linku. Nejbezpečnější a nejrychlejší je volat z naší mobilní aplikace.

Jak nám napíšete přes chat

Online chat najdete vpravo dole na stránce nebo ve svém mobilním a internetovém bankovnictví.

Naše virtuální asistentka RAIA je vám k dispozici nonstop a naši bankéři v pracovních dnech od 8 do 20 hodin, o víkendech a svátcích od 8 do 18 hodin.

Jak nám můžete zavolat

Klientská linka je vám k dispozici každý den od 7 do 22 hodin.

  • Doporučujeme volat přímo z naší mobilní aplikace.
    Operátor bude vědět, že voláte právě vy a nebude nutné ověřovat vaši totožnost.
    Podívejte se na videonávod nebo postupujte podle následujících kroků:
    - v mobilní aplikaci přejděte na svůj profil,
    - v sekci Kontakty na banku zvolte žluté tlačítko Zavolat,
    - pokud voláte z čísla, které u nás máte uložené, stačí zadat S-PIN.
  • Můžete také volat na číslo klientské linky +420 412 440 000. Budeme si ale muset ověřit, že voláte opravdu vy.
  • Pro řešení urgentních případů, jako jsou ztráta karty nebo telefonu, podezření na podvodné transakce na účtu či zneužití vašich přístupových údajů, je vyhrazena nonstop Blokační linka +420 412 446 402.

Proč je potřeba se při hovoru s bankéřem ověřit

Chceme chránit vaše finance a bankovní identitu před podvodníky. Ať voláte vy nám nebo my vám, musíme si být jisti s kým hovoříme. Pokud nám nevoláte přímo z naší mobilní aplikace, pro ověření se vás můžeme zeptat na některý z údajů, které o vás evidujeme.

Buďte opatrní! Nikdy nikomu nesdělujte údaje jako přihlášení k účtu, hesla a PIN k potvrzení bankovních operací nebo PIN ke kartě. My se vás na tyto údaje nikdy neptáme. Pokud se vám zdá hovor podezřelý, raději ho ukončete a zavolejte nám sami. Použijte číslo naší klientské linky nebo volejte přímo z mobilní aplikace, což je nejbezpečnější. Nevolejte zpět na číslo z historie kontaktů.

Jak si sjednáte schůzku na pobočce v čase, který vám vyhovuje

Podívejte se na videonávod nebo postupujte podle následujících kroků. V mobilním bankovnictví klikněte v pravém horním rohu na ikonu panáčka, poté na žluté tlačítko Nová schůzka a vyberte si termín a pobočku. 

Pokud se nemůžete na schůzku dostavit, můžete objednaný termín zrušit. V mobilním bankovnictví klikněte v pravém horním rohu na ikonu panáčka. Úplně dole na stránce klikněte na Naplánované schůzky a vyberte schůzku, kterou chcete zrušit. Otevře se vám detail schůzky s tlačítkem Zrušit schůzku.