zavřít panel

Víte, že přes vyhledávání najdete i pobočky?
Stačí zadat město nebo adresu.

Možná, že hledáte...

Provedeme vás prvními kroky v naší bance

Uložte si do telefonu důležitá telefonní čísla, ať je máte po ruce, kdykoliv je budete potřebovat.
Klientská linka (denně 7-22 hodin) +420 412 440 000
Blokace karet a autentizačních prostředků pro přístup na účet v případě ztráty nebo odcizení (NONSTOP) +420 412 446 402

TIP
Na klientskou linku můžete volat přímo z mobilní aplikace Raiffeisen bankovnictví.
Spojíme vás rovnou s operátorem a další ověřování hovoru již nebude potřeba.
V mobilním bankovnictví v horním rohu obrazovky zvolte ikonu osoby. V záložce Profil pak stačí kliknout na tlačítko Zavolat.

Pokud se za námi chcete zastavit osobně, můžete si v mobilní aplikaci sjednat schůzku na pobočce v čase, který vám vyhovuje. 

 

Doporučujeme využívat RB klíč v mobilním bankovnictví.

Díky RB klíči jsou veškeré bankovní operace mnohem snadnější a bezpečnější. 

Jedná se o moderní a velmi dobře zabezpečený ověřovací prostředek, který vám usnadní:  

  • přihlášení do bankovnictví, 
  • schvalování plateb a potvrzování operací v internetovém a mobilním bankovnictví 
  • ověření se při volání na naši zákaznickou linku.

RB klíč si aktivujte v mobilním bankovnictví.

Jak se přihlásíte do internetového a mobilního bankovnictví

Bezpečná a moderní banka ve vašem počítači nebo mobilu vám šetří čas. Díky aplikaci Raiffeisen bankovnictví můžete mít banku s sebou v mobilu na každém kroku. 

Do internetového bankovnictví se přihlásíte pomocí RB klíče nebo v případě, že RB klíč nepoužíváte, pomocí SMS kódu.

Kdy dostanete kartu a jak s ní zaplatíte

Nemusíte čekat, až vám karta přijde poštou. Kartou můžete platit ihned, stačí si ji nahrát do mobilní peněženky, nastavit ji v peněžence jako hlavní kartu a platit mobilem nebo chytrými hodinkami.
PIN ke kartě i další údaje potřebné pro platby kartou na internetu si zobrazíte v mobilním nebo internetovém bankovnictví.

Jakmile vám karta přijde poštou, je potřeba ji v mobilním nebo internetovém bankovnictví aktivovat.

Pokud by vám karta ani po 14 dnech od odeslání, o kterém vás budeme informovat přes SMS, nedorazila, podívejte se, jak postupovat v případě nedoručené karty.
Nezapomeňte si také nastavit na kartě limity pro ještě větší bezpečí vašich financí.

Jak zadáte platbu

Naším cílem je, aby pro vás bylo posílání plateb co nejjednodušší, ale zároveň bezpečné. Zadat platbu můžete přes mobilní nebo internetové bankovnictví.

Mějte přehled o dění na svém účtu

V mobilním bankovnictví si nastavte oznámení. O každém pohybu na účtu nebo platbě kartou se ihned dozvíte.

Využívejte svůj nový účet v Raiffeisenbank naplno.

Převeďte si účet z jiné banky k nám a mějte vše přehledně na jednom místě. Je to snadné.

Vyřídíme vše za vás a do staré banky nemusíte vůbec chodit.